PDA

Bekijk Volledige Versie : 2 man in dienst een must ?



Rik
28/08/03, 17:09
Even een belangrijke vraag...

vindt je dat een webhostingbedrijf minimaal 2 man in dienst moet hebben om een goede service te kunnen verlenen, of kan dat ook met behulp van familie, vrienden en vage bekenden, of zelfs alleen?

Graag ff stemmen voor het goede doel :W:
Mvg Rik

lientje
28/08/03, 17:23
Je kan wel 10 man in dienst hebben dat zegt natuurlijk totaal niets.
Het gaat toch wel om de inzet en de capiciteiten van deze personen.

Ik zit liever bij een eenmans-bedrijf waarvan die ene wel weet wat hij doet dan bij een "groot" bedrijf waarbij het personeel alleen let op de klok om naar huis te gaan.

ric0
28/08/03, 17:42
is het al weer zo laat? :D

Rik
28/08/03, 17:50
had ook eigenlijk de bedoeling om alleen reacties via de Poll te krijgen...
Discussies hierover zijn er al voldoende :D

Rik
28/08/03, 17:52
Lijkt erop alsof iemand met een zwikje IP's heeft zitten spelen en meteen 10 stemmen bij de onderste heeft geplaatst... strange...

The MAzTER
28/08/03, 19:15
...

RobbertC
28/08/03, 19:21
Ik kan helaas niet zien welke IP adressen er gestemd hebben, misschien dat Domenico dat kan zien.

Ik weet ook niet of het op IP adres gaat of per username :)

[Elwin]
28/08/03, 19:24
het lijkt mij toch gewoon per User

InstantXs
28/08/03, 19:44
het gaat per username, want ik kan nu niet meer stemmen terwijl ik nu op chello zit. heb gestemd met planet

Grumpy
28/08/03, 19:45
Ik denk eerder dat dat gewoon de mening is van de gebruikers :S

host3000
28/08/03, 19:48
Julie zouden eens moet nakijken of er niet gestemd kan worden als je niet ingelogd bent. Volgens mij heb ik nl anoniem gestemd, maar zeker ben ik daar niet van.

Maar, de meerderheid kan natuurlijk gewoon deze mening hebben.;)

host3000
28/08/03, 19:54
Origineel geplaatst door host3000
Julie zouden eens moet nakijken of er niet gestemd kan worden als je niet ingelogd bent. Volgens mij heb ik nl anoniem gestemd, maar zeker ben ik daar niet van.

Maar, de meerderheid kan natuurlijk gewoon deze mening hebben.;) Yep, ik heb inmiddels twee keer gestemd, tweede keer zeker anoniem.

btw, het inloggen gaat verre van soepel, soms krijg ik wel drie keer een onjuiste gebruikersnaam naar m'n hoofd geslingerd.

Rik
28/08/03, 19:58
idd, en als dit de mening is... dan hebben we dat te accepteren ;)
Zonde dat hij zo makkelijk te beïnvloeden is blijkbaar....

Mvg Rik:(

bjorn
28/08/03, 20:35
Wat maakt het eigelijk uit hoeveel mensen je in dienst hebt? Als je service maar goed is!

Rik
28/08/03, 20:54
Klopt, maar wat ik wel kan begrijpen, en wat ook voorkomt is het volgende:

Men komt op een zeer profi website, staat continu "wij dit, wij dat..." geschreven, men denkt "ow, profi company, hoop man in dienst zo te lezen" ,ik wordt klant !
Als er dan iets is kunnen ze niemand bereiken, of krijgen ze te horen "pietje, die is nog niet uit school, hij mag ook pas vanavond weer achter de PC van ons...."

Ik kan me voorstellen dat je je als klant dan toch behoorlijk "genomen" voelt...

Ik ken trouwens genoeg jongens, die ook nog op school zitten, en een hostingservice beginnen...
Wel op een manier dat het ook werkt, klein beginnen, kleine hechte klantenkring opbouwen zodat je kunt zorgen dat je ze de service kunt geven die je ook op de website aankondigt...

Ik snap de redenering van alle twee de kanten goed, de "grotere" hosters die de kids eruit willen (ook al zijn dat meestal hun eigen resellers ;) ), en de jongere garde die wil bewijzen wel degelijk een goeie service neer te zetten.... ook al doen ze het part-time en alleen...
En dan heb je nog een groepje wat geen kids meer zijn, en die ook in hun eentje een hostingservice beginnen... en die kunnen ook 24/7 support geven...

Moeilijke kwestie wat dat betreft....

Mvg Rik

The MAzTER
28/08/03, 21:20
...

bjorn
29/08/03, 02:28
Ja klopt, voorbeelden zijn er genoeg.
Ik ben er één van ben nog niet open maar heb al wel klant :).
Mijn klanten weten dat ik nog op school zit en weten dat ze me pas van af 19.00 kunnen bereiken laat maar wel via msn, email en telefoon.

En kreeg vandaag te horen van ma dat ik een aparte lijn krijg :)
Dus antwoordapartje er aan en ze kunnen me 24/24 bereiken :)

Rik
29/08/03, 02:34
Dat bedoel ik, op die manier kan het dus blijkbaar ook gewoon ;)... je bent duidelijk tegenover je klant.

Mvg Rik

cridea
29/08/03, 09:30
Precies, als de klant weet waar ie aan toe is, kan je het zo doen als je wilt, klant weet dan immers waar ie voor kiest...

Rik
29/08/03, 16:10
;)

Ik wil bij deze nog even vragen of er meer mensen zijn die mee willen denken/brainstormen over het eventueel op te richten keurmerk..

Stuur me even een PB-tje als je interesse hebt, hoe meer zielen.... :D

Mvg Rik

Savvas
29/08/03, 20:11
Origineel geplaatst door bjorn
Ja klopt, voorbeelden zijn er genoeg.
Ik ben er één van ben nog niet open maar heb al wel klant :).
Mijn klanten weten dat ik nog op school zit en weten dat ze me pas van af 19.00 kunnen bereiken laat maar wel via msn, email en telefoon.

En kreeg vandaag te horen van ma dat ik een aparte lijn krijg :)
Dus antwoordapartje er aan en ze kunnen me 24/24 bereiken :)

Zo werk ik ook zo'n beetje, alleen ik ben van maandag tot en met vrijdag van 's ochtends 6 tot 8 uur te bereiken en 's middags van 4 tot 8 uur. Dit werkt al een hele tijd prima, support mails behandel ik in de ochtenduren en sta mensen in de middag vaak persoonlijk te woord.

Ik ben ook bezig om ISDN thuis aan te schaffen om een eigen tel. en fax lijn te krijgen.

Dus het is maar net even het onderscheid dat je moet maken tussen degene die wel serieus zijn en degene die maar doen waar ze zin in hebben (de kids die de wat grotere webhosters er dus uit willen hebben lijkt mij).

Oh en mijn vote gaat voor: alleen werken gaat ook prima.
(heb ook ff in de poll gevote:))

Rik
29/08/03, 20:37
Ik merk dat er heel veel zijn die op deze manier een goede Business kunnen opzetten... zolang je duidelijk blijft tegen je klanten (en dat doen jullie) moet dit allemaal idd gewoon ook goedgekeurd kunnen worden straks... we zijn het er ook min of meer wel over eens dat het aantal werknemers eigenlijk niets KAN zeggen over de kwaliteit/service die aangeboden wordt...

Met "de Kids" bedoelde ik niets negatiefs he !!, vindt het persoonlijk alleen maar leuk als een jong persoon een eigen Business opstart... mits het goed gebeurd natuurlijk ;)

Hebben BleuYellow, Bjorn en IntraHost niet de behoefte om hun stem te laten horen in het betreffende forum hierover ?, jullie hebben goede argumenten.... laat het me maar horen !

Mvg Rik

Savvas
29/08/03, 20:44
Origineel geplaatst door Rik

Hebben BleuYellow, Bjorn en IntraHost niet de behoefte om hun stem te laten horen in het betreffende forum hierover ?, jullie hebben goede argumenten.... laat het me maar horen !



Mis ik iets? Welk forum :huh:

Rik
29/08/03, 20:48
Er is een apart forum opgestart waar het keurmerk besproken wordt... als je er aan deel wilt nemen, stuur me dan even een pb, kan ik (als ik een paar namen heb) even aan de beheerder vragen om jullie acces te geven...
Is een gesloten forum...

Mvg Rik