PDA

Bekijk Volledige Versie : Site check



Aligno Internet
09/09/03, 18:54
Geachte heer/mevrouw,

Graag zal ik van u een reactie willen zien over het Aligno design:

http://www.aligno.nl

Oogt dit goed voor een webdesign bedrijf zodat we goed tonen wat we in huis hebben?

Al vast bedankt voor jullie reacties.

Met vriendelijke groet,
J. vd Speld

UbErZ
09/09/03, 20:39
Hoi,

Het eerste wat ik dacht toen ik de site zag was; dit is phpnuke. Maar het ziet er in ieder geval wel lekker druk en goed uit.

De domein checker geeft bij mij btw een foutmelding.

Aligno Internet
09/09/03, 21:10
Het is geen phpnuke hoor. En naar die domein checker kijk ik gelijk even.

ric0
10/09/03, 11:28
Op zich straalt de site weinig "onderscheidend vermogen" uit.

Het geeft een beeld van YAHC (yet another hosting company).

Wel netjes (ik vind hem te druk), maar straalt geen karakter uit.

Rik
10/09/03, 18:47
Origineel geplaatst door ric0
Op zich straalt de site weinig "onderscheidend vermogen" uit.

Het geeft een beeld van YAHC (yet another hosting company).


Ik vindt hem heel erg algemeen, mag ik dat zeggen, zo heb ik de afgelopen weken wel 10 hostingbedrijven gezien met een dergelijke website.

Ik bedoel het niet als commentaar he, ik zou alleen aan iets "uniekers" gaan denken om je te onderscheiden van "de grote berg"...

Veel Suc6 ermee ;)

Nils
10/09/03, 21:41
Naar mijn persoonlijke mening oogt de site te druk.
En vindt ik dit ook niet staan voor een bedrijf.
Het menu bovenaan verbonden aan de header is misschien iets klein.

superior-is
11/09/03, 10:25
Vind het zelf ook wel erg druk. Daarbij snap ik niet wat die dingbats bij de 'headers' doen. Menu oogt ook erg klein (of weggestopt) in vergelijking met de headers. Verder ogen die headers (of de tekstuele plaatjes) erg harig -- misschien iets opscherpen?

Qubixx.nl
19/09/03, 23:23
Hij is inderdaad erg druk, probeer alleen de belangrijke dingen op de Index te verwerken.
Misschien kan je die standaard photoshop figuren bij elk blok veranderen in iets origineels, staat beetje onprof vind ik zelf.

Voor de rest ziet het er wel goed uit hoor.

MaxSys
21/09/03, 01:31
Mooie site, niets op aan te merken tot zo ver...

McVirusS
25/09/03, 14:40
Ik vind 'm wel nette uitstraling hebben. Commentaar wat hierboven geuit wordt over "weer een hostingbedrijf" klopt op zich wel, niet genoeg onderscheidend. Hoop mensen hier zijn volgens mij in de veronderstelling dat hoe meer content je op je homepage zet hoe professioneler het overkomt maar volgens mij is dit niet het geval. Ik zou m'n homepage veel cleaner houden en de aandacht proberen te vestigen op de echt belangrijke dingen en wellicht op de dingen wat je onderscheid van andere hostingbedrijven.

Boxke
12/10/03, 14:42
een echt portal design slaat tegenwoordig goed an bij de mensen