PDA

Bekijk Volledige Versie : kvk



justin
29/08/03, 23:35
ik heb een vraag iemand heeft tegen mij gezegt dat het neit verplicht is om een kvk nummer aan te vragen als je een hsoting bedrijfje opstart moet dit wel of neit (ga niet zeggen nee dit hoeft niet maar dan is het wel illigaal) ik wel het wel legaal

Cybafish
29/08/03, 23:39
Een Nederlandse onderneming moet zich binnen 7 dagen na oprichting kenbaar maken aan de KvK.

Pantsy
29/08/03, 23:39
Maandag even langs de KvK bij jou in de regio stel ik voor.

justin
29/08/03, 23:46
ik heb het nog neit maar hij wel duz kan ik hem nu aangeven bij politie hoe veel meot die dan betalen

Cybafish
29/08/03, 23:52
...?

Voulez-vous ce repeter lentement s'il vous plaît?

:D

Pantsy
29/08/03, 23:53
Que ? ? ?

justin
30/08/03, 00:07
ik kan geen engels of welke taal dat ook is (frans bedoel ik inplaats van engels ff bewerkt)

RobbertC
30/08/03, 00:16
Justin,

Om deel te nemen aan dit forum verwachten we een aantal dingen van je. Ten eerste dat je eerst zelf vooronderzoek doet. Zo was een bezoekje aan kvk.nl al genoeg geweest om het antwoord te vinden.

Ten tweede is het belangrijk om in het normaal nederlands te typen. Een post die barst van de spelfouten is niet erg uitnodigend voor een andere gebruiker om op te reageren. Sterker nog, het is ronduit beledigend tegenover de andere om te verwachten dat ze een antwoord geven op zulke posts. Daarnaast komt het niet erg professioneel over, vooral niet tegenover potentiële klanten die hier ook kunnen komen.

Ik raad je aan om je eens wat te gaan inlezen. Er zijn genoeg boeken geschreven over het runnen van een bedrijf. Misschien dat zelfs een cursus (middenstand of iets dergelijks) te overwegen is. Naast de zakelijke kennis is uiteraard ook kennis benodigd van webhosting, en IT in het algemeen.

Grumpy
30/08/03, 00:20
justin tips:
1. Zorg je dat goed kan typen en gebruik hoofdletters en interpunctie (Zoek het op in een woordenboek als je niet weet wat het is).
2. Als je een hostingbedrijf begint, zorg dat je weet hoe hosting te werk gaat.
3. Ja, er was een 3, maar dankzij Robbert ben ik het nu even vergeten.

host3000
30/08/03, 00:47
Origineel geplaatst door Grumpy
justin tips:
1. Zorg je dat goed kan typen en gebruik hoofdletters en interpunctie (Zoek het op in een woordenboek als je niet weet wat het is).
2. Als je een hostingbedrijf begint, zorg dat je weet hoe hosting te werk gaat.
3. Ja, er was een 3, maar dankzij Robbert ben ik het nu even vergeten.
Grumpy ----> 500 stuks gepost. gefeliciteerd ;)

Grumpy
30/08/03, 01:44
Don't push it host3000, don't.

Rik
30/08/03, 10:35
Origineel geplaatst door justin
ik heb het nog neit maar hij wel duz kan ik hem nu aangeven bij politie hoe veel meot die dan betalen

Ga je hem aangeven omdat hij wel een KvK heeft en jij niet ?
Opzich wel een goed plan om je concurrentie uit te schakelen, en ja, wie weet komen ze nog ook als je 112 belt (meestal komen ze wel voor onzin)... :D

Grumpy
30/08/03, 12:26
Justin bedoelt dat "hij"(wie is die hij?) een bedrijf heeft, en justin gaat hem dan aangeven bij de politie en verwacht dat die hij iets moet betalen.

Leandros
30/08/03, 12:27
Origineel geplaatst door TrancePitt
Maandag even langs de KvK bij jou in de regio stel ik voor.

en gelijk daarna naar het belastingkantoor. Voor een BTW-nummer