PDA

Bekijk Volledige Versie : Designer gezocht



Bestlevel
27/08/03, 17:58
Beste,

Wij zijn opzoek naar een designer voor een hosting website.

Wat moet er gebeuren:
- main page ontwerpen
- logo ontwerpen
- briefpapier indeling ontwerpen

Graag ontvangen wij offertes/ reacties voor deze opdracht via een reactie op deze topic of per pb.

Met vriendelijke groet,
Paul Hottinga

P.s. graag met vermelding website/portfolio

Savvas
27/08/03, 18:46
Beste PPaul,

Misschien dat ik iets voor je kan betekenen. Heb helaas nog geen portfolio online staan maar heb wel iets dat u kunt bekijken:

http://intrahost.nl/NetRouting/

Indien u intresse heeft hoor ik het wel.

The MAzTER
27/08/03, 19:23
...

xserve
27/08/03, 20:36
Hmm, dat design van die hosting pagina komt me heel erg bekend voor. Volgens mij waren daar al 2 versies van.

host3000
27/08/03, 20:50
Origineel geplaatst door The MAzTER
ligt er totaal aan wat voor soort design je wilt natuurlijk.

Een van onze designers had nog wel een gaatje.

www.nsr-designs.co.uk

hij heeft zelf oa. onze hosting webby gemaakt ( www.nsr-hosting.co.uk ).
Voor het geval je het nog niet weet, op de hosting pagina valt bij een klein scherm een gedeelte van de pagina weg en krijg je ook geen scrollbalk.

The MAzTER
27/08/03, 21:21
...

Samuel
27/08/03, 21:46
Origineel geplaatst door PPaul
Beste,

Wij zijn opzoek naar een designer voor een hosting website.

Wat moet er gebeuren:
- main page ontwerpen
- logo ontwerpen
- briefpapier indeling ontwerpen

Graag ontvangen wij offertes/ reacties voor deze opdracht via een reactie op deze topic of per pb.

Met vriendelijke groet,
Paul Hottinga

P.s. graag met vermelding website/portfolio

Beste PPaul ,

Het gaat hier dus enkel over een index pagina ? Verder Niets ?

Pantsy
27/08/03, 22:15
Origineel geplaatst door The MAzTER


ik weet het ;)

heb het vern**kt.

Maar moest hem toch nog wijzigen e.d. (modernbill crap erin bouwen etc)

En die van TrancePitt lijkt er op ja. Dat had ik ook al aangegeven in zijn webcheck topic.

/offtopic

Wil je de volgende keer eerst even vragen aan xserve of hij wel bv. mijn site in gedachte had? ipv. domweg zo'n reply te plaatsen? (niet bedoelt als flame)

/offtopic

TrancePitt Services biedt ook webdesign oplossingen aan, helaas ontwerpen wij niet hele huisstijlen (factuur indeling etc.. je laatste aanvraag) voor een portfolio verwijs ik u naar onze website onder het kopje webdesign.
Wij doen

Grumpy
27/08/03, 22:31
Origineel geplaatst door The MAzTER
www.nsr-designs.co.uk

Ik draai 1024x768 en ik zie 5 scrollbars... dat is toch helemaal niet de bedoeling?

The MAzTER
27/08/03, 22:48
...

Shr3d
27/08/03, 23:57
Ik kan op freelance basis wel wat maken voor je!
Ik heb een flinke portfolio online, die je ook kunt bezichtigen nadat je contact met me op hebt genomen :)

E-Mail me even (zie profiel) <-- zeg ik het goed mods? :P

We komen er wel uit.

almar
28/08/03, 00:24
Paul,

Als je wilt heb ik nog wel wat adressen voor je. Door schade en schande ben zijn we er inmiddels wel achter dat je webdesigners geen huisstijl moet laten maken en designers geen website moet laten maken.

NB. zelf doen we het dus niet. Als je wilt PM ik ze.

Gr,

Almar

xserve
28/08/03, 00:36
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik ken ook grafische jongens die hele mooie websites kunnen maken.
Wel kunnen ze meestal enkel html en geen dingen als php. Maar dat wordt ook niet gevraagt.

Bestlevel
28/08/03, 09:38
Okè daarkomen mijn reacties op jullie reply`s...

Samuel: Er hoeft inderdaad alleen een main page te komen omdat wij de rest zelf wel kunnen invullen

almar: Wij zouden deze adressen graag willen ontvangen omdat ons wellicht een stuk verder kan helpen.

xserve: Dit klopt ze kunnen geen php maar de php`ers kunnen weer geen html. (zo`n persoon ben ik dus :))

classweb
29/08/03, 00:38
Je kan bij ons ook je website laten maken wij kunnen zelf je briefpapier, visitekaarten, enveloppen etc. drukken.

Wij nemen eerst contact op met de klant er wordt een afspraak gemaakt, de design wordt besproken. Dus alles wordt naar wens afgerond.

Voor een offerte stuur gerust een mailtje met ongeveer de inhoud van de website dan kunnen we een mooi prijsje van maken.

xserve
29/08/03, 07:41
Eigen drukpersje staan op het werk? Of bedoel je printen?

superior-is
29/08/03, 09:24
Ik denk dat we wel kunnen aannemen dat hij met een of meerdere drukkers contact heeft, waar hij het briefpapier e.d. laat drukken.

Da MaSter
11/09/03, 19:16
Ik ben geinteresseerd.
Mail me ff voor meer info, wat er allemaal moet gebeuren:
webmaster@gamerz4life.com

Voor wat werk wat ik gemaakt heb:
http://www.gamerz4life.com/
Het is niet zo goed, maar ik ben nog maar een beginner.
Ik vraag er dan ook niet zo veel voor.
;)