PDA

Bekijk Volledige Versie : Mededeling over Colinks



Bap
01/09/03, 08:22
Ik zou in mijn persoonlijke hoedanigheid graag het volgende duidelijk willen maken.

De firma Colinks Hosting Nederland heeft na lang beraad overwogen, Remon Akkermans te vervolgen voor het niet nakomen van beloftes en het beweren van onwaarheden jegens de firma (laster) zonder enige bewijsvoering.

Hoe mensen op dit forum ook over ons mogen denken staat geheel los van het feit dat wij niemand in deze business geld schuldig zijn, dat wij al onze rekeningen niet alleen op tijd, maar in vele gevallen zelfs in maanden vooruit betalen.

Dat wij Remon Akkermans niet alleen niets schuldig zijn, maar dat hij ons € 3251,00 euro moet terugbetalen zijnde het bedrag dat wij betaalden voor onze eerste racks in Amsterdam met een totaal van 10
mBit transit, maar waar hij maar 2 mBit leverde. Het gaat hier om 1 (één) maand huur en setupkosten. (Waarvan akte).

Ook ontvingen wij van Remon Akkermans (idomein) een kredietnota van € 129,00 , gedateerd 29 april 2003, die op dit moment nog niet is betaald aan Colinks. (Waarvan akte)

Door de levering van maar 2mBit, terwijl er voor 10 mBit transit was betaald heeft ons uiteraard klanten gekost. (Waarvan akte)

De bedragen die wij door het heengaan van klanten zijn misgelopen zullen wij niet noemen, maar worden uiteraard wel in de procedure meegenomen.

De laster ligt in het feit dat hij doet vermoeden erbij gebaat te zijn dat wij niet over de kop mogen gaan vanwege zijn financiele belang in de firma (hetgeen dus op fabels berust) en het feit dat hij onze technische man afbrandt, terwijl hij meerdere malen gebruik heeft gemaakt van de expertise van diezelfde technische man. (Waarvan akte)

Op www.webhostingtalk.com is hij eenzelfde misplaatste aanval begonnen, die door Engelse vrienden die inderdaad weten dat wij een recht door zee bedrijf zijn, bekritiseerd en het is hem te verstaan gegeven zich koest te houden en/of alleen zijn aanvallen te richten op dit forum. (waarvan akte)

We zijn bereid de procedure en de daaruit voortvloeiende resultaten, met medeweten en toestemming van de moderatoren op dit forum te plaatsen. Uitsluitend met toestemming.

Dit bericht is niet bedoeld om reacties op te roepen, alleen als kennisgeving.

xserve
01/09/03, 10:25
Heel goed, aanpakken die jongen. Laat hem maar merken dat hij met dit soort grapjes niet wegkomt.

WebBizz
01/09/03, 11:29
Wat schiet je er mee op om dit hier te posten? Ga lekker naar de rechtzaal je geschil uitvechten!

Toon
01/09/03, 12:25
het lijkt hier wel een webstrijd tussen coloheaven en colinks, bahbah..

PimEffting
01/09/03, 12:54
Eerder tussen mijnheer Akkermans en nog 10 anderen...

host3000
01/09/03, 12:56
*zucht*

Toon
01/09/03, 13:19
snap eigenlijk niet waarom dat op een 'webhostingtalk ' forum gezeikt moet worden, daarom deel ik de mening van webbizz, ga idd lekker naar de rechtzaal.

cridea
01/09/03, 13:52
Hoewel ik het iets vriendelijker zou verwoorden ben ik het met webbizz en toon eens. Dat je een berichtje plaatst dat je stappen onderneemt, is tot daar aan toe, maar waarom alles tot in detail met bedragen enz enz hier moet staan is me onduidelijk.

M-BahZ
01/09/03, 14:36
Volgens mij heeft Remon niet eens de naam Colinks laten vallen toen hij het over wanbetalende klanten heeft gehad op dit forum.
Maar kan aan mij liggen, omdat ik afgelopen weken niet zo aktief was op het forum en ik p/ongeluk 1 post niet gelezen heb of zo. ;)

RobbertC
01/09/03, 14:47
Reageren op deze thread lijkt me niet nodig, er kunnen hooguit flames uitkomen. Daarom gaat deze op slot :)