PDA

Bekijk Volledige Versie : Even verduidelijken



Timo
03/09/03, 21:08
Beste,

daar ik hier deze namiddag op het forum enkele posts las die iLogic IT Solutions in een negatief daglicht stelden wil ik hierop even reageren door een aantal dingen te verduidelijken. Zo kan hier in de toekomst ook geen verdere discussie over bestaan.

1. iLogic IT Solutions is een VOF in oprichting, daar de Kruispuntdatabase voor Belgische Ondernemingen door het automatiseren enekle kinderziektes kent, verloopt deze oprichtingsprocedure veel moeilijker dan normaal. Onze boekhouder heeft ons ondanks het niet volledig voltooien toch groen licht gegeven te starten. De aanvraag is reeds ingediend vanaf 1juli en deze procedure moest normaal afgerond zijn tegen ten laatste 1augustus. De dag dat wij gepland waren van start te gaan.

2. Daar iLogic dus een VOF is, hoeven de werknemers niet ingeschreven te worden omdat ze venoten zijn.

3. En om Tom een plezier te doen het HR is er nog niet omwille van vermelde details in punt 1.

Verdere info kan u bekomen op info@ilogic.be

Met vriendelijke groet,
Timothy D. M.
iLogic IT Solutions

Stijn
04/09/03, 13:24
Ik denk dat we hier als toekomstig partner met kunnen instemmen.
Blijkbaar vinden bepaalde bedrijven het belangrijk de concurentie laag bij de gronds te spelen. Kijk zowaar maar eens op de nieuws afdeling van Openminds...
Mensen zoals Tom en anderen kunnen blijkbaar enkel laster spreken om hun jalozie te wreken tov hun concurentie. Wat het professionele aan deze bedrijven nogal banaal maakt.

Mocht er nog verdere info vereist zijn kan u deze bekomen op info@xelux.be .

Hopend dat dit kinderachtig gedoe achter de rug is groet ik u,

Stijn Van Eetvelde
External Contact
Xelux (xhl.)

frankske
04/09/03, 14:05
Origineel geplaatst door Stijn
Kijk zowaar maar eens op de nieuws afdeling van Openminds...

Wat is er mis met http://www.openminds.be/nieuws.php als ik vragen mag?

Frank

The MAzTER
04/09/03, 14:21
...

tom
04/09/03, 14:25
Bij deze dus mijn welgemeende EXCUSES aan ilogic

Alleen nog één punt: gsm oogt niet pro ;)

En Stijn; waarom zou ik jaloers zijn op jullie ?

frankske
04/09/03, 14:33
Origineel geplaatst door Stijn
Mocht er nog verdere info vereist zijn kan u deze bekomen op info@xelux.be .


Stijn, ik verwacht nog het mailtje met je HR nummer ... waarschijnlijk vergeten. K zou het apprecieren als je t mij nog zond (via email of pb) ...

iDave
04/09/03, 18:52
Tom noemde gewoon een lijst op van illegale bedrijven. Wat is daar nu verkeerd aan?

Correctie : volgens hem illegale bedrijven.
Dat is het punt.

Timo
04/09/03, 20:18
Tom,

Excuses aanvaard en no hard feelings.

En op het puntje van de gsmnummers: hier heb overschot van gelijk,
maar een vast telefoonnummer aanvragen bij belgacum stond nu niet direct bovenaan op ons TODO-lijstje.

en een vaste lijn die op een thuisnummer staat oogt nog veel minder professioneel


Mvg

tom
04/09/03, 20:27
Origineel geplaatst door Timo

En op het puntje van de gsmnummers: hier heb overschot van gelijk,
maar een vast telefoonnummer aanvragen bij belgacum stond nu niet direct bovenaan op ons TODO-lijstje.



:D


Origineel geplaatst door Timo

en een vaste lijn die op een thuisnummer staat oogt nog veel minder professioneel



informeer je beter, onze nummers zijn inderdaad gereserveerd bij Telnet toen priorweb nog in oprichting was, ondertussen staan die allang bij Belgacom :)
We staan bij de volgende druk in de gouden gids *hint*

Misschien stoppen met steken geven, anders kan ik nog tot morgen blijven doorgaan ;)

Timo
04/09/03, 20:36
Tom,

kzal je een lol doen, kzal morgen eens contact opnemen met belgascum voor ons iLogic telefoonnummer te reserveren.


En voor de rest zou ik het apprecieren mocht het punaisepissen ophouden :P goeie raad is welkom maar u kan mij steeds mailen op een voor u waarschijnlijk wel gekend e-mailadres :P