PDA

Bekijk Volledige Versie : Gratis reseller-pakket !!



Dillard
31/08/03, 02:04
Aanbieding geldig tot 15 september:

Bestel nu een resellerpakket en betaal de eerste factuur helemaal niet!

Veel aankomende resellers hikken aan tegen hun bestelmoment omdat ze nog net niet voldoende klanten hebben om te kunnen starten. Wij bieden hiervoor tijdens deze actieperiode een oplossing: je betaalt gewoon je factuur niet ! (en we sturen geen incassobureau langs :) )

Als je tijdens het bestellen de kortingscode (=couponcode) 'WHT' gebruikt, betaal je de eerste factuur niet. Deze nemen wij voor 100% voor onze rekening, en je kunt zelf vanaf dag 1 beginnen te verkopen, plaatsen en factureren.

Het maakt niet uit of je kiest voor onze Reseller-500, Reseller-1000, Reseller-2500 of Reseller-4000. Ook je domeinnaam verhuizen of registreren is het eerste _jaar_ voor onze rekening (aangezien deze altijd op de eerste factuur wordt verrekend).

Voorwaarden:
- Maximale (betaal)termijn die je kunt kiezen is 3 maanden.
- Contractduur is voor 1 jaar
- Downgraden is mogelijk na 1 jaar
- Alleen geldig voor nieuwe klanten

Uiteraard staan onze reseller-servers in Amsterdam.

Tonks
31/08/03, 17:13
En dan moet je de volgende maand / jaar wel betalen?

Dillard
31/08/03, 17:40
De _eerste_ factuur hoef je niet te betalen. Afhankelijk van je betalingstermijn die je kiest (1 maand of 3 maanden) heb je dus zolang geen kosten. Daarna uiteraard wel.

Deze actie is bedoeld voor aankomende resellers die een klein steuntje nodig hebben om te kunnen beginnen, omdat ze nog weinig tot geen klanten hebben, maar wel alvast een website willen inrichten en de eerste klanten willen kunnen bedienen.

Normale prijzen:
Reseller- 500 : 500MB/15 GB voor 29,50 per maand (excl. BTW)
Reseller-1000 :1000MB/25 GB voor 49,50 per maand (excl. BTW)
Reseller-2500 :2500MB/35 GB voor 69,50 per maand (excl. BTW)
Reseller-4000 :4000MB/45 GB voor 89,50 per maand (excl. BTW)

Extra domeinnamen (voor je eigen klanten) tegen een gereduceerd tarief.

Tonks
31/08/03, 17:44
beledig ik je als ik het een beetje duur vind :$
500mb en 15gig ruimte dan hé
daar heb je niet zo heel veel aan :)
Het is wel iig een goed begin...
Hebben jullie ook msn support?

Dillard
31/08/03, 17:56
Nee hoor, ik ben niet beledigd :)

Onze doelgroep zijn de serieuze resellers (vaak webdesigners), die op hun beurt hun klanten in het reseller-pakket onderbrengen. Met 15 GB dataverkeer kun je heel wat doen, zolang het normale zakelijke sites zijn. En aangezien jezelf je klanten natuurlijk ook een factuur stuurt, kun je er zeker iets aan verdienen.

Er zijn webhosters die goedkoper zijn dan wij, maar die:
a) hebben servers in de USA (wij niet meer -op een na die binnen 4 weken verhuisd-)
b) zijn nog geen 18 en wonen nog thuis en zitten overdag op school.

Dat is natuurlijk geen vergelijk, niet qua kosten (aangezien ze pappie en mammie vast geen huur hoeven te betalen) en omdat het voor hun een bijbaantje is.

Zoek je de goedkoopste oplossing, dan moet je zeker niet bij ons zijn. Wil je echter support voor als er iets misgaat en jouw klanten snel actie willen zien, dan ben je bij ons wel aan het juiste adres.

Denk maar aan het volgende voorbeeld: als je afhankelijk bent van je auto in verband met je werk en je moet absoluut op die auto kunnen vertrouwen waar koop je deze dan? Op de sloop waar ze een afdankertje aan de praat hebben gekregen, of bij een garage waar je wat duurder af bent, maar garantie krijgt ...

Overigens hebben wij geen MSN-support, wij zijn een serieus bedrijf en communiceren bij voorkeur via de telefoon of per email :)

Pantsy
31/08/03, 18:02
Origineel geplaatst door Dillard

Er zijn webhosters die goedkoper zijn dan wij, maar die:
a) hebben servers in de USA (wij niet meer -op een na die binnen 4 weken verhuisd-)
b) zijn nog geen 18 en wonen nog thuis en zitten overdag op school.

Dat is natuurlijk geen vergelijk, niet qua kosten (aangezien ze pappie en mammie vast geen huur hoeven te betalen) en omdat het voor hun een bijbaantje is.


Beetje raar om deze conclusie te geven Dillard! Lang niet alle hosters zitten in zo'n situatie.

Dillard
31/08/03, 18:10
@Trancepitt: misschien niet allemaal, maar je moet het toch met me eens zijn dat dat voor een groot gedeelte van de aanbieders die ik hier beschrijf in meer of mindere mate wel van toepassing is, toch ?

En dan heb ik het niet over een collega die 25 euro vraagt maar over de collega's die deze pakketten aanbieden voor 10-15 euro...

Ik volg ook welke aanbiedingen er worden gedaan door diverse collegae en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat als daar al volwassenen achterzitten, dat ze fulltime met hun bedrijf bezig zijn en dat zijn wel zaken waar klanten pas achterkomen als het te laat is ...

Pantsy
31/08/03, 18:37
Natuurlijk klopt het ook wel wat je zegt voor een groot deel, de hosters die iets aanbieden voor rond de 10 euro zullen wel in die catagorie thuis horen. Je conclusie was wel keihard vandaar mijn commentaar. :)

Dillard
31/08/03, 18:50
Toegegeven, ik was wel kort door de bocht, er wellicht ook nog een optie c) mogelijk geweest :)

Savvas
31/08/03, 20:31
Waarom is MSN support niet serieus dan??
Mijn klanten zijn blij dat het er is en meerendeels van de communicatie gaat daardoor....:)

Dillard
31/08/03, 21:03
@Intrahost: iedereen zijn meug, maar ik richt me meer op de zakelijke klant en die weten veelal niet eens wat MSN is. Ik kan me voorstellen wanneer je meer met particulieren te maken hebt, dat het anders is.

Als iemand vindt dat het prettig is om 1-op-1 feedback te geven dan geef ik de voorkeur aan telefonisch of persoonlijk contact. Zo heb ik zeker een derde van onze resellers persoonlijk ontmoet en dat geeft dan toch een andere band met je klant.

Santario
02/09/03, 14:18
Zakelijk serieus? De site (template) straalt dat niet af maar dat is mijn persoonlijke mening. Verdere info ben ik het mee eens :)

Dillard
02/09/03, 20:37
Santario: Je bent de eerste die mijn site niet mooi vind :) Maar goed, we hoeven ook niet allemaal hetzelfde mooi te vinden. Moet hier en daar wel geactualiseerd worden, maar tijd om er eens goed voor te gaan zitten ontbreekt momenteel..

Maar goed: back on topic, de eerste pakketten zijn eruit, anyone else?

Santario
03/09/03, 12:24
Maakt niet uit Dillard, in mijn opzicht vind ik hem weinig zakelijks uitstralen, betekent nog niet dat ik hem niet mooi vind :) Maar mooi of zakelijk zijn voor mij 2 verschillende dingen ;)

//ontopic: zit inmiddels ook al te kijken naar je pakketten :)

[QWS]
03/09/03, 19:37
ik vind de site ook mooi :D

alleen dat muziekje mag er wel vanaf..

almar
03/09/03, 20:23
Origineel geplaatst door Dillard
Toegegeven, ik was wel kort door de bocht, er wellicht ook nog een optie c) mogelijk geweest :)

Ik hou wel van kort door de bocht.