PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanbieding door stichting (closed)



Gompie
27/08/03, 07:19
Sorry mods, 2 keer geplaatst omdat ie per ongeluk in vrkeerde topic terecht kwam !!!!


(Quote)
Als je je posts beargumenteerd zullen ze niet gebanned worden, weet niet of "kut" of " mietje" een bepaalde term ervoor is 0_o?
(Unquote)

Bovenstaande txt deed mij tijdelijk van vakantie terugkomen. Ideaal om alsnog aan de 25 punten te komen, als Gompie geband te worden, en als Gompie junior terug te komen

Iemand die dergelijke txt gebruikt verdiend een pluim, vooral omdat die twee niet samen gaan, en zeker niet in het geval van Beyonder.

Ik vind dat men Beyonder wel een kans moet geven zich binnen de ''stichting IO'' te kunnen ontplooien. Hij heeft bepaalde gaven, en als het werkelijk zo zou zijn dat weinig verdienende Polen hun armzalig verdiende geld via zijn stichting wensen door te sluizen naar Polen wij dat die mensen dienen te gunnen.

Alleen lijkt het mij meer een zaak van witwassen wat in Polen met scheppen wordt verdiend ? Zo niet dan is mijns inziens de stichting een verzinsel, en dat is in het geval ''Beyonder'' iets waar niemand van op kijkt.

Jammer dat iemand met de poppenkastgave zijn talent alleen maar gebruikt om mensen mooie dingen voor te spiegelen.

Als hij nu eens van dat compulsieve liegen af zou kunnen komen, zou het een enorm verdienstelijke zakenman kunnen worden.

Ergens las ik dat Beyonder voor 13 miljoen had geinvesteerd in een andere bedrijfstak ?

Wat moet daar nu mee, nu de stichting io zoveel van zijn tijd opeist ?
En weet het GAK al dat de 25 m,an personeel uit de éénmanszaak op straat komen te staan ?

Of zijn het allemaal poolse asperge stekers ?