PDA

Bekijk Volledige Versie : Olivier BASM (was: 'Goedkope domein.be?')



anonymous
08/09/03, 14:00
Olivier Baum <roger@moore.be> bedacht usenet onlangs met het bericht
<news:7g9nlvc688d7g5tuh21hvf7kbcl3t0djts@4ax.com>, en maakte ons deelgenoot van:

> Totaal ongegronde zever.
> ...
> Bullshit, en totaal ongegrond.
> ...

Het is me nooit helemaal duidelijk geworden wat Toon Keppens precies met BASM te maken
heeft, Olivier, maar toch zou ik hier een paar mooie dingen willen aanhalen die hij op
28 juli in <news:3f24ef04$1$49101$e4fe514c@news.xs4all.nl> (zie ook
<http://www.google.be/groups?threadm=3f24ef04%241%2449101%24e4fe514c%40n ews.xs4all.nl>)
geschreven heeft:
"Vanaf nu zal de communicatie naar jullie dan ook op een betere en meer transparante
manier verlopen. Niet iedereen heeft dezelfde communicatieve vaardigheden (...).
Commentaar wordt niet langer zomaar uit de weg gegaan. Wij hechten echter wel belang aan
de wijze waarop deze geformuleerd is. Respect dwingt immers respect af.
Bij deze bieden wij nogmaals onze excuses aan voor wat in het verleden veelal leek op
wat heen en weer gescheld."
Misschien moet je dan maar eens op mediatraining gaan bij Toon Keppens, Olivier, want na
wat ik hier de voorbije dagen uit jouw toetsenbord heb zien vloeien, krijg ik de indruk
dat je dat wel kan gebruiken. Als respect respect afdwingt, tja, dan hoef jij er niet
veel te verwachten, en bij uitbreiding BASM, waarvan jij toch hard je best doet als
uithangbord over te komen. En een uithangbord met dergelijke beperkte communicatieve
vaardigheden, die doet z'n bedrijfsimago geen goed.

Terzake nu. Hoe ver staat BASM met de hervormingen, waarvan jullie sinds de vele pannes
van de laatste maanden hopelijk toch de noodzaak inzien, en waartoe ik op 19 juli in
<news:bfccvd$d67i3$1@ID-200125.news.uni-berlin.de> (zie
<http://www.google.be/groups?threadm=bfccvd%24d67i3%241%40ID-200125.news.uni-berlin.de>)
al een aantal suggesties gaf? Ik citeer:
"Dat houdt o.m. financiële sanering in, zodat alle colocation providers _op tijd_
betaald worden, er duurzaam geïnvesteerd kan worden in bv. een RAID-systeem, en zo meer.
Of u daarin gaat slagen met uw huidige prijzenpolitiek, lijkt twijfelachtig. Plús een
ernstige (...) klantendienst die een antwoordgarantie hanteert van max. 24 uur."
Hoopgevende berichten in deze zin, die blijk geven van enige fundamentele doorbraak in
professionelere richting, heb ik de laatste tijd nog nergens vernomen. Integendeel, het
lijkt me gewoon oude wijn in nieuwe kruiken. En dan nog.

> Met beleefde groeten,

Tja, wat je beleefd noemt.
Ik stel voor dat je, als je zoals de laatste dagen hier dan toch het vuilbekken niet
kunt laten, je standaardhandtekening eens aanpast. Deze sig vloekt nl. al op zich.

> Olivier Baum
> http://www.basm.be/

--
Polar

anonymous
09/09/03, 18:30
anonymous <polar_usenetCOULD_DO_WITHOUT_SPAM@wanadoo.be> bedacht usenet onlangs met het
bericht <news:bjhq4k$ipome$1@ID-200125.news.uni-berlin.de>, en maakte ons deelgenoot
van:

> Het is me nooit helemaal duidelijk geworden wat Toon Keppens precies met BASM te maken
> heeft, ...

Had ik op zijn minst toch een verantwoording van OB verwacht, maar ja, oude wijn in
nieuwe kruiken, he.

--
Polar

homer
09/09/03, 19:15
anonymous wrote:
> anonymous <polar_usenetCOULD_DO_WITHOUT_SPAM@wanadoo.be> bedacht
> usenet onlangs met het bericht
> <news:bjhq4k$ipome$1@ID-200125.news.uni-berlin.de>, en maakte ons
> deelgenoot van:
>
>> Het is me nooit helemaal duidelijk geworden wat Toon Keppens precies
>> met BASM te maken heeft, ...
>
> Had ik op zijn minst toch een verantwoording van OB verwacht, maar
> ja, oude wijn in nieuwe kruiken, he.

hoe ouder hoe beter... ;)
en dat is weer een van zijn studentjes die "admins" genoemd worden

homer
09/09/03, 19:15
homer wrote:
> anonymous wrote:
>> anonymous <polar_usenetCOULD_DO_WITHOUT_SPAM@wanadoo.be> bedacht
>> usenet onlangs met het bericht
>> <news:bjhq4k$ipome$1@ID-200125.news.uni-berlin.de>, en maakte ons
>> deelgenoot van:
>>
>>> Het is me nooit helemaal duidelijk geworden wat Toon Keppens precies
>>> met BASM te maken heeft, ...
>>
>> Had ik op zijn minst toch een verantwoording van OB verwacht, maar
>> ja, oude wijn in nieuwe kruiken, he.
>
> hoe ouder hoe beter... ;)
> en dat is weer een van zijn studentjes die "admins" genoemd worden

wss