PDA

Bekijk Volledige Versie : Adverteren op Webbaa.com



Undo
26/08/03, 20:34
Wie heeft er intresse in een 120x60 banner op de binnenkort komende 'vernieuwende' webmaster community webbaa.com?! Over prijzen worden we het wel eens denk ik?! In het menu en ook nog eens dus op iedere pagina... Er is nog 1 120x60 plaats vrij en 1 120x31 plaats.

Belangrijk: Voorbeeld vd banner, bod in welke prijs je wilt betalen.

[Edit]Een goede ruil is natuurlijk ook mogelijk...(denk aan 3 domeinnamen, of een hostingpakketje...)

Undo
26/08/03, 20:42
Mensen die geinteresseerd zijn en een goed bod doen kunnen binnen 2 weken een preview vd lay-out, met daarin natuurlijk hun banners zien!

wdv
26/08/03, 21:16
Hm, ik weet niet wat voor profijt wij als webhosters hebben van een bannertje bij jou neerzetten?

Aangezien de site nog niet eens online is.

Undo
26/08/03, 21:25
Meestal, Tuvow, regel je voor dat je site online komt dat je alles op orde hebt, zo ook advertenties. We verw88 te beginnen met minstens 200 bezoekers per dag en dit binnen enkele maanden (denk aan 3/4 maanden) te kunnen veranderen in ongeveer 1000 bezoekers per dag en hoger.
Adverteren op een webmaster community lijkt me zeer interessant voor een webhoster, zeker voor een goedkopere startende webhoster die klanten zoekt.
Daarbij vragen wij vrij weinig. Waar anderen 100den euro's vragen voor een maand, vragen wij slechts voor de eerste 3 maanden een prijs van 30 euro per maand. Of een goede ruil, zoals een klein hostingpakketje of een aantal domeinen, of misschien zelfs iets leuks voor op Webbaa zelf...
Ben je niet geinteresseerd, dan reageer je toch gewoon niet?!

®on
26/08/03, 21:28
Origineel geplaatst door Undo
We verw88 te beginnen met minstens 200 bezoekers per dag en dit binnen enkele maanden (denk aan 3/4 maanden) te kunnen veranderen in ongeveer 1000 bezoekers per dag en hoger.!
Waarop baseer je dit bezoekers aantal?

Overigens vind ik het bedrag wat je noemt aan de hoge kant, gezien het feit dat je startend bent.

Undo
26/08/03, 21:32
Dit bezoekersaantal van 200 in het begin is gebasseerd op het standaard bezoekersaantal van nieuwe webmaster communities, dat is onderhand wel bekend als je er een beetje op gaat letten. Dat van 1000 basseer ik op promotie en functies die dan echt optimaal zullen zijn. En de prijzen vind ik eerlijk gezegd niet erg hoog voor een starter.

wdv
26/08/03, 21:37
Origineel geplaatst door Undo
Ben je niet geinteresseerd, dan reageer je toch gewoon niet?!
In een webmaster die gelijk zo'n toon aanslaat heb ik inderdaad geen interesse in. Begrijp me niet verkeerd, maar je bent niet de eerste die een webmaster communitie start.. en 200 bezoekers per dag komen niet zomaar aanwaaien als je de site open doet hoor. :)

Pantsy
26/08/03, 21:46
Kreeg je maar zo'n stroom bezoekers in je starters periode! Echte unieke bezoekers die trouw je community blijven bezoeken zijn lastig te vinden in het begin.

Undo
26/08/03, 23:06
Daarom beschikken we ook over een crew van 7 man (die nog uitgebreid word). En daardoor over veel goede contacten in het webmasterwereldje.

Undo
27/08/03, 18:13
Voor 3 domeinnamen (1 jaar) bieden we:
1 banner (120x60) in het menu en 1 nieuwsbericht met 468x60 banner, ergens gedurende de periode van dat 1ne jaar adverteren....
Dat moet een intressant bod zijn, check out: http://www.webbaa.com
Tenminste voor een beginner die een klantenkring zoekt.

Rik
28/08/03, 11:51
Origineel geplaatst door Undo
Meestal, Tuvow, regel je voor dat je site online komt dat je alles op orde hebt, zo ook advertenties.

Rik: sorry, maar het is veel gebruikelijker dat een adverteerder WEET (kan zien) waar hij komt te staan...

We verw88 te beginnen met minstens 200 bezoekers per dag en dit binnen enkele maanden (denk aan 3/4 maanden) te kunnen veranderen in ongeveer 1000 bezoekers per dag en hoger.

Rik: wederom sorry, een adverteerder zal nooit gaan adverteren indien niet bekend is hoeveel hits een site heeft... ik kan nu ook wel zeggen "mensen, 100 euro per maand voor een banner waarop elke week 10.000 unieke bezoekers komen".... werkt niet.

Adverteren op een webmaster community lijkt me zeer interessant voor een webhoster, zeker voor een goedkopere startende webhoster die klanten zoekt.
Daarbij vragen wij vrij weinig. Waar anderen 100den euro's vragen voor een maand, vragen wij slechts voor de eerste 3 maanden een prijs van 30 euro per maand.

Rik: heb je wel eens gekeken wat websites vragen die bv 3000 unieke bezoekers p/dag hebben ?, ik denk dat je (gezien de aard van de website) met 30.- euro per maand (360.- euro, oftewel bijna 800 gulden PER JAAR!) VEEL te hoog zit ....

Of een goede ruil, zoals een klein hostingpakketje of een aantal domeinen, of misschien zelfs iets leuks voor op Webbaa zelf...
Ben je niet geinteresseerd, dan reageer je toch gewoon niet?!

Rik... een hostingpakketje kost de meeste hier qua inkoop niet meer als 25-40.- euro per jaar... tegenover 360.- euro is dat verschil zo groot, dat ik je al een hosting zou aanbieden om alleen de advertentie te hebben (als de site idd de aantallen gaat halen zoals je ons hier vertelde...

Advies: pas je prijzen aan en ga pas adverteerders zoeken als de site compleet online staat, en de bezoekers aantallen op niveau zijn.

Mvg Rik

Undo
28/08/03, 12:56
Vooruit je hebt me overtuigd, ik ben een beetje vroeg.

Rik
28/08/03, 13:06
Je komt er wel, alleen ff een andere volgorde aan houden...
Succes met je concept !

Mvg Rik

kaboom
31/08/03, 00:03
Als je denkt zo groot te worden in notime waarom heb je dan niet de .NL ?

host3000
31/08/03, 00:25
Origineel geplaatst door kaboom
Als je denkt zo groot te worden in notime waarom heb je dan niet de .NL ?
Ik heb ook een .com (en .net/.org/.info/.biz etc)
Het verschil is niet zozeer of je groot of klein bent, maar (o.a.) op welke markt je je richt.

Rik
31/08/03, 00:37
ja, maar als de .com ineens een toppertje wordt, dan kun je er donder op zeggen dat hij te laat zal zijn om de .nl en de rest nog te pakken, beter bij voorbaat doen (was ook jou gedachten neem ik aan Host3000 ?)

Mvg Rik