PDA

Bekijk Volledige Versie : reacties op suggestie's



[QWS]
03/09/03, 18:54
ik kijk redelijk vaak hier tussen de suggestie's waar ik me af en toe een beetje aan irriteer is dat er heel vaak geen mod of admin op reageerd. terwijl het juist voor hun bedoelt is. heeft dit een reden of staat dit forum er (bijna) voor niets?

Rik
03/09/03, 19:06
Neem maar van mij aan dat ze alles lezen, bespreken, en overwegen.
Vergis je niet in de enorme berg die ze krijgen (ook aan pb-tjes).
Kan aardig oplopen, en iedereen persoonlijk antwoorden is dan niet te doen... denk ik.

mvg Rik

WebBizz
03/09/03, 20:21
En neem maar van mij aan dat dit al heel lang zo is en dat er nooit iets verandert. Of ze het wel of niet lezen daargelaten.

Rik
03/09/03, 20:48
hehe, jij kan het weten, ik kom hier nog niet zo lang.
Ik weet wel dat ik (perongeluk) een uurtje of wat de topics in hun apparte forum kon bekijken, en ik genoeg gelezen heb om te kunnen zeggen dat ze er wel degelijk goed mee bezig zijn.

Maar met zoveel meningen en richtingen is het soms moeilijk om de goeie richting te kiezen, en dan kun je het beter houden zoals het is, je maakt altijd weer mensen boos... met welke stappen en/of veranderingen dan ook.

Domenico
04/09/03, 01:19
Wij lezen alles en alles wordt ook gewoon besproken. Ik vind trouwens niet dat wij (mods) verplicht zijn om op elke suggestie te reageren dus ik begrijp je irritatie niet zo goed. Als een van de suggesties echt goed genoeg is dan wordt die indien mogelijk zeker doorgevoerd alleen weten wij niet wanneer en daar gaan wij onszelf dan ook zeker niet op vast pinnen.

WebBizz, ik krijg het idee dat jij vindt dat er hier helemaal niets goed gebeurt en ik wil je eigenlijk vragen om op te houden met het spuien van negatief commentaar over wht. Als je ergens mee zit dan zou ik graag een PM van je willen ontvangen hierover. Alvast bedankt hiervoor.

Ik ga dit onderwerp sluiten omdat er verder weinig over te zeggen valt naast dat we het erg druk hebben met andere zaken naast wht. Nogmaals, alles wat wij hier doen doen wij voor ons en jullie plezier en is geheel vrijblijvend, diegene die denken dat dit anders is en denken ons veranderingen op te kunnen leggen kan ik zeggen dat zij de plank goed mis slaan.