PDA

Bekijk Volledige Versie : HELP mijn acount doet vaag



illusion
24/08/03, 13:30
hallo graag wou ik een klein beetje hulp..

ik heb sinds twee dagen een host genomen en ehm ik kom er niet meer uit
(nooit problemen gehad bij mij vorige host maar dit word wel erg onduidelijk:s)

ik kan perfect in loggen op mijn ftp
ik kan ook naar mijn http komen..
maar krijg automatisch het sun cobalt scherm
daar inloggen gaat ook perfect..
maar daar bestaat mijn probleem niet uit..

ikheb eergisterren mijn favo cms geupload naar de directory web (in mijn klant acount)
er staan er nog 2 naast

-private
-networktrash
(-web) had ik al genoemd

nou staat er ook op mijn disk usage dat ik 8 meg heb gebruikt (kan kloppen die cms is best groot)
maar nu kan ik op een of anderre manier geen toegang meer krijgen tot mijn web folder
ik krijg fout melding :550 (ik gebruik BP ftp)
wat moet ik doen om mijn eigen pagina uberhaubt te zien..?
ik ga zo bellen met mijn host maar betwijfel dat ze opnemen..
ach ik merk het wel dit is in iedergeval een tegenvaller ik heb nergens documentatie gekregen emails komen niet aan blijkaar krijg geen eens antwoord terug..

xserve
24/08/03, 13:37
Bel je host. Als ze nergens op reageren lijkt het mij tijd om naar een ander te gaan.

Aan een traceroute te zien staat de server bij ProServe, meestal wel goede service.
Maar bedenk ook dat het zondag is en de meeste mensen op zondag niet werken.

RobbertC
24/08/03, 13:47
Je CMS is waarschijnlijk geschreven in PHP of Perl, en zal daarom ook zeer waarschijnlijk geen index.html heten. De standaard cobalt pagina heet wel index.html, haal die eens weg, misschien dat het dan wel werkt :)

illusion
24/08/03, 13:58
Origineel geplaatst door RobbertC
Je CMS is waarschijnlijk geschreven in PHP of Perl, en zal daarom ook zeer waarschijnlijk geen index.html heten. De standaard cobalt pagina heet wel index.html, haal die eens weg, misschien dat het dan wel werkt :)

:( dat is mijn probleem ik zie door de bomen het bos niet meer..
ik kan nu momenteel zelfs mijn ftp user map niet meer in op een of anderre vreemde manier..
en ik kan nergens een index.html bestand vinden..

volgens mijn host ..(op hun website) moet het altijd default.htm zijn maarja
als ik niet eens die index.html kan vinden waar moet ik dan mijn cms vinden..

ook als ik direct naar mijn cms probeer toe te gaan bv www.creative-nation.com/mijncmsmap/install.php

krijg ik die pagina niet te zien ...
het is mij erg onduidelijk hoe wat en waar ik nu aan de gang moet ..
mijn vorige host (een thuis hoster) had gewoon een www en een mail map..
in die www kon ik gaan klooien met mijn cms mijn index etc..
maar heb nergens details gekregen waar ik dat bij dit bedrijf moet doen... :( (wat is jullie ervaring met domeinhost.nl?) dit is geen scam of reclame weet ik veel maar nsap er niks meer van.. ik dacht
betaal meer = meer service maar krijg niet eens antwoord..

illusion
24/08/03, 14:18
Origineel geplaatst door xserve
Bel je host. Als ze nergens op reageren lijkt het mij tijd om naar een ander te gaan.

Aan een traceroute te zien staat de server bij ProServe, meestal wel goede service.
Maar bedenk ook dat het zondag is en de meeste mensen op zondag niet werken.

net gebeld en ik krijg een antwoord apparaat.. ik zal morgen wel proberen te bellen maar ben beetje teleurgesteld :( ik wou dit weekend zo graag aan die portal gaan werken.. maar ach morgen weer een dag..
nou weet ik alleen niet wat ik vandaag ga doen :(

Pantsy
24/08/03, 14:56
Het is wel zondag, dus vergeet niet dat vele bedrijven dan gesloten zijn.

Rik
24/08/03, 15:01
Als je nog voor je eerste telefoontje aangeeft dat je betwijfeld of ze wel opnemen heeft hopelijk te maken met de reden "zondag"...

Als je denkt dat ze niet betrouwbaar zijn, dan had je beter een andere hoster kunnen zoeken idd ;)

Waarschijnlijk dat ze inderdaad op maandag wel gewoon opnemen, dan zou je probleempje morgen opgelost kunnen zijn...

Mvg Rik

illusion
24/08/03, 15:06
Origineel geplaatst door Rik

Als je denkt dat ze niet betrouwbaar zijn, dan had je beter een andere hoster kunnen zoeken idd ;)


ik ben naif geweest..
denk ik

hoe moeilijk is het om van de ene op de andere host over te stappen ?
angezien ik de prijs voor wat ik krijg toch wel redleijk hoog vind.. en dat ik een aantal sites heb bezocht (eentje was erg mooi blauw met flash etc
en een van die pakketten ziet er veel belovend uit :))
maar heb dus 2 dagen geleden dus dit geactiveerd..:(
hoe moeilijk is het dan om te overleggen met mijn huidige host of ik een beter pakket kan krijgen voor die prijs..? ik schik namelijk van wat ik eigenlijk bij iemand anders kan krijgen (in het algemeen)

maar mischien lever ik dan uptime in alhoewel ik moet zeggen dat die blauwe site met mooie flash aan de linkerkant wel erg snel vind laden :);)

kan iemand mij daar meer over vertellen ?

Rik
25/08/03, 02:55
Ik kan je alleen adviseren dat je je niet moet laten misleiden door een mooi flash filmpje dat snel te voorschijn komt... dat is niet zo moeilijk om voor elkaar te krijgen, zelfs op de langzaamste servers kan een flash filmpje snel zijn ;)

Kijk beter naar hetgeen je nodig denkt te hebben, denk na over wat voor soort klantenservice je wenst... dat soort zaken.

Zoals je hier op het forum zult zien betekend "goedkoop" meestal ook dat je moet inleveren op de kwaliteit of de service...

De juiste provider vinden is wat dat betreft goed speuren op internet.

Kijk anders eens tussen de aanbiedingen op de verschillende forums hier, staan leuke dingen tussen.

Mvg Rik

Rik
25/08/03, 03:00
Nog even over het overstappen... dat zal per bedrijf verschillen, maar ik denk dat als je net een contract hebt ondertekend, je gewoon gebruik moet maken van de zogenaamde "afkoel"-periode !

Dit betekend dat je van ELKE aankoop via internet binnen 8 dagen kunt zeggen dat je het niet wenst te doen, en zo de boel kunt annuleren....

Je moet zelf kijken of je dat wilt, als je site best nog een paar dagen Off-line kan, dan zou ik nog even rustig verder kijken, en opzoek gaan naar een bedrijf waar je wel met jaren plezier je website kunt hosten (ja, die bedrijven zijn er echt ;) )

Nogmaals, Mvg Rik