PDA

Bekijk Volledige Versie : Top 10(0) SIDN?



tom
04/09/03, 17:26
Geeft SIDN een top10 weer van hun deelnemers ofzo?

Bij DNS Belgium word om de x maanden in de nieuwsbrief de top10 agenten bekend gemaakt met aantal registraties en positie.

Ik vind wel PDF van de RvD over een voorstel van top100, maar verder vind ik niet echt veel...

The MAzTER
04/09/03, 17:45
...

Domenico
04/09/03, 17:46
Er was vroeger wel een lijst waarin wij overigens tamelijk hoog stonden. :)
Helaas is deze wegens nieuwe privacy regels van de SIDN ofline gehaald (vuurwerk) omdat dit niet meer was toegestaan.

almar
04/09/03, 18:14
Op de een-na-laaste vergadering zeiden ze volgens mij dat er een top 50 gepubliceerd zou worden in het derde kwartaal. Maar ik heb niets gezien verder.

WebBizz
04/09/03, 20:25
Post de top10 van .be agenten eens aub

The MAzTER
04/09/03, 20:44
...

tom
04/09/03, 21:16
Origineel geplaatst door The MAzTER


dat is de vraag waarop tom zit te wachten volgens mij :P

geloof dat priorweb er in staat

helemaal niet, voor een dicksize contest ben ik niet in ;)

Weet iemand ongeveer wat de laatste top50 was en hoeveel domeinen je ongeveer per maand moet registreren om daar in te komen ?

Webbizz, stuur ff pm

The mazter, ik zal je mailtje dan wel morgenvroeg afhandelen :)

Grumpy
04/09/03, 21:24
Eerst zegt hij van niet, vervolgens vraagt hij hoeveel domeinen hij moet registeren om in de top50 te komen.

Als je nou tegelijk "ja" zegt. :X

tom
04/09/03, 21:27
Origineel geplaatst door Grumpy
Eerst zegt hij van niet, vervolgens vraagt hij hoeveel domeinen hij moet registeren om in de top50 te komen.

Als je nou tegelijk "ja" zegt. :X

Die "niet" was op The MAzTER, lees eerst ff voor je commentaar gaat geven.

@Domenico, je beter je modjes eens in de gaten houden :)

dignus
04/09/03, 21:50
toevallig van de week zitten mailen met SIDN hierover:

Beste heer Kooijman,

Het is de bedoeling dat deze informatie gepubliceerd gaat worden op de besloten deelnemers website. Echter kan ik u helaas geen duidelijkheid geven over het moment waarop wij deze informatie zullen publiceren, omdat dit nog niet bekend is.
In de komende Raad van Deelnemers vergadering zal hierover ongetwijfeld meer informatie gegeven worden en een update van de laatste stand van zaken rondom dit onderwerp.

Met vriendelijke groet,
Carolien Jongerius
SIDN

The MAzTER
04/09/03, 22:09
...

WebBizz
04/09/03, 22:16
die top xxx van vuurwerk waren het totale aantal domeinen per provider, dus niet het aantal domeinen per maand ofzo. beter nog: volgens mij telden ze het aantal nl domeinen per nameserver, het ging dus niet enkel en alleen om het aantal domeinen van een deelnemer of provider.

tom
04/09/03, 22:52
Origineel geplaatst door The MAzTER


je doet maar, Cedric heeft het namelijk al geregeld :P

gvd, moet ik die jongen weer op zijn plaats zetten :(

The MAzTER
04/09/03, 23:18
...

Grumpy
04/09/03, 23:19
Origineel geplaatst door tom
helemaal niet, voor een dicksize contest ben ik niet in ;)

Weet iemand ongeveer wat de laatste top50 was en hoeveel domeinen je ongeveer per maand moet registreren om daar in te komen ?


Origineel geplaatst door Grumpy
Eerst zegt hij van niet, vervolgens vraagt hij hoeveel domeinen hij moet registeren om in de top50 te komen.

Als je nou tegelijk "ja" zegt. :X

Origineel geplaatst door tom
Die "niet" was op The MAzTER, lees eerst ff voor je commentaar gaat geven.

Mijn commentaar klopt dus.
Wel degelijk "dicksize contest".

tom
04/09/03, 23:21
Origineel geplaatst door Grumpy



Mijn commentaar klopt dus.
Wel degelijk "dicksize contest".

als ik een "dicksize contest" wil starten op ik wel gelijk een topic met; "hoeveel domeinnamen registreren jullie per maand, ik zo en zoveel".

RobbertC
05/09/03, 14:54
Laten we liev tegen elkaar doen jongens :)

Gerrit
05/09/03, 17:47
Origineel geplaatst door tom
Geeft SIDN een top10 weer van hun deelnemers ofzo?

Bij DNS Belgium word om de x maanden in de nieuwsbrief de top10 agenten bekend gemaakt met aantal registraties en positie.

Ik vind wel PDF van de RvD over een voorstel van top100, maar verder vind ik niet echt veel...


Je ziet dat wij Belgen zo af en toen nog goede ideetjes hebben hé ;)

tom
05/09/03, 18:55
heb van dignus een antwoord en dan nogwel als enigste ontopic, dus thread mag toe van mij :)

musti
06/09/03, 21:33
Ik weet wel van de vergadering in Juni dat er gezegd is, dat ze SIDN) het intern aan het bespreken zijn hoe zij dit het beste zouden oplossen om de top 10 of de top 50 bekend te maken, dus het is effe afwachten...

cridea
24/09/03, 11:57
Ik kreeg vandaag allerlei mailtjes van dit bedrijf:

http://www.webhosting.info/

Misschien jullie ook?

Deze URL is wel interessant:

http://www.webhosting.info/webhosts/ctoplist/nl

Ze stellen dit samen a.d.h.v. whois records.

Het lijkt een net nieuwe dienst, of bestaat deze al langer?

xxlwebhosting
24/09/03, 13:24
Ik kwam gisteren ook op die site terecht. Het is jammer dat ze alleen de com, net, org, info en biz domeinnamen gebruiken voor hun statistieken, en niet de nl domeinnamen.

Dennis
24/09/03, 16:29
Daar krijg ik ook ineens allemaal email van.

WebBizz
24/09/03, 20:47
Ik heb het ook gekregen en de door hun aangegeven aantallen domeinen die wij zouden hebben kloppen werkelijk voor geen meter.

Domenico
25/09/03, 00:41
Origineel geplaatst door WebBizz
Ik heb het ook gekregen en de door hun aangegeven aantallen domeinen die wij zouden hebben kloppen werkelijk voor geen meter.

Waar heb jij dit gevonden?

WebBizz
25/09/03, 09:01
Kreeg een emailtje met een heel rapport van ze, maar ze gaven dus aantallen die helemaal niet klopten.

Domenico
25/09/03, 09:43
Origineel geplaatst door WebBizz
Kreeg een emailtje met een heel rapport van ze, maar ze gaven dus aantallen die helemaal niet klopten.

Vreemd, maar tellen zij het aantal domeinen niet door naar de gebruikte nameservers te kijken? Als ze te weinig domeinen van je geteld hebben dan gebruik je misschien verschillende nameservers of is het allemaal uit de duim gezogen.

Rik
29/09/03, 15:27
Origineel geplaatst door Grumpy



Mijn commentaar klopt dus.
Wel degelijk "dicksize contest".

Er zijn erbij die daar een kick van krijgen ;)

almar
29/09/03, 22:53
Klopt ze tellen op nameservers. Er zit uitgebreide uitleg bij. Wij kregen het ook inderdaad.