PDA

Bekijk Volledige Versie : sept. aanbieding: .nl domeinnamen Eur 5,95



mikajo
28/08/03, 09:30
Beste webhostingtalk.nl bezoekers,

Het registreren van .nl domeinnamen voor collega hostingbedrijven blijkt een groot succes. We hebben veel positieve reacties gekregen waarvoor onze dank.

September aanbieding:

- registratie/verhuizing van .nl domeinnamen: Eur 5,95 (exc. BTW) per jaar*

Deze actie is geldig van 1 september t/m 30 september 2003
Het is niet noodzakelijk om ingeschreven te staan bij de KvK!

* zolang de domeinnaam bij ons geregistreerd staat betaal
je deze prijs per jaar.

Hoe snel worden de domeinnamen geregistreerd?

Tussen 08.00 en 20.00 worden domeinnamen gegarandeerd binnen een uur na aanvraag geregistreerd, mits de DNS in orde is. Aanvragen die na 8 uur 's avonds binnenkomen worden de volgende ochtend verwerkt.

Groet,

Mikajo Europe

Savvas
28/08/03, 09:33
zou hiervoor ook een reseller regeling mogelijk zijn? En geldt het dan langer dan 30 september ;)

mikajo
28/08/03, 09:39
Onze huidige reseller prijs voor .nl domeinnamen is Eur 8,95 per jaar.
Voorlopig is bovenstaande actie alleen geldig in september.

~ john

classweb
28/08/03, 11:05
Ja, wanneer u hier een vast bedrag van zou gaan maken, denk ik dat u meer andacht zult gaan trekken. Want veel bedrijven willen niet al hun domeinen verspreiden over enkele bedrijven. Het beste is gewoon een vaste bedrag ervan maken, dan niet voor tijdelijk maar voor een hele lange termijn. Zelfs wij kunnen hierbij ook bij jullie misschien domeinen afnemen.

Wilt u ons hier op de hoogte stellen want wij zijn in overleg met een bedrijf waar we misschien voor een iets duurdere bedrag akkoord moeten gaan, als jullie dat willen doen voor dit bedrag kunnen we met jullie het hierover nog hebben.

MVG,

mikajo
28/08/03, 11:21
classweb,

Ik begrijp je verhaal niet helemaal.
Onze 'normale' resellerprijs is 8,95 eur per jaar.
Daarmee zijn we volgens mij nog steeds de goedkoopste aanbieder.
5,95 zit net onder de kostprijs. Via de stichting betaal je 1 euro voor de registratie en 4x1,20 per jaar voor de domeinnaam. Reken daar dan nog de deelnemers kosten bij (600 euro per jaar).

Het is dus moeilijk om domeinnamen blijvend voor 5,95 aan te bieden, mits de stichting de contributie verlaagt.

Momenteel hanteren we deze prijzen voor domeinnamen die bij ons worden geregistreerd:

0-50 8,95 eur p/j
50-100 7,95 eur p/j
100+ 6,95 eur p/j

Deze prijzen lijken mij meer dan redelijk.

~ john

Savvas
28/08/03, 13:17
Dat begrijp ik inderdaad, er moet ook brood van op de plank worden gelegd.

Dat op resellergebied je de goedkoopste ben is niet helemaal waar, ken verscheidene bedrijven die het goedkoper doen :)

mikajo
28/08/03, 13:21
daarom houd ik altijd vast aan XS4ALL's oude slogan:

'alles heeft een prijs'

dignus
28/08/03, 15:57
mikajo: ik kan beter domeinen bij jou reggen dan, de tijd die je er mee bezig bent, de admin, de postzegel op de fakturen hakken allemaal wat van je winst af...

mikajo
28/08/03, 16:12
Plushosting: je bent van harte welkom :)

~ john

cridea
28/08/03, 16:59
Ik zou me haast een afzetter gaan voelen met 15 euro :)

mikajo
28/08/03, 17:07
nee hoor, je domeinnaam prijzen zijn nette eindverkoop prijzen...

alleen je 500mb pakketten... tja.... dat mag wel voor wat minder :)

~ john

Gompie
28/08/03, 19:16
Origineel geplaatst door mikajo
Beste webhostingtalk.nl bezoekers,

September aanbieding:

- registratie/verhuizing van .nl domeinnamen: Eur 5,95 (exc. BTW) per jaar*



Groet,

Mikajo Europe

Vorige keer kreeg ik heel veel strafpunten omdat ik reageerde op het steeds lager aanbieden door collega's van de adverteerder.

Dit keer zal ik ze wel weer krijgen, omdat ik me afvraag , na gelezen te hebben hoe hoog het bedrag ligt voor een .nl registratie, wanneer er iemand een kleurentelevisie aanbiedt.

Daar wacht ik nu op, dan bestel ik waarschijnlijk voor alle 25 personeelsleden een .nl domein, iets in de trant van:

www.eenmanszaak.1.nl
www.eenmanszaak.2.nl

enz
enz
enz
enz
enz

Dan ga ik verder in de TV handel

mikajo
28/08/03, 20:17
Gompie,

Iedereen heeft het recht om te reageren, maar doe dat svp niet in andermans aanbieding.

Als je een discussie wilt voeren over een prijsbeleid van een bedrijf, prima, maar doe dat a.u.b. in een forum dat daarvoor opgezet is.

mvg

~ john

Gompie
28/08/03, 21:06
Mikajo, ik reageer helemaal niet op jouw advertentie.

Begrijp niet waarom je haren zo snel overeind staan.

Ik reageer op de eventuele lagere aanbiedingen die normaal gesproken op advertenties en/of aanbiedingen volgen.

Die zullen er nu wel niet komen want een .nl domein registreren bij SIDN voor een jaar kost de deelnemer aan SIDN alleen 5,80 euro per jaar ex Btw.

Tenzij je het bedrag alleen rekent tot het eind van een kalenderjaar, maar dan moet je dat wel vermelden.

Er zou dus altijd nog een ander hosting bedrijf kunnen komen die het daarvoor wil doen ??

Veel succes en goeie zaken !!