PDA

Bekijk Volledige Versie : Sitecheck: Qurium.com



Jelmer
06/09/03, 18:18
Hallo,
Zouden jullie www.qurium.com eens onder de loep willen nemen?

Alvast bedankt!

Jelmer.
p.s. portfolio is onderweg, dat jullie het alvast weten :)

FSCJasper
06/09/03, 18:27
Ik vind het menu nog niet zo mooi. Kaal en bestaand uit alleen grijs, dus dat kan je het beste veranderen. Verder lijkt het wel of je alle tekst in een klein schermpje hebt gepropt omdat je ruimte gebrek had, dus wat ruimer mag het van mij wel..je hebt het hele scherm om te gebruiken he . Dan vind ik het veel te grijs, en heeft het merendeel daardoor geen goede indruk op me.

Let op: Dit is een persoonlijke mening.

Rik
08/09/03, 14:03
Eenvoud is het eerste wat in me opkwam toen ik je site zag.
Nu denk je misschien "hmz, negatief", maar zo bedoel ik het niet...

E-commerce gaat om eenvoud, "hoe kan ik zo snel, zo eenvoudig, en zo duidelijk mogelijk zeggen wat ik doe"....
Dat doe je goed....
Qua lay-out zou je wat zaken kunnen verbeteren, ik zou kleinere letters gebruiken, kun je ook iets meer info plaatsen...

Ik denk wel dat je hier, met de juiste promo, wel respons op gaat krijgen eigenlijk ;)

Nils
10/09/03, 20:49
Het is zeer simpel voor een bedrijf die aan praktijken doet zoals jullie.
Een grijze tabel met daarnaast een header (wat wolken met tekst erop) en een wit inputvlak voor tekst.

superior-is
11/09/03, 09:23
Misschien je links (a href) wat duidelijker onderscheiden, want ik zag ze bijna niet. Verder is het vrij kaal. Ik ben zelf voor minimalistisch, maar dit is het net niet. Die achtergrond pattern vind ik daarentegen wel erg leuk. :)

Jelmer
14/09/03, 09:27
Bedankt voor jullie reactie, de links moet ik nog wat voor verzinnen (afgezien van menu) ik heb ze nu cursief maar ik denk dat er ook nog maar eens onderline tegenaan gegooid moet gaan worden en een ander kleurtje.

Simpelheid, de een vindt het mooi en bij mijn bedrijf passen, de ander vindt het weer te simpel. Misschien moet ik het menu gedeelte (linker donkere kolom) aanpassen zodat de eenvoud wel wordt behouden maar het er ook wat flitsender uitziet.

Jelmer.

Qubixx.nl
19/09/03, 22:17
Header is wel leuk gedaan, misschien moet je de header door laten lopen boven dat linker menutje.
Verder zou ik iets kleiner font gebruiken bij de "inhoud" zeg maar.

Jelmer
20/09/03, 08:35
De header doorlaten lopen ga ik waarschijnlijk niet doen, wel wil ik de 'achtergrond' van het menu aanpassen zodat het was 'hipper' eruit komt te zien.

Ik ga alle inhoud veranderen naar 9pt. Daar ben ik al mee bezig maar bedankt voor de opmerking!

Graag meer opmerkingen/kritiek, wat kan er beter? Wat mist er?

Jelmer.

MaxSys
21/09/03, 00:19
Ik vind die grijze lijntjes op de achtergrond nogal druk overkomen, misschien als ze recht zijn dat het dan mooier is?

Zietuwel.nl
24/09/03, 16:15
Misschien beetje late reactie, maar zat gewoon ff archief door te kijken, en kon het niet nalaten te reageren op de regel:

-> Qurium is een zogenaamd bedrijf. <-

Hihi :P

McVirusS
25/09/03, 13:24
Ik vind de website iets te simpel, heeft ook geen duidelijke uitstraling. Zou proberen eerst te bepalen wat je wilt uitstralen, misschien simpele huisstijl opzetten en daar dan je site op aanpassen.

Cripton
26/09/03, 10:17
Zo zijn er wel meer die een simpel lay-out bevatten maar wel genoeg klanten krijgen. Het gaat vaak niet alleen om de lay-out maar de informatie die erop staat.

Leandros
26/09/03, 12:21
kijk eens naar easyhosting.nl die site is ook dik simpel maar krijgt wel heel veel klanten/bezoekers. Het gaat om de content, je reputatie en gebruiksvriendelijkheid. Dat is voor een hostingsite denk ik het belangerijkst.

TechXP
27/09/03, 23:14
Ik vind het ook niet echt uitnodigend en professioneel ogen.
Het oogt inderdaad wat saai enzo.

Ik zou inderdaad het menu wat mooier maken en de header wat interessanter.

Rik
01/10/03, 19:14
Moet wel zeggen dat het zoals hij nu is, net een uit de kluite gewassen banner is ... zo smal

Jelmer
03/10/03, 18:26
En dan liet ik me net door jullie inspireren Rik, qua breedte.

Verder nog advies/opbouwende kritiek?

Rik
04/10/03, 02:34
Origineel geplaatst door Jelmer
En dan liet ik me net door jullie inspireren Rik, qua breedte.

Verder nog advies/opbouwende kritiek?

:W:
Ik bedoelde de hoogte :D

NeoX
06/10/03, 03:05
Webdesign.
Wij van Qurium vinden dat een website kwaliteit moet hebben. Natuurlijk, een open deur. Maar toch willen we het benadrukken. Want, wat heeft u aan website die niet voldoet aan uw eisen? Wat heeft u aan een website zonder nut? Wat heeft u aan een website waar geen zorg aan is besteed? Weinig, zeer weinig...


Ik zou iets meer aan het uiterlijk doen de website komt nogal saai over naar mijn mening .
De banner staat appart (qua kleur en dergelijke) van de rest het zou mooier zijn als je die ietswat integreerd in de website .

Het oog wil ook wat....

Als je kwaliteit wilt aanbieden moet je ook kwaliteit laten zien

groetjes
Vincent