PDA

Bekijk Volledige Versie : Passieve / actieve aanbieding



Gompie
29/08/03, 20:27
Ik bied mijn 3 x 2U servers aan om gehost te worden door de ''hoogste'' bieder, als ik tenminste niet door de ''mods'' word weggemoffeld.

Zo niet dan lijkt het me kwalijk dat ik wel passief mag aanbieden, maar niet actief ?

Of is het andersom ?

Groeten van Gompie.

PS En er hoeft geen kleurenTV bij.

host3000
29/08/03, 20:59
Origineel geplaatst door Gompie
Ik bied mijn 3 x 2U servers aan om gehost te worden door de ''hoogste'' bieder, als ik tenminste niet door de ''mods'' word weggemoffeld.

Zo niet dan lijkt het me kwalijk dat ik wel passief mag aanbieden, maar niet actief ?

Of is het andersom ?

Groeten van Gompie.

PS En er hoeft geen kleurenTV bij.
Als ik het goed snap, heb je drie servers die je plaatst bij de hoogst biedende colocator, maar dan met de laagste prijs :p ?

Grumpy
29/08/03, 21:06
Hmm... slim bedacht ... of toch niet?
Ik denk dat je meer kans maakt in het andere forum :)

GetHosted
30/08/03, 02:50
Misschien is het handig als ik kom te weten hoeveel Gbyte je er bij wilt hebben :P

[QWS]
30/08/03, 08:18
je moet zo veel mogelijk GB dataverkeer bieden voor zo weinig mogelijk geld of niet?

NLISP
30/08/03, 11:19
Gompie ... lijkt me riskant met zo een hoog waarschuwingslevel ... helemaal als je zelf al vermoedens hebt dat je weggemoffeld gaat worden :)

M-BahZ
01/09/03, 02:26
Dit is toch geen produkt wat aangeboden wordt, maar een dienst die gevraagd wordt ?
Verder snap ik niet waarom er gesproken wordt over wegmoffelen door modjes, aangezien het verder een nette post is... alleen naar mijn idee in het verkeerde forum onderdeel.

superior-is
01/09/03, 11:40
Gompie is gebanned (26 punten), dus reageren zal deze niet meer.