PDA

Bekijk Volledige Versie : Reseller-eigenschappen?



belookgratis
06/09/03, 19:58
Mijn vraag is als volgt:

Hebben jullie reselleropties? en zo ja, hoe gaan jullie om met deze resellers?
Kunnen ze zelf domeinnamen registreren via admin, zelf pakketten aanmaken etc. Of moeten ze via mail de domeinnamen en pakketten bestellen?

Welk resellerpakket wordt het meeste verkocht? En registreren deze resellers veel domeinnamen/ pakketten?

Wat is de prijs van het pakket wat het meest verkocht wordt?

Wordt er ook een contact opgemaakt?

The MAzTER
06/09/03, 21:47
...

ActiveDomain
06/09/03, 21:51
Even alle vragen beantwoorden:

- Ja wij bieden resellerpakketten aan, in zowel Nederland als de VS
- Hoe wij hiermee omgaan? Ik weet niet precies hoe je bedoelt, maar ik zal uitleggen hoe het werkt: een reseller neemt gewoon een reseller pakket bij ons af voor bijv. 20 euro per maand. Hierbij is de mogelijkheid om 20 websites toe te voegen, welke de reseller via een webinterface kan aanmaken. We verplichten de resellers hierbij niet de domeinregistraties bij ons af te nemen.
- Ze kunnen dus inderdaad via een interface zelf instellingen wijzigen. De klanten van resellers kunnen ook inloggen en dingen wijzigen, bijvoorbeeld e-mail adressen aanmaken.
- Momenteel wordt ons Reseller VS 1 pakket verkocht, welke 17,50 euro per maand kost.
- Bij ons registreren resellers niet echt meer domeinnamen dan andere klanten, maar wij hebben dan ook veel klanten met bijvoorbeeld een virtuele server of die een eigen server hebben.
- Momenteel doen wij alleen contracten voor server klanten, gezien het voor ons voor resellers etc. niet rendabel is om een heel contract op te stellen.

Edit: overigens bieden wij ook reseller mogelijkheden dat iemand gewoon een domain checker van ons op de website plaatst en zo een bepaald percentage uitbetaald krijgt over de bestelling van een nieuwe klant, doorverwezen vanaf de website van de reseller.