PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwsgroepen



Pantsy
26/08/03, 23:39
Ik vraag me al 2 dagen af waar die gebleven zijn? Was wel leuk zo nu en dan er even in te kijken.

Misschien dat domenico ze kan terug toveren voor me? :)

Domenico
27/08/03, 01:16
En ze zijn weer terug. :)
De mensen die meedenken over het keurmerk zijn in een andere groep geplaatst en de permissies voor die groep waren nog niet correct.

We Develop
27/08/03, 09:31
Ik vond het zonder nieuwgroepen wel fijn....

Deimos
27/08/03, 09:40
Van mij mogen ze ook weg, voor nieuwsgroepen hebben we een nieuwsclient. ;)

We Develop
27/08/03, 09:56
Misschien een mogelijkheid per user om ze aan te zetten in het profiel?

superior-is
27/08/03, 10:01
Weet niet of het mogelijk is via dit forum, maar dat zou wel een goede oplossing zijn. Hoe flexibeler hoe beter.

Pantsy
27/08/03, 10:24
Dank je Domenico, fijn dat ze weer terug zijn aangezien ik niet gebruik maak van een newsclient.

Domenico
28/08/03, 01:57
Tja, veel mensen maken er gebruik van dus ik zou niet weten waarom ik ze weg zou moeten halen. Je hoeft ze niet te bekijken toch? Aan en uitzetten per user is misschien wel mogelijk maar staat echt als laatste op de lijst.

host3000
28/08/03, 09:41
Origineel geplaatst door Domenico
Tja, veel mensen maken er gebruik van dus ik zou niet weten waarom ik ze weg zou moeten halen. Je hoeft ze niet te bekijken toch? Aan en uitzetten per user is misschien wel mogelijk maar staat echt als laatste op de lijst.
Precies.
Ik heb geen enkele behoeft om intensief met nieuwsgroepen bezig te zijn, maar vind het wel leuk af en toe een thread te lezen.