PDA

Bekijk Volledige Versie : 6.95 Enom reseller accounts



fattee77
25/08/03, 14:25
Hoi,

Heeft iemand nog een Enom 6.95 Reseller account te koop. Zoja, graag evena aangeven wie de ETP is, wat je prijs is en de prijzen van alle tlds.

Bedankt.

host3000
25/08/03, 14:37
Origineel geplaatst door fattee77
Hoi,

Heeft iemand nog een Enom 6.95 Reseller account te koop. Zoja, graag evena aangeven wie de ETP is, wat je prijs is en de prijzen van alle tlds.

Bedankt.
Zonder aan de waarde van dit forum af te doen, denk ik, dat je beter op wht.com kunt posten (als je het al niet gedaan hebt). Daar zwerven die accounts nog wel eens rond.

Ijsbox
26/08/03, 12:29
Origineel geplaatst door fattee77
Heeft iemand nog een Enom 6.95 Reseller account te koop. Zoja, graag evena aangeven wie de ETP is, wat je prijs is en de prijzen van alle tlds.

Wat ik van enom.com begreep is de minimale prijs voor een reseller pakket $8.95 voor een domein. om een pakket te krijgen met prijzen van $6.95 moet je zelf ETP worden. Dat kost je iets van ongeveer $7000,- aan eerste inleg.

EgoH
26/08/03, 12:38
Origineel geplaatst door Ijsbox


Wat ik van enom.com begreep is de minimale prijs voor een reseller pakket $8.95 voor een domein. om een pakket te krijgen met prijzen van $6.95 moet je zelf ETP worden. Dat kost je iets van ongeveer $7000,- aan eerste inleg.

Dat klopt wij hebben dat ook gedaan.
Maar een jaar terug ofzo, zat er dat minimum nog niet op.
En nu worden die $6.95 sub accounts verkocht voor rond de $250...