PDA

Bekijk Volledige Versie : Stichting aanbiedingen



Beyonder
26/08/03, 13:09
MOD EDIT: Zie laatste post van deze thread!

ihost
26/08/03, 13:42
Mooie aanbiedingen maar wat is dat voor stichting dan? Waarom begint een stichting in de colo biz als ze geen winst mogen maken? Anyway, 't lijken me scherpe aanbiedingen.

Beyonder
26/08/03, 13:59
Het is een stichting die als voornaamste doel heeft het bevorderen van datacommunicatie in Europa, met als voornaamste ontwikkelingsland Polen.

Gezien zij o.a. inkomsten willen genereren om een goed netwerk op te zetten nemen zij delen over van ISP's in Nederland.

Ook indien ISP's er nu of in de toekomst mee op willen houden en hun apparatuur of klanten wil verkopen kunnen zij contact met me opnemen.

Ik ben overigens in dienst van de stichting en maak geen deel uit van het bestuur.

cridea
26/08/03, 14:19
Mogen we ook weten hoe die stichting heet?

megaroot
26/08/03, 14:24
1) Naam van de stichting?

2) Polen is geen ontwikkelingsland, misschien wel op colo gebied, maar op mobile gebied absoluut niet, het is een van de landen binnen Europa met de meeste mobiele telefonie gebruikers.

3) Hier kan je geen bal aan verdienen, zeker niet in Polen.

4) Waarom staat de geripte site nog steeds online? Als stichting moeten jullie nu toch zeker wel een budget hebben hiervoor of een "sponsor" kunnen vinden die creatieve en eigen teksten in elkaar kan timmeren?

5) Jij bent zeker de mascotte van de stichting.. The real one. ;-)

WebBizz
26/08/03, 14:28
Origineel geplaatst door Beyonder
Ik ben overigens in dienst van de stichting en maak geen deel uit van het bestuur.

Ik dacht dat je helemaal uit de webhosting / colocatie / internetwereld ging?? Ik ben ook benieuwd naar de naam van de stichting :)

Beyonder
26/08/03, 14:31
Alles zal op termijn duidelijker worden. Vooralsnog is de overname hier in volle gang en worden er nog geen gegevens hierover in detail vrijgegeven.

Het gaat uitsluitend om "datacommunicatie" dus wie heeft het over mobiele telefonie ? het fijne weet ik er niet vanaf en wil ik ook niet weten.

Ik zal inderdaad op termijn geheel stoppen, maar voorlopig blijf ik hier om het een en ander af te ronden mbt Coloheaven.

Stichtingen hoeven er geen "bal aan te verdienen".
Het is nog niet duidelijk wat er met de Coloheaven website op termijn zal gebeuren.

Ik ga verder me niet verdedigen hier, anders wordt dit aanbieding topic weer sterk vervuild, graag alleen concreet ingaan indien er interesse is voor de aanbieding.

megaroot
26/08/03, 14:37
Tja.. Wat een duidelijkheid. Een stichting die colocation aanbiedt, wat een idieel doel.

Beyonder
26/08/03, 14:38
Hou het topic schoon aub.

megaroot
26/08/03, 14:41
Look who's talking.

megaroot
26/08/03, 14:43
Trouwens, naar wie kan ik mn order sturen? Als je niet wilt zeggen wie die stichting is wordt het moeilijk, en je coloheaven-adres mag dan niet meer gebruikt worden, want die is gekoppeld aan een oude rechtspersoon, mits je de merknaam Coloheaven al hebt overgedragen.

Beyonder
26/08/03, 14:45
Je kunt de order gewoon naar mij sturen, een serieuze aanvrager zal gewoon netjes de juiste gegevens krijgen voordat ze een dienst moeten afnemen.

Overigens heeft dit weinig te doen met enige geheimzinnigheid, alles wordt op termijn duidelijk gemaakt.

megaroot
26/08/03, 14:47
No, it's all clear and bright... Zorg eerst dat je de stichting rond hebt, het gebeuren kunt verklaren en fatsoenlijk kunt leveren en plaats dan een aanbieding. Zo creer je weer een abnormale rotzooi en verwarring, maar eigenlijk verwachtte ik ook niet anders..

Beyonder
26/08/03, 14:53
Ik zorg gewoon voor leads, met deze aanbieding maak ik duidelijk wat we kunnen leveren en tegen welke prijs.

Focus jij je gewoon op je eigen zaken, dan komt alles in orde lijkt me.

Wil je verder stoppen met het vervuilen van dit topic ? bedankt voor je medewerking.

WebBizz
26/08/03, 14:54
Altijd leuk en verrassend he, een topic van Remon :D

megaroot
26/08/03, 14:58
Boohoo. I'm scared, Remon. Wat ik in mn laatste post aangaf lijkt me niet meer als logisch en zakelijk correct.

Beyonder
26/08/03, 15:30
Megaroot: Je bent geen potentiele klant, je hebt zeker geen interesse voor de aangeboden diensten, dus waarom blijf je dit topic vervuilen ondanks dat ik nij herhaling vraag om het niet te doen ?

®on
26/08/03, 15:58
Toch vreemd: je doet een aanbieding uit naam van een stichting, maar verder blijft alles weinig gedetailleerd. Misschien dat je toch meer info zou kunnen geven, ook voor eventuele potentiele klanten? :)

Cybafish
26/08/03, 16:14
Lever jij nu eerst maar je bestaande orders uit voordat je nieuwe klanten gaat aannemen. Dat lijkt mij nu verstandig, denk je ook niet?

Beyonder
26/08/03, 16:18
Ik neem geen nieuwe klanten aan, zoals ik al aangaf zoek ik leads voor een andere partij waarvoor ik binnenkort ga werken.

Plons
26/08/03, 16:22
het is klinkt allemaal wel eng veel op de oude situatie vind je zelf ook niet?

En of het nu coloheaven of een stichting zonder naam is, alle apparatuur is dus hetzelfde, JIJ WERKT ER NOG dus wat is nu echt een verschil?

®on
26/08/03, 16:28
Origineel geplaatst door Beyonder
Ik neem geen nieuwe klanten aan, zoals ik al aangaf zoek ik leads voor een andere partij waarvoor ik binnenkort ga werken.
Welke andere partij? Dat is niet eens duidelijk.
Ik snap dat je je aangevallen voelt door vele postings in dit draadje, maar je zal wel het een en ander moeten verduidelijken, zo zal geen potentiele klant reageren.

Michel2k
26/08/03, 18:17
Origineel geplaatst door Beyonder
Ik neem geen nieuwe klanten aan, zoals ik al aangaf zoek ik leads voor een andere partij waarvoor ik binnenkort ga werken.

Je zei eerder dat je in een hele andere branche gaat werken ?

Beyonder
26/08/03, 18:37
Voorlopig niet natuurlijk, ik blijf nog wel even om het een en ander te coordineren.

Buiten dat hebben ze me een leuke baan aangeboden, dus wellicht blijf ik er gewoon werken :)

Exsilia
26/08/03, 18:48
"ze" hebben je een leuke baan aangeboden.. Je hebt de stichting zelf opgericht... het zal wel allemaal :)

Overigens denk ik niet dat er ook maar 1 iemand is die colocatie gaat afnemen van een bedrijf/stichting die zijn naam niet eens wil onthullen.

ProServe
26/08/03, 18:49
Misschien dat Beyonder eens moet bellen naar een internet cafe, misschien hebben ze nog een wekelijks plaatsje vrij voor een cabaret uurtje.

Beyonder
26/08/03, 19:01
Ja dat hadden ze :) :p
Jullie kunnen gelijk starten !

sjaak
26/08/03, 19:36
Is dit de stichting misschien ???

Stichting Future For Rémon
KvK-inschrijfnummer: 34137444

;) ;) ;)

Beyonder
26/08/03, 19:38
Die is cool zeg :)

Plons
26/08/03, 19:44
Limit Internet Services 18049125 0000
Tilburgseweg 89, 5051AB Goirle Hoofdvestiging
2 The Limit Promotions 18054947 0000
Tilburgseweg 89, 5051AB Goirle Hoofdvestiging
Coloheaven B.V.i.o. 18066434 0000
Tilburgseweg 89, 5051AB Goirle Hoofdvestiging

zegt mij eigenlijk al genoeg, als je nou gewoon eens zorgt dat je je zaken op orde hebt en dan gaat uitbreiden

®on
26/08/03, 19:57
Origineel geplaatst door Beyonder
Die is cool zeg :)
Jammer dat je wel reageert op flame postings, en niet op normale vragen,

Fabian
26/08/03, 20:08
Hmm wie helpt mij even. Ik zoek de naam van een ziekte waarbij iemand leeft in een vreemde droomwereldje en allemaal verschillende persoontjes verzint.

Samuel
26/08/03, 20:34
Origineel geplaatst door Fabian
Hmm wie helpt mij even. Ik zoek de naam van een ziekte waarbij iemand leeft in een vreemde droomwereldje en allemaal verschillende persoontjes verzint.


psychofrenie


op zich een heel mooie aanbieding , anuwel ik me wel wat vragen bij de prijs stel ... is dit wel te doen voor deze prijs ???

wdv
26/08/03, 20:54
Origineel geplaatst door Samuel



psychofrenie


op zich een heel mooie aanbieding , anuwel ik me wel wat vragen bij de prijs stel ... is dit wel te doen voor deze prijs ???

Voor een stichting wel denk ik, aangezien die geen winst mogen maken ;)

Plons
26/08/03, 21:03
geloof me, reden waarom hij die stichting opricht is simpelweg omdat hij de markt wil vern**ken, waarom zou je anders een stichting beginnen.
Een bv is blijkbaar te hoog gegrepen, een eenmanszaak is geen optie aangezien dat zo vreemd staat met 50 man personeel en een VOF, lijkt me sterk dat er nog zo iemand bestaat, is dus ook geen optie.

Anyway, wat zou je anders willen bereiken met zulke prijzen? Ik vind het zelf triest gedrag maar lig er niet wakker van, ik hoop dat mensen voortaan eerst even nadenken voordat men zaken doet met coloheaven/idomein/limit/wegate/akkersmans enzovoort

Beyonder
26/08/03, 21:16
*ik* begin geen stichting. Ik ga er alleen voor werken.
De stichting in kwestie wil eerst alle overname zaken afhandelen voordat zij zich bekend maakt als provider.

Doeverder niet zo triest, ikzelf doe gewoon geen zaken meer in ISP land, zo simpel ligt het.

Maar het staat me vrij om te werken waar ik wens.

Maar zo te zien zijn er een aantal kruisvaarders hier ;) logisch, gezien zij belang hebben bij het zwartmaken van collega providers :)

Plonsje, ik blijf echt nog wel actief in het zakenleven hoor, maar ik trek me zakelijk terug uit de ISP wereld, dat is alles.

Jimmy
26/08/03, 21:23
MODS

ik snap het allemaal wat mensen tegen Beyonder hebben

maar als ik 1 ding zeg over iemand anders heb ik gelijk punten en word ik gebanned.

MODS ik snap GVD niks van jullie KUT praktijken.
de ene mag alles over de ander zeggen maar de ander niks over iemand
anders of een off topic plaatsen over verkeerde spelling
gelijk punten

Stelletje lullo's bij elkaar.

ZIELIG!!!

Wees een vent en zorg dat je je zaken GOED op orde hebt
en niet als een mietje gedraagt

en het zal mij niks verbazen dat deze posting gebanned zal gaan worden.
geen probleem alleen maar bewijs van het beleid hiero

Jimmy
26/08/03, 21:24
BTW : ik kom NIET op voor Beyonder maar ben zelf gebanned omdat ik paar waarschuwings punten kreeg voor offtopic postingen.

Savvas
26/08/03, 22:04
denk dat je reacties voor zich spreken he!

Als je je posts beargumenteerd zullen ze niet gebanned worden, weet niet of "kut" of " mietje" een bepaalde term ervoor is 0_o?;)

WebBizz
26/08/03, 22:12
Vreemd, vreemd en nog eens vreemd.

Beyonder trekt zich terug uit de internetwereld en nu 'werkt' hij ineens voor een stichting die wel aanbiedingen doet, maar eerst overnames wil afronden. En in de ene post zegt Remon dat hij voor de stichting gaat werken, vervolgens werkt hij er ineens al.

Hij trekt zich zakelijk terug uit de ISP wereld, maar komt wel weer met aanbiedingen van een of andere stichting. Hoe langer ik dit soort dingen lees, des te blijer ben ik dat ik nooit klant van een van de Beyonder ondernemingen ben geweest.

Volledige transparantie en helderheid wordt wederom niet gegeven, laat staan dat er een website is. Normaal wordt er eerst een bedrijf op poten gezet, zorgt men voor bereikbaarheid en een website, zorgt men dat bestellingen direct kunnen worden verwerkt en begint met dan pas met aanbiedingen en klantenwerving. Vreemd dat hier de volgorde totaal andersom is.

Jimmy
26/08/03, 22:27
het verhaal beyonder is geheel duidelijk maar

1:) hij doet een aanbieding en er onstaat gelijk een discussie
allemaal OFF TOPIC

2:) er word geflamed.

deze forum verliest hierdoor behoorlijk zijn kwaliteit

en iets amders

KOOP EEN EIGEN SERVER dan krijg je die messages niet meer van
server is momenteel te druk probeer het later nog eens.

is het toevallig een 486 sx 25 met 32mb ram?

xserve
26/08/03, 22:41
Remon als je er bent om de boel te coordineren. Waarom zorg je dan niet eerst even dat er op je huidige klanten wordt gereageerd?? De server is al 3 maanden down en je denkt toch niet dat je ooit nog een cent van me krijgt! Echt belachelijk.

En nu heb je ook al een stichting opgericht die zich bezig gaat houden met hosting waar je ook gaat werken/werkt maar je trekt je wel uit de hosting wereld.

En hoe kan iemand die al 1,5 jaar een BV in oprichting heeft, een failliete eenmanszaak nu gaan pronken met een nog niet bestaande stichting? Je weet hopelijk wel dat 'stichting' beschermd is en dat je dat niet zomaar mag gebruiken als het nog helemaal niet bestaat.

Zouden er nou echt mensen zijn die op een aanbieding ingaan terwijl ze helemaal niks over het bedrijf weten alleen dat de grootste oplichter van de hele hostingwereld er werkt?

Domenico
26/08/03, 23:24
Tja Jimmy, we weten allemaal dat jij mainswitch.com bent en we laten al je posts gewoon staan zodat iedereen zelf kan bepalen of ze in zee willen gaan met jou/jullie. Emailtjes met de geweldige tekst 'HOMO' zal niet echt helpen je ban op te heffen.

Remon, vanaf nu is het voor jou voorlopig niet meer toegestaan om aanbiedingen te plaatsen of te reageren op aanvragen van andere gebruikers. Tot er meer duidelijkheid bestaat over je 'nieuwe' bedrijf (inclusief site) of het bedrijf waar je alleen maar voor werkt is het dus niet toegestaan om hiervoor te adverteren. We hopen dat je dit begrijpt en als je nog vragen hebt hierover dan kun je ons emailen.