PDA

Bekijk Volledige Versie : waarschuwings level in beeld?



[QWS]
24/08/03, 08:40
ik zie altijd bij iedereen welk waarschuwings level ze hebben. Zou dat nu niet afschrikken als een klant dat ook ziet? misschien is het een idee om het alleen zichtbaar te maken voor mod's en admins of het achter de schermen bij te houden. ik vind dit namelijk zo vreemd staan. Hetzelfde als dat je iedereen zijn "strafblad" onder een post zet..

xserve
24/08/03, 13:13
Het zegt natuurlijk wel iets over het gedrag van iemand. Bij de meeste dan.

[QWS]
24/08/03, 20:38
ja maar wat heb je eraan? je moet mensen ook een kans gunnen.

Grumpy
24/08/03, 22:17
Als je je aan de regels houdt, komen er geen punten, maakt het ook niet uit als mensen zien hoeveel punten je hebt.

eXite
24/08/03, 22:24
Beetje kort door de bocht, die gedachte.

Laten we de doodstraf dan ook weer invoeren. Sterker nog, mensen op het marktplein onder de guillotine. Tenslotte: als je de wet naleeft dan krijg je toch die straf niet.

Grumpy
24/08/03, 22:37
Origineel geplaatst door eXite
Beetje kort door de bocht, die gedachte.

Laten we de doodstraf dan ook weer invoeren. Sterker nog, mensen op het marktplein onder de guillotine. Tenslotte: als je de wet naleeft dan krijg je toch die straf niet.
Wedden dat de criminaliteit daalt!

Alleen dat zal niet gebeuren, het is "ethisch niet verantwoord".

Domenico
25/08/03, 17:40
Origineel geplaatst door [Liver]
ik zie altijd bij iedereen welk waarschuwings level ze hebben. Zou dat nu niet afschrikken als een klant dat ook ziet? misschien is het een idee om het alleen zichtbaar te maken voor mod's en admins of het achter de schermen bij te houden. ik vind dit namelijk zo vreemd staan. Hetzelfde als dat je iedereen zijn "strafblad" onder een post zet..

Denk je niet dat dit de bedoeling is?

Rik
26/08/03, 01:14
Vindt het ook wel ok dat dat zichtbaar is, geeft genoeg aan inderdaad :D

Mvg Rik

paulmatthijs
27/08/03, 00:27
ligt het aan mij of is het nu opeens niet meer zichtbaar?

Pantsy
27/08/03, 00:38
Het is inderdaad sinds een paar dagen niet meer zichtbaar.

WebBizz
27/08/03, 00:57
Ik zie hier bij iedereen een waarschuwingslevel staan hoor...

Pantsy
27/08/03, 01:13
Misschien dat er iets mis is met mijn account? Sinds ik ook de nieuwsgroepen niet meer zie...

Domenico
27/08/03, 02:17
Is als het goed is nu gefixed.

rootservices
27/08/03, 03:03
Origineel geplaatst door [Liver]
ja maar wat heb je eraan? je moet mensen ook een kans gunnen.

Je moet mensen inderdaad een kans gunnen. Daarom dat iedereen met 0 punten begint.

En je hebt de kans om dit ook op 0 te houden.

Of hoeveel kansen wou je de mensen geven?

Het heeft geen zin om mensen 2 kansen te geven, want dan is de reactie toch: ik zal me even niet aan de regels houden, want ik heb toch nog een tweede kans.

host3000
27/08/03, 09:59
Ik zie nog steeds geen puntjes, maar dat mag van mij zo blijven ;)

InstantXs
27/08/03, 10:05
Ik zie wel dat jij er 12 hebt :p

Sjoerd
27/08/03, 12:39
jah ik zie er ook 12 :D :D

host3000
27/08/03, 12:48
Origineel geplaatst door InstantXs
Ik zie wel dat jij er 12 hebt :p

Leuk hoor, want ik zie niets dus ik kan niets zien van jullie (hoewel dat geloof ik wel meevalt) :D

Domenico
28/08/03, 03:00
Ik zal dit zsm uit gaan zoeken.

Rik
28/08/03, 04:12
Hey, ik zie het ook niet meer... , hebben de "tegenstanders" je gehacked Domenico ??

host3000
28/08/03, 10:38
Origineel geplaatst door Rik
Hey, ik zie het ook niet meer... , hebben de "tegenstanders" je gehacked Domenico ??
Het is net als bij de guillotine. Vlak voordat de bijl valt, doen ze een kapje over je hoofd zodat je de klap niet ziet aankomen. Als je geen punten meer ziet, is de bijl al aan het vallen :D :D :D

Domenico
29/08/03, 02:18
Nee heeft te maken dat jullie in een andere groep zijn ingedeeld die wel toegang hebben tot het keurmerk forum. Ik heb nu even (lowlands) geen tijd maar na het weekend fix ik het wel even. :)

Clearhosting
29/08/03, 02:21
Origineel geplaatst door Grumpy

Wedden dat de criminaliteit daalt!

Alleen dat zal niet gebeuren, het is "ethisch niet verantwoord".

Doodstraf werkt niet denk dat de vele onderzoeken die over dit onderwerp er zijn dat al hebben aangetoond.

Rik
29/08/03, 15:19
Origineel geplaatst door host3000

Het is net als bij de guillotine. Vlak voordat de bijl valt, doen ze een kapje over je hoofd zodat je de klap niet ziet aankomen. Als je geen punten meer ziet, is de bijl al aan het vallen :D :D :D


Oeps... dan kan ik me alvast druk maken :D

host3000
29/08/03, 19:19
Oh ja, ik weet niet of dat met dezelfde permissies te maken heeft (ken vBulletin niet zo goed van de admin zijde), maar ik kan eveneens geen pm berichten meer tracken en ontvangstbevestigd krijgen.

Cripton
21/09/03, 21:22
Hoeveel waarschuwingen mag je uiteindelijk hebben? Sommigen hebben 12 en dat is nogal veel.

[QWS]
21/09/03, 21:26
25 als ik me niet vergis

Cripton
21/09/03, 21:31
Is het ook mogelijk dat er bij goed gedrag punten worden afgetrokken?

Rik
21/09/03, 21:59
Origineel geplaatst door Cripton
Is het ook mogelijk dat er bij goed gedrag punten worden afgetrokken?

Dat is al een paar keer ter sprake gekomen.
Als je de zoekfunctie gebruikt zul je genoeg tegenkomen..
Denk dat het geen doen is om te gaan kijken wie "goed" gedrag vertoond....

Mvg Rik

schaapje
18/10/04, 12:26
Ik vind het een goed systeem om orde te brengen op dit forum. Zeker omdat sommige personen er een potje van maken.

Maar er wordt, naar mijn mening, soms iets te snel met puntjes gegooid.
Ja, het klopt inderdaad dat je de regels van dit forum dient na te leven.
Maar als je eens per ongeluk afwijkt, zonder dat je het bewust bent, heb je al een puntje te pakken. Daarom zou ik er maar niet te veel waarde aan die puntjes hechten of iemand zich 'gedraagd' of niet. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Maar dat is slechts mijn bescheiden (vrouwelijke) mening. ;-)

kilian
18/10/04, 13:59
Vind 25 meer dan genoeg. Als je hier langere tijd zit (spreek over jaren) dan heb je misschien wat meer punten maar volgens mij zegt dit weinig over de gebruiker. Zolang de redenen er maar niet bijstaan lijkt mijn het een prima systeem. (Ik zie ze iig niet, of is dat ook een bug in het forum?)

Maar iedereen praat weleens offtopic en heeft de behoefte om ruzie te maken (... al dan niet expres) (gheghe :D), dat is menselijk.

ps: topic is een beetje over datum