PDA

Bekijk Volledige Versie : 8 Topdomeinen te koop



woutertwisk
05/09/03, 15:53
Ik heb een aantal (naar mijn mening zeer mooie) domeinen te koop staan. Mocht u serieuze interesse hebben, dan kunt u hieronder een berichtje achterlaten of een PM-tje sturen.

Het betreft de volgende domeinnamen:

www.belgoedkoper.nl
www.extrasneladsl.nl
www.goedkoperadsl.nl
www.belspellen.nl
www.reisnaardezon.nl
www.idols3.nl


www.cursusneuken.nl/.com

Undo
05/09/03, 16:23
Sorry, maar ik zie totaal geen waarde in deze domeinen. Die bestaan uit lange combinaties van 2 of 3 woorden. extrasneladsl.nl , wie komt daar nou op?!

m@rcel
05/09/03, 16:31
cursusneuken.nl? :D

Cybafish
05/09/03, 16:36
De zoekactie op whois.crsnic.net heeft aangetoond dat het domein "reisnaardezon.com" beschikbaar is.

Klinkt nog beter ook. Nee dank je dus :)

superior-is
05/09/03, 17:38
Origineel geplaatst door m@rcel
cursusneuken.nl? :D

circusneuken.nl was pas leuk geweest, maarja!

woutertwisk
05/09/03, 18:31
@Undo

welk domein had jij in gedachten? www.mp3.nl?

The MAzTER
05/09/03, 18:41
...

NeoX
05/09/03, 21:19
Wat kost belgoedkoper.nl ?

woutertwisk
05/09/03, 22:16
Het is gewoon bieden. Stuur een PM (ooh dat heet hier PB) en dan stuur ik terug of het bod goed is.

Iemand had er al eens 200 voor over, dus lager kan sowieso niet!

Galactus
05/09/03, 22:55
EENS zeg je,... waarom heeft hij hem niet gekocht dan ? ik kan ook wel voor de gein zeggen dat ik er wel 1000 euro voor over heb. Maar als ik het niet betaal heb je er vrij weinig aan

belookgratis
06/09/03, 13:46
package van:

belspellen.nl
belgoedkoper.nl
goedkoperadsl.nl

samen voor 100 euro

FSCJasper
06/09/03, 13:59
Raar..eerst kan voor belgoedkoper.nl niet lager dan €200,- geboden worden. Nu doe je 3 domeinen( incl. belgoedkoper) voor €100,-. Vertel Neox dan de echte prijs, of bied dit niet aan,want dit slaat nergens op!

rq
06/09/03, 15:44
Ik heb ook een topdomein te koop!!!

www.supersneladsldankuwel12345.nl

Als je serieus interesse hebt, PM me dan.

Mannekino
06/09/03, 16:09
Origineel geplaatst door FSCJasper
want dit slaat nergens op! [/B]

Hmz, ik kijk net op hostics (whatever) maar ik vroeg me af he. Waar slaat dat eigenlijk op?

RobbertC
06/09/03, 16:34
Origineel geplaatst door Mannekino


Hmz, ik kijk net op hostics (whatever) maar ik vroeg me af he. Waar slaat dat eigenlijk op? Dat kan ik me beter afvragen van deze post...

Undo
06/09/03, 16:37
@wouterwisk
Neej, geen mp3.nl nee.
Maar wel een fatsoenlijk domein, waar je iets aan hebt en waar mensen automatisch naar komen. mp3-web.nl ofzo, daar zou ik nog wel wat voor neertellen...

The MAzTER
06/09/03, 17:16
...

Undo
06/09/03, 22:46
:D 30 euro

Undo
06/09/03, 22:51
Nou, wie verkoopt um aan me voor 30 euro?!?!?!?

woutertwisk
07/09/03, 20:18
Origineel geplaatst door FSCJasper
Raar..eerst kan voor belgoedkoper.nl niet lager dan €200,- geboden worden. Nu doe je 3 domeinen( incl. belgoedkoper) voor €100,-. Vertel Neox dan de echte prijs, of bied dit niet aan,want dit slaat nergens op!

die 3 voor 100 euro was niet mijn aanbieding!!

OK, die extrasneladsl.nl is misschien wat omslachtig, maar die rijmde wel goed :-)

almar
08/09/03, 12:23
belnusnelmetalmarvanpelvoorsupersnellehostingin.nl rijmt ook ;)

Dit gaat nergens meer over. Domeinnamen die de laatste twee jaar geregistreerd zijn, zijn vaak alleen interessant als er ook bezoekers aan hangen. IMHO.

root
10/09/03, 01:46
ik heb idols2.nl al die zal dan duurder zijn :P

woutertwisk
10/09/03, 14:33
Wat vraag JIJ ervoor? Wat verwacht je ervoor te krijgen en hoe staat het nu met jouw traffic daarover?

Wat ik eigelijk nogal raar vind ik dat ik al eens ergens die domeinen had gepost (taxatie) en toen reageerde iedereen normaal. Omdat nu misschien 1 iemand opeens iets roept, doet iedereen dat na en verzieken ze deze topic.

root
10/09/03, 15:06
Origineel geplaatst door woutertwisk
Wat vraag JIJ ervoor? Wat verwacht je ervoor te krijgen en hoe staat het nu met jouw traffic daarover?

Wat ik eigelijk nogal raar vind ik dat ik al eens ergens die domeinen had gepost (taxatie) en toen reageerde iedereen normaal. Omdat nu misschien 1 iemand opeens iets roept, doet iedereen dat na en verzieken ze deze topic.

Je hebt gelijk, sorry voor de inzin in je topic.

Heb geen behoeften om hem te verkopen, idols2 moet nog beginnen en dan zien wel wel.

belookgratis
10/09/03, 15:56
idols2 is al begonnen !! voorrondes zijn van start gegaan.

Domenico
10/09/03, 16:01
idols2.nl heeft geen enkele waarde aangezien ze gewoon weer gebruik gaan maken van idols.nl. HMG is erg goedkoop in dit soort zaken en ze willen dan ook helemaal niets uitgeven aan domeinnamen. Voor bigbrother.nl hadden ze ook maar 1000,- geboden. How low can you go want wel heel veel geld verdienen met andermans concepten maar anderen helemaal niets gunnen. Erg arrogant en flauw allemaal.

root
10/09/03, 18:26
Origineel geplaatst door belookgratis
idols2 is al begonnen !! voorrondes zijn van start gegaan.

Tja weet ik veel. Die kerel van idols2.com en popidols.com is al gesommeerd ze af te staan.

Domenico
10/09/03, 19:45
Wij kennen de brieven van de HMG advocaten ook. Niet onderhandelen maar gelijk een haffeltje advocaten erop.

root
10/09/03, 23:30
Origineel geplaatst door Domenico
Wij kennen de brieven van de HMG advocaten ook. Niet onderhandelen maar gelijk een haffeltje advocaten erop.

Haffeltje advocaten terug, ik laat me intimideren daardoor en zeker niet als men zelf nalatig is geweest. Tegen de tijd dat je gedagvaard wordt is idols2 al voorbij. Maar goed ze zijn nog niet aan de deur geweest en praten kan altijd. Heb verleden jaar jamai.nl gehost vandaar de snelle reg van idols2.

Domenico
11/09/03, 00:37
Ik ben het niet eens met de bedrijven die zonder even met je te praten gelijk een advocaat op je dak sturen maar in Nederland worden dit soort zaken bijna zonder uitzondering beslist in het voordeel van de merkhouder. Rechters lopen zeker wat betreft internet en domeinnamen hopeloos achter en eigenlijk interreseert het ze geen ene **** en kennen ze de eisers vaak persoonlijk. ;)

Nederland is zo klein.

woutertwisk
11/09/03, 16:34
Zoals zo'n topic over zo'n platencontract dat zogenaamd stukliep door een te late verhuizing van het domein, dat als geschenk was gegeven!