PDA

Bekijk Volledige Versie : Spam van royalhosting



Tonks
31/08/03, 17:11
Verder zoeken naar hosting is zinloos….



Royal hosting bespaart u tijd en moeite als het over de bestellingen voor uw hosting of domeinnaam registratie gaat.


Bij Royal uw hosting bestellen, dat betekent dus kiezen voor een supersnelle levering van goede vertrouwbare hosting. Dit alles tegen aantrekkelijke prijzen die niet verhoogd worden met extra set-up kosten.

Bij Royal hosting is het hosten voor uw site al mogelijk vanaf € 60,- PER JAAR.


Dus bespaar uw maandelijkse kosten!!

Voor overige vragen/suggesties kunt u altijd contact op nemen met Royal hosting.



-----------------------------------------------

Helpdesk: helpdesk@royalhosting.nl

Vragen: info@royalhosting.nl

Website: www.royalhosting.nl


Is dit normaal???
Ik weet btw niet hoe ze aan mijn mail adres komen..

Pantsy
31/08/03, 17:26
Ziet er niet echt uit alsof het bericht voor jou specifiek bestemd is maar meer als advertentie (zie s.p.a.m.) :(

Rik
31/08/03, 17:45
naar mijn idee ook gewoon spam, mail ze eens, vraag hoe ze in godsnaam aan jouw adres komen ?

Tonks
31/08/03, 17:56
waarschijnlijk is het via een ander forum gegaan :S

m@rcel
01/09/03, 12:19
Tsja, weer een bedrijfje van een scholier zo te zien ;)

ploink
09/09/03, 16:42
Haha, en dit staat er in hun algemene voorwaarden:

"Bij Royalhosting is het versturen van ongevraagde E-mail niet toegestaan ( zgn. SPAMMEN). Mocht Royalhosting over SPAMMEN klachten van derden ontvangen, dan kan Royalhosting zonder vorm van bericht de bestanden van opdrachtgever van zijn server verwijderen. Het abonnementsgeld van de desbetreffende kalendermaand dient door opdrachtgever tot datum van verwijdering te worden voldaan."

Pot verwijt de ketel...

FSCJasper
09/09/03, 18:47
dat ie zwart ziet ;) . Maarja je hebt gelijk ploink..dit is wel raar als ze zelf gaan spammen en dan bij hun voorwaarden zetten dat ze spammen niet waarderen :S

wdv
09/09/03, 18:48
Komt wel vaker voor :)

Thafusion
09/09/03, 22:27
is gewoon een resellertje van flexwebhosting d8 ik :)

Flydesign.nl
26/12/03, 18:03
Dat scholiertje dat royalhosting runt is zeker niet te vertrouwen! Hij vroeg ons om een nieuw ontwerp voor z'n site te maken. Wij aan de slag, prijs afgesproken enzo. Na 2 week horen we weer van hem: het is niet meer nodig, heb al iets anders gevonden. Wij hebben al kosten gehad, maar hij denkt dat hij zomaar een afspraak ongedaan kan maken. Het is natuurlijk dom om geen contract op te stellen, maar soms ga je gewoon voor vertrouwen.

Dus een tip: nooit royalhosting nemen, dat is zooi!

WilcoOnline
26/12/03, 18:34
Tjah ik denk dat iedereen zich pakweg 1 week geleden nog wel herinerd hij wilde zijn bedrijf verkopen. Iedereen reageerde gewoon normaal echt een paar positiefe dingen gehoort en toen op eens 3 uur later had hij het verkocht terwijl er minimaal nog 3 man aan het onderhandelen was geweest.

Dagen erna zag je overall op het forum vragen over hosting dit hosting dat etc..

Erg vaage persoon

OeliBoelie
26/12/03, 19:04
Je bedoelt het lid "mau" cker?, maar Jan-Hein had het toch "Helaas" overgekocht?

TPostman
26/12/03, 19:38
Aantal zaken die me opvallen:
-Geen tel nummer. Na enig onderzoek kom ik alleen op een 06 nummer.
-Het pand:
http://anwb.tms.tensingsks.com/tms/scripts/tgigw.dll?APP=tms&CMD=ROUTEMAP&OUTPUT=GIF&KEY=B2F627DF265260ED4C&RMODE=FAST&WIDTH=350&HEIGHT=350&SELECT=ZOOM&LEVEL=1&XCENTRE=1515924&YCENTRE=1964432&ROUTEID=1567373S1942956S1515807S1964442S0S0
Ziet er niet bepaald als een industrie gebied. Dit hoeft niet zo veel uit te maken natuurlijk. Komt wel vaker voor maar om de puzzel compleet te maken.

-Geen info over bedrijf
-Lijkt wel engelse template.

Flydesign.nl
26/12/03, 20:47
Waar hebben wij het nu over? Royalhosting of Mau? Die man van Royalhosting heet Maurice Mulder ofzo, dus Mau zou wel een nick kunnen zijn.

Arash
26/12/03, 22:42
[qoute] Tsja, weer een bedrijfje van een scholier zo te zien [/quote]

Volgens mij niet. Volgens mij is het direct of indirect verbonden met royal-radio.com wat een gesubsidieerde online radio zender is. De link van royalhosting staat vermeld bij hun site en de logo+naam komen erg overeen.

@flydesign

Altijd een contract! Zo te zien is het een template wat op de .COM versie van deze site tijdtje terug aangeboden werd. Het lijkt er erg veel op, behalve dat waar bij royalhosting.nl staat "scherpe prijz...." links boven, er een flash menu was.

Meld die SPAM ook aan hun zelf!

Rick L.
27/12/03, 00:48
http://www.phpfreakz.nl/forum.php?forum=6&iid=347200

Ik vraag het me af ;)

The MAzTER
27/12/03, 13:58
@Flydesign.nl

je hoeft niet dat verhaal op elk forum te vertellen. Je was zelf zo stom om geen contract op te stellen en te laten ondertekenen.

Je weet zelf dat je zulke risico's loopt.

Flydesign.nl
27/12/03, 14:42
Origineel geplaatst door The MAzTER
@Flydesign.nl

je hoeft niet dat verhaal op elk forum te vertellen. Je was zelf zo stom om geen contract op te stellen en te laten ondertekenen.

Je weet zelf dat je zulke risico's loopt.

Jah, baal er gewoon een beetje van, maar zal me even in houden. Ik regel dit soort dingen altijd op vertrouwen en het is nog nooit mis gegaan. Dan wordt je op deze manier behandelt door een jochie van 16, dan voel je je behoorlijk genaaid. Enige wat ik wil is dat anderen niet ook deze fout maken.

The MAzTER
27/12/03, 15:27
ach, je hebt er wat van geleerd. Je had er hoe dan ook in de toekomst mee te maken gehad. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal.

Is dit al aangemeld op spamvrij.nl?