PDA

Bekijk Volledige Versie : Adverteren op phpfreakz.nl



bjorn
26/08/03, 15:52
Hallo,

Ik wil tegen 1 september mijn deuren open, maar wil direct al een advertentie plaatsen op PHP FREAKZ. De bezoekers er van zijn meestal jongeren die een eigen website hebben. Ook veel beginners bevinden zich daar. Maar heeft iemand al eens geadverteerd op deze website?

De prijs is wel goed, maar heb je veel verkocht?

chielsen
26/08/03, 16:53
Als je low budget hosting met php en mysql aanbiedt dan heb je wel kans van slagen.

chielsen
26/08/03, 16:55
<off topic>Hmm, ik weet niet hoe je site eruit komt te zien, maar de indruk die ik nu krijg is al niet echt proffesioneel. Er staat Opend (met een d) in de titel!!</off topic

InstantXs
26/08/03, 17:02
meestal horen silver en brons ook omgedraait te zijn, aangezien zilver meer waard is...

mihosnet
26/08/03, 19:12
PHP Freakz levert niet heel veel op, met google heb je meer kans.

hvr1985
26/08/03, 19:25
Ik ben zelf al jaren lid van Phpfreakz, en ik denk dat je er weinig kans maakt. De meeste leden zijn nog te beroerd om een Euro per maand te betalen. Het zijn voornamelijk ventjes van 12-14 jaar, en echt iedereen moet alles gratis hebben. Ik denk dat je er dus weinig mee opschiet...

subhosting
27/08/03, 02:45
advertentie zetten in de wijk krant heeft meer effect :D

Rik
27/08/03, 16:51
Behandel je eerste klanten ZEKER als GOUD !!
Die gaan zorgen voor de mond-tot-mond reclame, en daar moeten Hosters het van hebben tussen de duizenden concurrenten...

Zorg vervolgens dat die nieuwe klanten NET ZO GOED behandeld en geholpen worden, en het zaakje gaat rollen...

Mvg Rik

bjorn
28/08/03, 03:24
Bedankt voor jullie berichten!
Ik heb besloten om er maar niet op te adverteren en een jaartje te wachten en dan in eens in het computer blad Netwerk er één te plaatsen, mensen die daar al leuke ervaringen mee hebben mogen het altijd laten weten!