PDA

Bekijk Volledige Versie : rackshack.net betrouwbaar?



BlueCHerry
08/09/03, 19:26
Hello,

Wij zouden bij verschillende providers dedicated servers willen leasen om verschillende redenen.

Nu kwam ik laatst uit op de website van rackshack.net

Op het eerste zicht lijkt dit wel erg goedkoop: nog geen 100EUR per maand voor een server met 700GB bandwidth, 60GB diskspace en een setupkost van 100EUR.

Rackshack heeft 13 Gigabit verbindingen met het internet, 1 OC3 verbinding en 1 DS3 verbinding.

Lijkt allemaal heel mooi, zeker voor die prijs.

De vraag is of deze verbindingen wel volstaan voor de duizenden servers van rackshack?
Zijn er mensen die negatieve ervaringen hebben/hadden met rackshack?

Heb al veel gehoord maar wil nu wel eens iets horen van iemand die effectief klant geweest is!

Bedankt

RobbertC
08/09/03, 19:45
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=26690:)

Leandros
08/09/03, 20:58
Rackshack is de grootste uit de VS. Maar alles heeft zijn prijskaartje. Als je zelf goed servers kan onderhouden en er veel verstand van hebt zou ik het doen anders niet (support is niet fantastisch) En je hebt ook nog steeds het verschil in NL en VS hosting. Maar slecht dat zijn ze niet.

BlueCHerry
08/09/03, 21:06
Bedankt allemaal,

ik denk dat we maar voor rackshack zullen gaan.

Het feit dat we de server volledig zelf kunnen beheren is een must een geen minpunt. En we hebben wel ervaring in het beheren van servers dus het minimum aan support is ook niet echt een onoverkomelijk iets.

Enkel het verschil in snelheid blijft een vraagteken maar voor 99EUR kunnen we wel een testserver nemen om dat even zelf na te gaan.

In ieder geval bedankt.

MVg,

RayManZ
08/09/03, 21:29
je kan gewoon daar een maandje huren. Alleen betaal je wel de setup en de maand.

Weppel
11/09/03, 12:11
Snelheden zijn perfect te noemen. Ik heb zelf voor de hobby een Celly 1.3 in de USA. Ding heb ik eens 24 uur lang 20mbit laten trekken, deed hij zonder problemen (naja zonder problemen, hij was zo traag als dikke stront, maar dat kwam omdat de hardware niet harder wilde. Wat wil je met 250 leechers van 1 hd :P).

Al met al een top bedrijf om voor de hobby een servertje te pakken. Ik heb er al vaak plezier van gehad.
Voor het echte webhosting gebeuren zou ik het in ieder geval afraden, daarin is NL toch koning imho (heb zelf ook nog 2 servers in NL).

Domenico
11/09/03, 13:57
Origineel geplaatst door RayManZ
je kan gewoon daar een maandje huren. Alleen betaal je wel de setup en de maand.

Je hebt ook een rijtje servers met maar $1 setup. Dat risico is te nemen. :)

McVirusS
25/09/03, 14:13
Ik heb er erg verschillende verhalen over gehoord, misschien toch maar eens zoeken op dit forum. Zijn vast verschillende threads over, als je voor klein bedrag het kan uitproberen zou ik dat zeker doen.