PDA

Bekijk Volledige Versie : Easyhosting



Scito
01/09/03, 19:29
Hoi iedereen,

Ik vroeg mij af wat jullie van het hosting bedrijf Easyhosting vinden? Ikzelf host er momenteel ook, persoonlijk vind ik de support niet echt super (je krijgt meestal pas na een dag antwoord) en als je belt vergeten ze vaak dat iets nog gedaan moet worden. Verder vind ik de snelheid wel goed.

Eigenlijk vind ik het bedrijf dus matig.

Wat is jullie mening erover?

M.v.g.
Alexander, alias Scito

belookgratis
01/09/03, 21:17
Heb zelf geen ervaringen met easyhosting wel hoor ik goede en slechte ervaringen met deze hoster.

Reiniertje
01/09/03, 21:29
Beste,

Ik heb contact met een aantal klanten van easyhosting, deze blijken erg tevreden te zijn.

Zelf kan ik er weinig over vertellen.

Santario
03/09/03, 13:21
Pffff, vraag desnoods zelf een account aan bij dat bedrijf en ervaar het zelf. Meningen zijn altijd verdeeld, om het feit dat je pas na een dag antwoord krijgt betekent nog niet gelijk dat de support niet goed is. De prijs betaalt de kwaliteit en voor een dubbeltje op de 1e rang is er echt niet meer bij tegenwoordig, so good luck!

Scito
03/09/03, 13:58
Origineel geplaatst door Santario
Pffff, vraag desnoods zelf een account aan bij dat bedrijf en ervaar het zelf. Meningen zijn altijd verdeeld, om het feit dat je pas na een dag antwoord krijgt betekent nog niet gelijk dat de support niet goed is. De prijs betaalt de kwaliteit en voor een dubbeltje op de 1e rang is er echt niet meer bij tegenwoordig, so good luck!

Wil je alsjeblieft mijn hele post lezen voordat je wat zegt? :)


Ikzelf host er momenteel ook

Ik vroeg me gewoon af wat jullie ervaringen ermee waren, ik heb het helemaal niet gehad over prijzen dus ik weet niet wat je bedoelt? :o

Santario
03/09/03, 19:57
Okay, iets te snel gelezen maar dan vind ik je vraag nog maffer... als je er zelf al host weet je zelf 't beste wat je aan die host hebt ;)

jacqieline
11/09/03, 14:00
Hallo, ik ben nieuw hier... heet Jacqieline, girl uit de randstad en kwam deze post tegen.

Ik heb Alexander destijds aanbevolen bij Easyhosting voor sponsoring.
Hij heeft het domein middels een wedstrijd op onze site gewonnen en bood als 1 van de eerste msn6 ter download aan.
Dit trok zoveel dataverkeer dat hij ver over de 100 gig heen kwam.
Easyhosting bood hem aan zware bestanden op een Amerikaanse server te zetten.
Dat ging een poosje goed tot hij een nwe versie van zijn site lanceerde. De frontpage was ongeveer een halve mb en stond op zijn Nederlandse account. Daar mag hij 5 gig traffic hebben, over 7 gig doen ze daar ook nog niet moeilijk maar toen had hij een maand 70 gig (maand juli, zou dan nog laag moeten zijn vanwege de vakantie). Easyhosting suggereerde dat hij beter de frontpage ook op de Amerikaanse server kon zetten. Daar was Alexander erg boos om, dan zou zijn site onnodig traag worden etc. Hij zat op MSN met een naam dat Easyhosting hem niet beviel... etc. Dus ik heb dat voor hem nagevraagd en Easyhosting stelde: We sturen hem geen rekening van die 70 gig maar hij moet er wel iets aan doen om dat omlaag te brengen. Bijvoorbeeld de bestanden naar de Amerikaanse server zetten.
Dat hoeft niet, maar dan moeten we in het vervolg wel het teveel aan dataverkeer in rekening brengen.
Rond die dagen had hij alweer zijn target overschreden en de maand was nog amper begonnen. Hij bazuinde zelf rond hoe slecht Easyhosting was en dat ze toen de stekker niet uit die sponsoring hebben getrokken snap ik echt niet. Die mensen zijn echt te goed voor deze wereld.
Maar de bedoeling van een sponsoring lijkt me dat je als sponsor een beetje naamsbekendheid krijgt en niet een enorm slechte naam door 1 persoon. Die je notabene ook nog sponsort.
Dat wilde ik even kwijt, want vind deze post eigenlijk te ziek voor woorden.

Ontopic, wat ik van Easyhosting vind? Top! Al 3 jaar!
Prima service, ze hebben zelfs 's-nachts wel eens voor me klaar gestaan, dat was na een DOSattack.
Ik kan me alleen voorstellen dat als zo'n bedrijf je sponsort en jij maakt ze zo zwart... dat ze dan niet zo hard meer voor je lopen.
Zou ik ook niet doen als ik je host was!

woutertwisk
11/09/03, 16:30
Jij hebt daar ook sponsorhosting, toch?, dus dan is't wel logisch dat't zo top is, maar'k geloof ook wel dat ze goed zijn. Ik heb lang geleden ook om sponsoring gevraagd, maar helaas wezen ze mij af :-(

Ik heb een tijdje wel eens op de community van degene die hierboven postte (om niet gelijk reclame te maken ;)) gezeten, en heb altijd snelle pagina's en 100% uptime meegemaakt

jacqieline
11/09/03, 18:08
Ha, Wouter!
Over dat sponsoring, ik ben daar ooit begonnen zonder sponsoring en toen riep ik ook al zo tevreden te zijn.
Maar afgezien van dat, ik vind het echt een sneue post van Alexander.
De hand die je voedt... daar bijt je niet in... zo simpel is dat.
En wij hebben in de tussentijd ook wel aanbiedingen gehad voor gratis hosting van onze server etc.
Nu betalen we namelijk, zij het vanwege de sponsoring wel veel minder.
Maar waarom zou ik weg gaan, als ik zo tevreden ben.
Met zo'n uptime, en alles goed geregeld (ik heb wel eens een mapje genaamd public_html weggegooit, 1 belletje en 30 min later stond alles er weer) hoef ik echt geen andere hosting.
Ben gewoon erg blij met ze en heb er ook geen negatieve ervaringen mee.

woutertwisk
11/09/03, 23:14
Als ik jou was zou ik met jouw website (die geheel op webmasters is gericht) zeker gratis hosting vragen. Als je dat neit doet kan je met'n banner vast al het eruit verdienen en daarbij nog wat.

Dit is alleen te commercieel gezien, foutje van mij:-)

Jouw website is puur voor de lol en als hobby. Zo kan het natuurlijk ook :W:

root
19/09/03, 01:22
Na enkele jaren verhuizingen te hebben gehad van velen host providers hebben we er nog nooit 1 mogen ontvangen van Easyhosting. Daarnaast hebben wij diverse klanten die bij ons hosten en ook nog bij Easyhosting. Ook deze zijn tevreden.

Het mag dan concurentie zijn, maar objectief gezien heb ik er nog nooit klachten van gehoord.

90 Gb meer dataverkeer en geen rekening. Dat wil al veel zeggen !

Scito
20/09/03, 15:56
Ow, hoi Jacqieline :)

Eventjes nog een (late) toevoeging hierop. Ik bedoel dit topic dus totaal niet om Easyhosting af te kraken, maar ik vroeg me gewoon af wat andere klantervaringen waren.

Echter heb ikzelf nooit het bewijs gezien van die 70GB transfer, dus daar kan ik niks over zeggen. Verder vind het bedrijf in het algemeen ook goed, maar achteraf heb ik gewoon spijt dat ze mij wilden sponsoren, niet omdat ze slecht zijn, maar het brengt erg veel zorgen mee.

Inmiddels ben ik ook overgestapt naar een andere host, om de simpele reden dat het bij Easyhosting wat te duur werd voor mij. Altans, ik heb veel ruimte nodig en ik heb/had daar 2 pakketten dat in totaal een bedrag gaf van 250euro p/j excl. dataverkeer.

Nogmaals, ik kan het niet permiteren dat ik pas na een dag antwoord krijg op een vraag, dus dat is ook een reden dat ik ben vertrokken. Ik ga dadelijk weer starten met 500 bezoekers p/m, omdat mijn site nu al een week plat ligt (en het is nog steeds niet opgelost) om de simpele reden van laat antwoord op vragen.

Easyhosting is een goed bedrijf, maar niet voor mij.

En dan nog een laatste reactie: Ik heb nooit iets negatiefs gezegd over Easyhosting tegen andere mensen, en dat met die nickname? Daarvan weet je de reden goed genoeg, Jacqieline.

jacqieline
20/09/03, 16:14
Origineel geplaatst door Scito
Echter heb ikzelf nooit het bewijs gezien van die 70GB transfer, dus daar kan ik niks over zeggen. Verder vind het bedrijf in het algemeen ook goed, maar achteraf heb ik gewoon spijt dat ze mij wilden sponsoren, niet omdat ze slecht zijn, maar het brengt erg veel zorgen mee.
Wees maar blij, dat op papier had dan je rekening geweest.
Ik zou ook niet hard meer lopen voor jou als je je zo gedraagt.
Overigens hadden ze van iemand anders al de link gekregen van deze topic. Ik weet niet of dat hun bepaalde dingen heeft doen besluiten maar ik hoop voor ze dat ze inzien dat jou sponsoren meer weg heeft van een bodemloze put.

Scito
20/09/03, 16:54
Ikzelf heb ze deze link ook al gegeven en ik heb zelf gezegd dat ik bij ze vertrok, dus tja...

Maar ik begrijp niet wat je bedoelt met "hoe je je zo gedraagt"... En ik snap ook niet goed wat er mis is met zo'n topic, ik vraag gewoon om klantervaringen.

Hier (http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=328) waren de meningen namelijk verdeeld...