PDA

Bekijk Volledige Versie : Crosc



midego
04/09/03, 08:03
Willen jullie even kijken op www.crosc.tk (word binnenkort .nl) en zeggen wat je van de Lay-Out vind

Leandros
04/09/03, 10:29
Probeer die header wat meer pakkender te maken en ook wat meer pakkendere teksten. Zet nog niet iets op de website als het niet af is. Nu straalt er niet echt professionaliteit vanaf. Zeker niet als je ook webdesign verkoopt.

®on
04/09/03, 11:16
Origineel geplaatst door midego
Willen jullie even kijken op www.crosc.tk (word binnenkort .nl) en zeggen wat je van de Lay-Out vind
Is gewoon een standaard phpnuke layoutje, niets bijzonders aan.

host3000
04/09/03, 11:21
Origineel geplaatst door midego
Willen jullie even kijken op www.crosc.tk (word binnenkort .nl) en zeggen wat je van de Lay-Out vind
Neem mij niet kwalijk maarrrrrrrrrrr

dat je een standaard php nuke skin neemt voor jouw site, heb ik geen enkel probleem mee. maar dat je er niets inhoudelijks mee doet maar wel jouw copyright eronder zet, vind ik nou niet zo netjes.

bovendien, de gehele wereld kent die dingen (hoeveel miljoen gebruikers ?), dus je valt gigantisch door de mand als je pretendeert dat het van jou is.

midego
04/09/03, 21:33
Ik ga over 2 weken echt online met een andere Lay-Out dit is gewoon ff snel gedaan



http://www.webhostingtalk.nl


meld je aan je mag adverteren

Grumpy-edit: LEES DE REGELS. En ook nog eens wht.nl kopieren :mad:

The MAzTER
04/09/03, 21:42
hmm nu ga ik ff gouw crosc.nl reggen :P aangezien jij dat nog niet gedaan had ;)

midego
04/09/03, 21:44
Doe je best dan zoek ik een andere naam


Wel een beetje flauw als je dat doet

FSCJasper
04/09/03, 22:17
Nou,de layout mag dan wel lau zijn..de inhoud is flink triester;
-'bestel forumulier' (ook aan elkaar graag :) )
-Klanten spreek je aan met U ( op je home)
-Triest 'help forumulier' ( 2e X, zelfde fout, das geen toevalstreffer )
-Bij contact, haal aub de telefoon weg, zeer amateuristisch.

Mijn advies: Laat iemand anders de teksten maken, of leer het woordje Formulier eens goed. 3x zelfde fout heb ik gezien. Aub verbeteren, anders zullen weinig mensen serieus nemen.

PS: Voordat mensen over mijn site beginnen, er wordt aan gewerkt ;)

Ow ja,vergeten....Hostingproviders hebben GEEN sponsor!!

®on
05/09/03, 00:20
Origineel geplaatst door midego
Ik ga over 2 weken echt online met een andere Lay-Out dit is gewoon ff snel gedaan
Snel gedaan? Waarom dan hier komen vragen wat we van je layout vinden? Dit lijkt meer op ordinair spammen, en daarvoor ben je zeker hier verkeerd (overal eigenlijk)

Rik
05/09/03, 01:15
en weer 4 z*nl*z* topics erbij.... :D

RobbertC
05/09/03, 15:59
Origineel geplaatst door midego
Ik ga over 2 weken echt online met een andere Lay-Out dit is gewoon ff snel gedaan

Kom dan maar weer terug als je:

A) Je echte website af hebt.
B) Het spammen afgeleerd hebt.
C) Nederlands spreekt.