PDA

Bekijk Volledige Versie : Thuiswerk



ronaldlokers
04/09/03, 21:44
Heeft er iemand een baantje dat ik thuis kan uitvoeren?

Ik ben 16 jaar, heb nog geen diploma en ga volgend jaar in de ICT om een opleiding voor grafisch vormgeven of systeem beheerder te volgen

Graag zou ik willen beginnen met webdesignen,
ik kan omgaan met paint shop pro, en dreamweaver.
maar met adobe photoshop, adobe golive en flash kan ik nog niet (goed), maar ik ben bereid om dit leren (DMV. een cursus)

Als uw bedrijf in omgeving Fijnaart zit (dat ligt 15 km boven Roosendaal),
dan kan ik ook in op een zaterdag komen werken (Bijvoorbeeld voor webdesignen of hardware uitpakken en stickeren voor de support)

Ik heb al een keert stage gelopen (was helaas maar 3 dagen veel te kort) ik heb toen bij een computer bedrijf gewerkt. Hier moest ik veel hardware (modems, videokaarten,beeldschermen en dat soort dingen) stickeren met een nummer voor de support. Ook heb ik daar bij de assemblage gewerkt om pc in elkaar te zetten.

Ik hoop u zo voldoende informatie gegeven te hebben.

Alvast bedankt voor uw hulp :D

xserve
04/09/03, 23:05
Een beetje sites beheren, hoe zie je dat? Een beetje content plaatsen is niet echt een klus wat de meeste mensen uitbesteden. Als je PHP gaat doen en er geld mee wil verdienen dien je er redelijk tot zeer goed in te zijn.

En nog een tip en geen flame, als je serieus op zoek bent naar een baan zorg dan dat je een fatsoenlijk 'solocitatie' hebt, een brief over wat je zelf doet, welke studie, voorbeelden, ervaringen.
'En ja verder weet ik niets meer' getuigd ook niet echt van inspiratie en presentatie.

En waarschijnlijk zullen hier weinig mensen in je geïntereseerd zijn omdat het hier (over het grote deel) om hosters gaat en niet om webdesigners.

Deze post is één grote tip, zeker niet om je belachelijk te maken.

ronaldlokers
05/09/03, 16:19
Origineel geplaatst door xserve
Een beetje sites beheren, hoe zie je dat? Een beetje content plaatsen is niet echt een klus wat de meeste mensen uitbesteden. Als je PHP gaat doen en er geld mee wil verdienen dien je er redelijk tot zeer goed in te zijn.

En nog een tip en geen flame, als je serieus op zoek bent naar een baan zorg dan dat je een fatsoenlijk 'solocitatie' hebt, een brief over wat je zelf doet, welke studie, voorbeelden, ervaringen.
'En ja verder weet ik niets meer' getuigd ook niet echt van inspiratie en presentatie.

En waarschijnlijk zullen hier weinig mensen in je geïntereseerd zijn omdat het hier (over het grote deel) om hosters gaat en niet om webdesigners.

Deze post is één grote tip, zeker niet om je belachelijk te maken.

Bedankt voor de tip, ik heb me bericht nu aangepast, ik hoop dat dit wat duidelijker overkomt ;)