PDA

Bekijk Volledige Versie : hosting gevraagd



chilly
29/08/03, 15:58
hoi,

we zijn bezig met een website op te starten die de naam myperso.nl krijgt.

Wat wordt myperso.nl?
Het wordt een website zoals lookNmeet.com maar dan voor scooters.

Ik heb al wat rondvraag hieromtrent gedaan, en ik krijg steeds positieve reacties.

Wat zoek ik nu? ik zoek een gratis host die in ruil voor een link of banner ofzo op de website, ons gratis host geeft (mss + domeinnaam)

Graag reacties
chilly

FSCJasper
29/08/03, 16:09
Dit staat in het verkeerde forum,maar dat zou de MOD wel veranderen. Hoeveel bezoekers verwacht je?

chilly
29/08/03, 16:11
het aantal bezoekers zal toch snel oplopen tot de 1000 - 2000/week

dit weten we haast 100% zeker, maar dit cijfer halen we alleen maar als we goed promoten.

in het begin zal dit tege de 500 liggen per week

Cybafish
29/08/03, 16:18
Wat heb je precies nodig aan diskruimte en dataverkeer?

chilly
29/08/03, 16:22
hmm, ik denk minstens 50 mb en minstens 2gig dataverkeer

maar ik ben al blij met 25mb ;)

FSCJasper
29/08/03, 16:30
Ik kan je misschien wel iets aanbieden. De grote van het pakket ligt aan de hoeveelheid klanten dat je maandelijks doorstuurt, dus klanten en geen bezoekers. Het boeit me niet veel of er honderden bezoekers op site komen, maar wel of ze zaken met me doen. Hoeveel klanten denk je wekelijks te kunnen doorsturen?

chilly
29/08/03, 16:32
aantal klanten, hmm dat weet ik niet zo

denk tusse de 5 en de 15 per jaar ofzo, dit weet ik dus echt niet sorry

FSCJasper
29/08/03, 16:40
Ik heb misschien wel interesse erin. Ik kan je gratis hosting bieden, daarintegen wil ik natuurlijk wel een aantal klanten hebben. We kunnen van klantenaantal wel iets afspreken. Mail me maar even of voeg me toe op msn.

Rik
29/08/03, 16:56
Heren,

Hoe kunt u "klanten afspreken" ??
Vindt dit erg knap, en ik wil dan ook zeker meer weten :D

Groeten Rik

host3000
29/08/03, 17:00
Origineel geplaatst door Rik
Heren,

Hoe kunt u "klanten afspreken" ??
Vindt dit erg knap, en ik wil dan ook zeker meer weten :D

Groeten Rik
Vrienden = klanten ?;)

FSCJasper
29/08/03, 17:01
Beste rik,

Het gaat erom dat ik zoveel klanten p/m wil hebben, zodat ik er ook mee terug verdien. Hits op site p/m heb ik niets aan tenzij ze handel willen voeren. Als hij zoals ie zegt rond de 1000 tot 2000 bezoekers krijgt,lijkt me dat niet moeilijk om een bepaalt aantal klanten door te sturen p/m.

host3000
29/08/03, 17:04
Origineel geplaatst door FSCJasper
Beste rik,

Het gaat erom dat ik zoveel klanten p/m wil hebben, zodat ik er ook mee terug verdien. Hits op site p/m heb ik niets aan tenzij ze handel willen voeren. Als hij zoals ie zegt rond de 1000 tot 2000 bezoekers krijgt,lijkt me dat niet moeilijk om een bepaalt aantal klanten door te sturen p/m.
btw, ik krijg jouw site niet (404)

FSCJasper
29/08/03, 17:29
Bij mij werkt de site gewoon, <klik-ff url weg> . Wel pas een omschakeling van servers gemaakt,dus dat kan een probleempje zijn geweest. Probeer nog maar eens...

EDIT

host3000
29/08/03, 17:33
Origineel geplaatst door FSCJasper
Bij mij werkt de site gewoon, www.hostics.com . Wel pas een omschakeling van servers gemaakt,dus dat kan een probleempje zijn geweest. Probeer nog maar eens...
Hmm, bij mij werkt 'ie nog steeds niet. zal wel met een dns refresh te maken hebben....

FSCJasper
29/08/03, 17:34
Ja,zit er best in. Heb de nameservers laten veranderen, daar ligt ook nog probleem.

Update: De server is uitgevallen, dat sucks wel als je pas 3 dagen een pakket erbij hebt :(

Rik
29/08/03, 18:58
Toch denk ik dat je onmogelijk vrienden kunt dwingen klant te worden... volgens mij is de bedoeling van sponsoren ook het verkrijgen van meer naamsbekendheid en leads.... doorkliks...

Mvg Rik

FSCJasper
29/08/03, 19:40
Ja,daar heb je gelijk in Rik. Maar van naambekendheid krijg ik geen brood op de plank ;) . Ik heb met hem een faire deal gesloten, dus dat wordt geen groot probleem voor hem. En vrienden kun je inderdaad niet dwingen ervoor, daarom noem ik het klanten. Klanten die vanaf zijn site zien wat ik aanbied en daar interesse in tonen, zodat daar mee gehandeld( schrijf je dat zo? :)) kan worden.

Rik
29/08/03, 20:01
Jep... K, goeie marketing...maar je grootste voordeel dat je hiermee behaald is volgens mij nog steeds alleen naamsbekendheid en een X-% dat besluit klant te worden... vriend of niet ;)

Mvg Rik