PDA

Bekijk Volledige Versie : kan maar niks bedenken



copyfile
30/08/03, 19:15
Ik zit al een tijdje te denken maar kan maar geen naam verzinnen voor me webdesign site weet iemand mischien een goede prof. naam ?

Alvast bedankt voor jullie hulp !

Leandros
30/08/03, 19:45
webdesigners zijn toch creatief?

Nee, als je wat wilt horen van ons moet je wel wat over jezelf vertellen. Anders komt er niks uit, he.

copyfile
30/08/03, 21:48
Tja wat moet ik vertellen ben Roy 16 jaar en doe al zo'n 1 1/2 jaar webdesign werk vooral met photoshop® soms een beetje met 3ds max en cinema 4d en script in php met mysql database. Weet niet wat ik verder moet vertellen hoop dat iemand iets kan bedenken :)

Pantsy
30/08/03, 21:58
Als je leuke designs maakt en een beetje creatief bent kan je volgens mij zo een naampie bedenken. Begin anders eens met combi's van je voor en achternaam te maken of iets waar je voor of achternaam in verwerkt is (gedeeltelijk of helemaal), meeste bedrijven hebben geloof ik wel deze structuur.

Booster
31/08/03, 00:38
Combi's met namen zijn echt zooo passé ;) :P

Maar c'mon. Iemand die webdesign gaat doen (voor klanten bedoel ik) needs to do a brainstorm session. Wat wil ik uitstralen, wat is mijn doel, hoe beeld ik dit uit in een titel met een bijpassend logo, etc.

Ik ga hier geen bedrijfsnaam verzinnen omdat die waarschijnlijk nooit bij jou en jouw mening/instelling zou passen.

copyfile
01/09/03, 14:02
krijg ineens na veel denken de volgende naam uit me hooft en de .nl was nog beschikbaar wat vinden jullie van deze naam ?:

21stcenturydesign.nl

xserve
01/09/03, 14:09
Beetje achterhaald, volgens mij bestaat er in elke beroepsgroep wel leen bedrijf dat 21stcentury in zijn naam heeft.

Cereal
01/09/03, 14:13
c'mon :D

copyfile
01/09/03, 14:37
Nu we toch bezig zijn wat vinden jullie van deze ?:

yordesign.nl

(is mijn voornaam omgedraaid)

Grumpy
01/09/03, 15:24
Origineel geplaatst door copyfile
Nu we toch bezig zijn wat vinden jullie van deze ?:

yordesign.nl

(is mijn voornaam omgedraaid)
Waarom draai je het niet om?

copyfile
01/09/03, 15:40
vindt je dat mooier ? http://www.roydesign.nl

Vindt dat zelf namelijk niet echt mooi staan

Grumpy
01/09/03, 15:46
Mensen zullen aan Yorin denken en al de yor-kreten die erbij horen.
Als blijkt dat het niets met Yorin te maken heeft zullen ze denken dat het een "marketingtruc" is om te profiteren van andermans naam. Dat werkt negatief.
Men gaat niet denken "Leuk, Roy heeft zijn naam omgedraaid."

copyfile
01/09/03, 15:54
Tja zo kan je inderdaad ook denken ik ga maar weer eens verder denken dan !

Rik
02/09/03, 00:41
Origineel geplaatst door Booster
Combi's met namen zijn echt zooo passé ;) :P

Maar c'mon. Iemand die webdesign gaat doen (voor klanten bedoel ik) needs to do a brainstorm session. Wat wil ik uitstralen, wat is mijn doel, hoe beeld ik dit uit in een titel met een bijpassend logo, etc.

Ik ga hier geen bedrijfsnaam verzinnen omdat die waarschijnlijk nooit bij jou en jouw mening/instelling zou passen.

En zo is het !
Je bedrijfsnaam moet je met gevoel kiezen, moet iets voor je betekenen, of je product benadrukken... think and create :D