PDA

Bekijk Volledige Versie : .nl domeinnaam



target
31/08/03, 10:54
Kan iemand mij vertellen waar ik goedkoop terecht kan voor een .nl domeinnaam ?

paas
31/08/03, 12:49
Euh ..... ik zou zeggen, maak gebruik van de zoekfunctie of bezoek de sites van de posters hiero. Dat zijn veelal webhosters waar je ook domeinen kunt reggen.

Gemiddeld zul je voor een NL-domein uitkomen op zo'n 15 Euro/jaar

Toon
31/08/03, 13:15
www.computools.be :
- nl registration/transfer : 13,50 EUR - renewal : 11,50 EUR

host3000
31/08/03, 13:39
Zoals aangegeven, veel hosters bieden registratie .nl namen aan. Niemand mag je hier een prijs noemen, omdat dit geen advertentieforum is.

Ga de advertentieforums eens na. Bij veel aanbiedingen worden ook registratiekosten genoemd.

Johan-nl
31/08/03, 14:41
Origineel geplaatst door target
Kan iemand mij vertellen waar ik goedkoop terecht kan voor een .nl domeinnaam ?

openregistrar.nl

Gerrit
31/08/03, 15:57
Origineel geplaatst door Toon
www.computools.be :
- nl registration/transfer : 13,50 EUR - renewal : 11,50 EUR


ik denk dat je bij Computools.be wel extra betaalt als je hun DNS wil betalen (x euro voor DNS forwarding)

ThomasEU
14/09/03, 16:01
Origineel geplaatst door Johan-nl


openregistar.nl

4,80 of 9,- per domeinnaam

Ik zie alleen een grafiek?

wdv
14/09/03, 16:25
Origineel geplaatst door ThomasEU


Ik zie alleen een grafiek?

Komt omdat je je in moet schrijven.

amnesiac
14/09/03, 20:23
waar moet je je inschrijven dan?

wdv
14/09/03, 20:38
Ik geloof dat je gewoon een mailtje moet sturen naar info@openregistrar.nl

Maar weet ik verder ook niet zeker, werk namelijk niet met hun samen.

TechXP
27/09/03, 22:58
Ik stond te denken om reseller te worden van openregistrar.nl.
Zo kan ik domeinen doorverkopen. Zijn er nog meer aantrekkelijke bedrijven die dit goedkoop doen en ook bedrijven waar je dus niet een bepaald aantal per jaar moet verkopen?

Pantsy
30/09/03, 22:15
Dit is geen aanbiedingen forum IVX Internet!

Myrdhin
30/09/03, 22:33
Origineel geplaatst door IVX Internet
excuses... excuses! ik was net de voorwaarden aant lezen en zag net dat het niet mocht.. mijn excuses!
Gebruik even het edit knopje en haal je aanbieding weg. Wel zo netjes dacht ik.

superior-is
30/09/03, 22:37
Already done.

ultrahost
01/10/03, 13:54
BINNENKORT op www.ultrahost.nl .

Voeg me eventjes toe op msn dan kunnen we het over de prijs hebben .

nick@nivco.nl

je kunt de site van ultrahost nog niet bekijken omdat de domeinnaam nog in aanvraag is .

mijn excuses daarvoor .

Nick voets

IVX Internet
01/10/03, 14:05
in aanvraag?? domein is nog geen eens aangevraagd bij de SIDN!!

InstantXs
01/10/03, 14:21
Origineel geplaatst door IVX Internet
in aanvraag?? domein is nog geen eens aangevraagd bij de SIDN!!

you can read my lips... :D

is nu wachten op diegene die hem snel regt :p

vdx
01/10/03, 19:22
http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=ultrahost.nl

IVX Internet
01/10/03, 19:24
tja ;) Ik in ieder geval niet , maar ja!! Dat doe je toch niet, alvast gaan promoten met een domein, terwijl deze nog niet vastligt! Lekker slim!!

vdx
01/10/03, 19:25
Ik heb hem voor de grap als registratie ingediend.... :)

Hij mag hem zo van me hebben, al was het alleen maar om te laten zien dat het niet zo slim is/was om overal je url rond te gaan bazuinen.

Cybafish
01/10/03, 19:28
Moet je niet ineens de nameserver uitzetten ;)

vdx
01/10/03, 19:40
Had de nameservers nog niet gesynchroniseerd op het moment van aanvragen :)

Rik
01/10/03, 19:49
Origineel geplaatst door TechXP
Ik stond te denken om reseller te worden van openregistrar.nl.
Zo kan ik domeinen doorverkopen. Zijn er nog meer aantrekkelijke bedrijven die dit goedkoop doen en ook bedrijven waar je dus niet een bepaald aantal per jaar moet verkopen?

Dit is de enige in zijn soort in NL... goede oplossing lijkt me, denk niet dat je btw via een BE bedrijf een .nl moet gaan registreren, kan alleen maar duurder uitkomen...

IVX Internet
01/10/03, 20:31
uhm niet de enigste in z'n soort hoor! ivx.nl en neem eens contact op met hun.

Rik
01/10/03, 20:36
Origineel geplaatst door IVX Internet
uhm niet de enigste in z'n soort hoor! ivx.nl en neem eens contact op met hun.

Met "hun" of met jou ??????? damm

Rik
01/10/03, 20:38
Origineel geplaatst door IVX Internet
uhm niet de enigste in z'n soort hoor! ivx.nl en neem eens contact op met hun.

Pardon, heb even jouw site bekeken, maar 25 euro voor een .nl registratie ????
En dan zie je jezelf als concu van Openregistrar ??

IVX Internet
01/10/03, 20:39
ja dat zijn de normale prijzen, daarom zei ik dat diegenen even contact moet opnemen met de collega's voor de reseller prijzen! vandaar :)

Maar wil niet weer een heel verhaal intikken anders krijg ik weer een waarschuwing!!

Cybafish
01/10/03, 21:28
Origineel geplaatst door IVX Internet
ja dat zijn de normale prijzen, daarom zei ik dat diegenen even contact moet opnemen met de collega's voor de reseller prijzen! vandaar :)

Maar wil niet weer een heel verhaal intikken anders krijg ik weer een waarschuwing!!

Stop anders even met je semi-gespam. Je bent niet eens SIDN deelnemer.

IVX Internet
01/10/03, 21:37
uhm moet ik je helaas teleurstellen, want dat zijn we wel! Anders zou ik niet zoiets voorstellen natuurlijk !

WebBizz
01/10/03, 21:59
IVX is geen deelnemer volgens de SIDN lijst. Bovendien staat je eigen domein geregistreerd via MJ Internet. Normaal registreert een deelnemer z'n eigen domeinen via zichzelf en niet via een ander.

Rik
01/10/03, 22:02
Origineel geplaatst door IVX Internet
uhm moet ik je helaas teleurstellen, want dat zijn we wel! Anders zou ik niet zoiets voorstellen natuurlijk !

Inderdaad, jullie staan wel als : IVX Internet bij de KvK geregistreerd, maar niet bij de SIDN, onder een andere naam misschien ?

IVX Internet
02/10/03, 02:39
Goed zal het maar uitleggen dan zeker??!!

IVX is officieel lid van de SIDN (is waarschijnlijk nog niet geupdate!). Wij hebben de afgelopen 3 jaar ons bedrijf eerst internationaal opgezet en vonden het niet echt nodig om lid te worden van de SIDN (dit vanwege goede inkoop policies van het eerder genoemde bedrijf) En wij zullen natuurlijk wel in de toekomst het domein op onze eigen naam laten zetten, maar ach maakt niet zo uit vinden wij. Maar we zijn dus we officieel lid hoor :) Laten we daar wel duidelijk over zijn..

Alle domeinen die wij voor onze klanten hebben geregistreerd worden binnenkort allemaal op onze naam gezet, dus nogmaals we zijn dus wel lid.. want omdat we een groot aantal .nl domeinen hosten, vonden we het belangrijk dat we nu eindelijk maar eens officieel lid van werden... straalt nog weer een beetje dat extra stukje professionaliteit uit natuurlijk : ))

Rik
02/10/03, 10:00
Per gister dus... nee dan zal het nog niet op hun site staan nee, op de zelfde dag....