PDA

Bekijk Volledige Versie : Nog even over die mails



Catje
02/09/03, 00:01
Waar het mij om ging praat niet achter iemands rug om, zo krijg je juist klanten die wraak willen nemen. Dat wil dus zeggen dat je op deze je manier je klanten kwijt raakt. Dat wat het enig wat ik er nog over kwijt wou.

Catje

Rik
02/09/03, 00:17
Ik denk dat je dit niet als nieuwe topic bedoeld had, maar als reactie op iets anders ?... kan dat ...

Ahead-IT
02/09/03, 00:18
Nee, robbertC heeft de andere tread gesloten.

Rik
02/09/03, 00:29
Ik zag het, en dan is meneer zo volw. om hier maar gewoon overnieuw te beginnen ;)

Catje
02/09/03, 00:31
Dat wou ik alleen maar ff kwijt verder nix. Aangezien de forum opslot zit.

Rik
02/09/03, 00:36
DAT forum zit op slot ja, als je verder NIETS kwijt wilt, start dan ook niet EVEN een nieuwe topic aub, stuur die persoon een berichtje of zo?

En leer inderdaad een klein beetje Nederlands, ik kan me zijn reactie wel voorstellen eigenlijk...

Ahead-IT
02/09/03, 00:36
Ik wil ook nog wat kwijt ( wat er namelijk mislopen is tussen klant en mij ).
RobbertC ging het morgen bekijken.

Ahead-IT
02/09/03, 00:37
Origineel geplaatst door Rik
En leer inderdaad een klein beetje Nederlands, ik kan me zijn reactie wel voorstellen eigenlijk...

Catje != Devil-Strike

Catje
02/09/03, 00:47
Catje hoort bij Devil-strike ben de vriendin dus zijn wederhelft. Maar catje is niet Devil strike zelf zou ik wel willen dan had ik veel meer te zeggen. Maar dat doe ik gewoon weg niet

Ps catje is waarschijnlijk wel de oudste hier op de forum ben 31 :S.

Ahead-IT
02/09/03, 00:51
Oudste? Ik denk het niet, 75% van de actieve users hier zijn zelfstandigen!

Rik
02/09/03, 00:59
Origineel geplaatst door Catje
Catje hoort bij Devil-strike ben de vriendin dus zijn wederhelft. Maar catje is niet Devil strike zelf zou ik wel willen dan had ik veel meer te zeggen. Maar dat doe ik gewoon weg niet

Ps catje is waarschijnlijk wel de oudste hier op de forum ben 31 :S.


** knip ***

Door mezelf

Ik bemoei me er niet meer mee...

Rik
02/09/03, 01:00
** knip ***

Door mezelf :D

Ik bemoei me er niet meer mee...

Grumpy
02/09/03, 10:05
Doelloos dit.

Als jullie ervoor zorgen dat je je mailjes netjes opstelt, kan niemand erover klagen.

Dit onderwerp is afgesloten.