PDA

Bekijk Volledige Versie : Internetverbinding aanbieden



cridea
29/08/03, 22:06
Wij krijgen regelmatig de vraag of we ook inbelaccounts en adsl bieden.

Hoe kun je dit eenvoudig aanbieden zonder er zelf extra last van te hebben, dus gewoon als extra service?

Ik zoek dus eigenlijk iets van een adsl-provider waarbij je zelf onder whitelabel aan kan bieden.

The MAzTER
29/08/03, 22:19
...

webfreak
29/08/03, 23:18
Je kan dacht ik reseller worden van bbned, dus misschien is dat wat je zoekt. Dit is in iedergeval voor adsl.

http://www.bbned.nl/partners/partner.shtml

Andrew
30/08/03, 01:05
Voor inbel accounts dat kan ook bij IO, die kunnen dat op je eigen domeinnaam weet alleen de prijs niet, heb ooit gemailt en terug gekregen dat het mogelijk was daarna nog een mail gestuurt wat de prijs was maar daar heb ik nooit een reactie op gehad...

PimEffting
30/08/03, 10:23
Cistron had een dienst genaamd Virtual ISP. Misschien hebben ze dat nog wel.
Je kreeg een percentage over de omzet, alles werd onder jouw eigen naam gedaan, en verder hoefde je je niet druk te maken over de technische kant.

m@rcel
30/08/03, 12:30
Superior heeft de mogelijkheid om een radius server te huren + gebruik van het inbelnetwerk.

Leandros
30/08/03, 12:30
voor BBNED partner moet je min. zoveel omzet genereren. Wij zelf werken samen voor adsl met Concepts-ICT (die leveren adsl via BBNED) Ze hebben 6 verschillende plannen dacht ik. Ik zou eens met hun contact opnemen.

cridea
30/08/03, 13:36
Bedankt voor jullie reacties.

Zijn er ook partijen die zowel inbel- als adsl bieden?

The MAzTER
30/08/03, 14:06
...

Leandros
30/08/03, 14:30
Origineel geplaatst door byh
Bedankt voor jullie reacties.

Zijn er ook partijen die zowel inbel- als adsl bieden?

bij Concepst-ICT heb je flat-fee isdn dacht ik en ook inbelverbindingen dacht ik maar dat weet ik neit zeker