PDA

Bekijk Volledige Versie : Hulp met accounts overzetten



RayManZ
07/09/03, 16:58
Ik zoek iemand met ervaring die mij wil helpen met een 20tal accounts te verhuizen.

Ik heb nu een server bij Rackshack.net en een reseller account bij plexhost.com

Ik wil alle accounts van mijn server naar dat reseller acocunt verhuizen. Helaas heb ik geen idee hoe ik dit moet aanpakken. Ik heb het gevoel dat dit eigenlijk niet zoveel werk is maar ik weet niet hoe ik het moet doen.

Het is van Plesk naar Cpanel en gewoon overzetten lukt niet want dat heeft plexhost al voor me geprobeerd. Alles moet dus handmatig gebeuren.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. (gratis misschien :(?) En anders niet al te duur want op dit moment is het meer me hobby, maar ik wil van die dure server af.

Alvast bedankt allemaal.

Met vriendelijk groet,

Raymond Karsten

The MAzTER
07/09/03, 19:15
...

RayManZ
07/09/03, 19:17
Het leuke is.... Die werkt niet :(

WebBizz
07/09/03, 19:49
Dan moet je het account voor account met de hand overzetten...

Samuel
07/09/03, 19:53
Origineel geplaatst door RayManZ
Ik zoek iemand met ervaring die mij wil helpen met een 20tal accounts te verhuizen.

Ik heb nu een server bij Rackshack.net en een reseller account bij plexhost.com

Ik wil alle accounts van mijn server naar dat reseller acocunt verhuizen. Helaas heb ik geen idee hoe ik dit moet aanpakken. Ik heb het gevoel dat dit eigenlijk niet zoveel werk is maar ik weet niet hoe ik het moet doen.

Het is van Plesk naar Cpanel en gewoon overzetten lukt niet want dat heeft plexhost al voor me geprobeerd. Alles moet dus handmatig gebeuren.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. (gratis misschien :(?) En anders niet al te duur want op dit moment is het meer me hobby, maar ik wil van die dure server af.

Alvast bedankt allemaal.

Met vriendelijk groet,

Raymond Karsten

Beste,

Lijkt me idd het beste dat je ze één voor één handmatig overzet , dat gaat natuurlijk wel wat tijd vragen vrees ik :s

RayManZ
07/09/03, 19:54
Ik heb opzich tijd zat :p maar ik weet niet hoe het moet.

WebBizz
07/09/03, 19:59
Makkelijkste is elk account/domein in cpanel aanmaken, compleet met email accounts etc zoals je ze eerst in plesk had staan. Dan de website via ftp binnenhalen en op de andere server weer uploaden. Kind kan de was doen. Maar zoals samuel al zegt: kost wat tijd :)

RayManZ
07/09/03, 20:17
Ja alleen dan moet de website nog weer draaien enz. Dus de dns zelf.

Ik denk dat ik eerst maar 's wat files ga transferren :p. Het lullige is 1 site is 100mb groot :(

xserve
07/09/03, 20:23
100 mb moet te doen zijn toch? Of ben je een webhoster die internet via een telefoonlijn?

Denk er trouwens ook even aan dat je ook de MySQL databases moet over zetten en eventueel ook de email accounts.

The MAzTER
07/09/03, 20:28
...

RayManZ
07/09/03, 20:34
ik heb gewoon kabel hoor, maar dan nog met 16kb ben je wel ff bezig en ik hou nooit zo van wachten. Ik moet eigenlijk gewoon ff die zooi over zetten met shell ofzo.

Ach ik doe eerst de kleine sites :) die grote site is toch van mezelf :p

The MAzTER
07/09/03, 20:57
...

RayManZ
07/09/03, 21:16
ik kom wel trug als ik bij de DNS ben :p

The MAzTER
07/09/03, 22:23
...