PDA

Bekijk Volledige Versie : Tiscali wil ook niet meehelpen met domein!



FSCJasper
10/09/03, 15:39
Ik heb een klant die bij Tiscali een domein heeft geregged, en omdat hij nu een account bij mij heeft wil ik dat Tiscali de naamservers van het domein veranderd zodat het werkt op zijn account bij mij. Nu heb ik al meerdere malen gemaild, en zelfs gevraagt om ook zonder antwoord, gewoon een bericht terug te sturen zodat ik wist dat het goed was aangekomen. Natuurlijk krijg ik geen bericht terug, en weet ik niet hoe ik dat domein nu moet regelen? Ik krijg gewoon geen reactie van Tiscali..iemand ideeen?

InstantXs
10/09/03, 16:09
opbellen? langs gaan?

Johan-nl
10/09/03, 20:23
Origineel geplaatst door InstantXs
opbellen? langs gaan?

Slaan! :rolleyes:

justin
10/09/03, 22:15
Origineel geplaatst door Johan-nl


Slaan! :rolleyes:
shoppen

Cybafish
10/09/03, 22:27
Domein verhuizen? :)

Tnuz
10/09/03, 22:44
Tiscali is inderdaad een hele slome. Reageren op mail vinden ze lastig.
Ik bel ze meestal een paar dagen nadat ik gemaild heb. Ze lossen het dan telefonisch goed op. Het mailtje is wel belangrijk. Zonder mail, geen oplossing.

Dominic
10/09/03, 22:50
Origineel geplaatst door justin

shoppen

shoppen bij tiscali?
wat wil je hebben, ADSL, domeintje ???

(inkoppertje ;) )

root
11/09/03, 09:17
Als het domein op naam van de klant staat, deze gewoon verhuizen. Heb je volledige controlle over de nameservers en ben je niet afhankelijk van hun. Verhuizing kan in 2 dagen gebeurd zijn.

Mocht je geen formulieren hebben dan haal je ze maar bij mij weg en verander je de bedrijfsnaam evt. Formulieren zijn ook bij SIDN te halen.

Desnoods verhuizen wij hem voor je. np

willem070
03/10/03, 17:14
inderdaad zo werkt het wel ja

Grumpy
03/10/03, 18:13
Laat die oude topics met rust als je niets eraan toe te voegen hebt.

Qweb
04/10/03, 00:12
Ik heb ook een week of 2 geleden slechte ervaring met ze gehad voor hetzelfde geval, dus IP adres laten wijzigen in hun DNS. Na enkele keren bellen en e-mailen was het uiteindelijke oplossing om de domeinnaam weg te verhuizen, dus verhuis het gewoon weg bij hun vandaan.
Bij zulke "grote" bedrijven maak je dit soort problemen vaker.