PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen



ThomasEU
01/09/03, 15:08
Hallo allemaal,

Ik ben nieuwe op dit forum en hoop veel ervaring op te doen, met name op het gebied van het marketen van een hosting/domeinreg. website...

Alvast bedankt voor jullie hulp en succes allemaal!

HBCS
01/09/03, 17:33
suc6 en welkom op dit forum

Rik
01/09/03, 18:45
Ja, inderdaad, wees welkom ;)
Als ik je ergens mee kan helpen qua adviezen oid, laat het maar horen...

Mvg Rik

Rik
01/09/03, 18:47
Ik heb al 1 adviesje... zet wat meer informatie op je website, ziet er goed uit hoor, zal ook zeker werken, maar misschien wat meer info over servers/verbindingen, dat soort zaken...


EDIT: ik moest even verder kijken zag ik al... is wel een beetje verborgen zo ;)


Waar staan je servers ?, "ergens in Europa" is wel erg globaal ;)

ThomasEU
01/09/03, 18:53
Origineel geplaatst door Rik
Ik heb al 1 adviesje... zet wat meer informatie op je website, ziet er goed uit hoor, zal ook zeker werken, maar misschien wat meer info over servers/verbindingen, dat soort zaken...


EDIT: ik moest even verder kijken zag ik al... is wel een beetje verborgen zo ;)


Waar staan je servers ?, "ergens in Europa" is wel erg globaal ;)

De servers staan in Oostenrijk, bedankt voor je advies ten aanzien van de informatie over de servers/verbindingen.. Ik zal kijken hoe ik het menu verder kan verduidelijken.

Rik
01/09/03, 19:06
Origineel geplaatst door ThomasEU


De servers staan in Oostenrijk, bedankt voor je advies ten aanzien van de informatie over de servers/verbindingen.. Ik zal kijken hoe ik het menu verder kan verduidelijken.

Graag gedaan !;)

Pantsy
01/09/03, 21:53
Welkom Thomas :)

Reiniertje
01/09/03, 21:56
Welkom aan boord!

ThomasEU
05/09/03, 14:27
Bedankt voor alle reacties!