PDA

Bekijk Volledige Versie : InterXion België laks ?



tom
22/08/03, 14:16
Situatie;
ik wacht nu enkele dagen op oplevering van een extra cabinet.
De kast is reeds afgeleverd en moet enkel nog worden geplaatst door InterXion.

Een concullega van een ander bedrijf heeft hetzelfde voor, wacht al sinds juli op een extra kast.

En zo zijn ze op meerdere punten laks hoor ik hier en der.
Is dit bij InterXion NL ook ?

Iemand een idéé wanneer telecity/redbus naar belgie komt ? ;)

The MAzTER
22/08/03, 15:14
...

eXite
22/08/03, 18:47
Enkele dagen, guttegut jeetje wat erg ;)

Je wil niet weten hoe lang ik al op bepaalde dingen wacht..

electric
22/08/03, 18:59
mijn ervaring met Interxion ( NL ) is dat ze daar inderdaad vrij traag en laks zijn ja. ik zat dan bij een andere party, maar aanmeldingen van klanten e.d. gingen totaal slecht, moest zelfs een keer 40 minuten wachten tot ik naar binnen kon..

Plons
22/08/03, 23:27
dat ligt niet aan interxion maar aan je host

tom
23/08/03, 01:48
Origineel geplaatst door Plons
dat ligt niet aan interxion maar aan je host

Dat ligt wel aan InterXion, heb hetzelfde meegemaakt :)

tom
23/08/03, 01:52
Origineel geplaatst door eXite
Enkele dagen, guttegut jeetje wat erg ;)

Je wil niet weten hoe lang ik al op bepaalde dingen wacht..

Uh, een collega wacht reeds sinds 26 juli, dus mag ik toch even rondluisteren ?


als je naar IX belt, krijg je het volgende(standaardzinnetje?) te horen;

"we doen het zo snel mogelijk"
"fijn, wanneer is dat?"
"ehm" etc. :-/

Andrew
23/08/03, 02:12
Ja dat is standaard :D

--edit--

Betrouwbaarheid

Al onze servers staan gecoloceerd in Telecity Amsterdam. Alle services staan verdeeld over diverse servers. Zo beschikken wij ondere andere over meerdere dedicated webservers, een dedicated mailserver en een dedicated MySQLserver. Deze zorgen ervoor dat u op elk moment van de dag van alle diensten gebruik kunt maken op een snelle en efficiënte manier

----------------------------------------
Moet dit nu niet veranderd worden naar InterXion ?;)

tom
23/08/03, 02:42
ja & graag ontopic

wimg
23/08/03, 18:22
Enkele redenen waarom wij resoluut ervoor kozen NIET naar Interxion te gaan :
- Enorm aggresief in verkoop ('je moet hier komen', 'zal ik het contract even opstellen', enz.)
- Duur in setup-kosten en bekabeling
- Geen redundant airco-circuit (slechts 1 condenser op het dak)
- Zeer trage (10-14 voor een ethernet-kabel)
- Totaal niet flexibel

NLISP
23/08/03, 19:36
Goedkoop is helaas niet altijd duurkoop lijkt mij zeer toepasselijk

frankske
24/08/03, 13:02
Origineel geplaatst door wimg
- Enorm aggresief in verkoop ('je moet hier komen', 'zal ik het contract even opstellen', enz.)


No offence, maar euh, look who's talking!

Als je weet dat je een offerte verloren hebt, en je weet dat de klant toegezegd heeft (schriftelijk) aan een ander, ga je die klant NIET met valse voorwensels tot bij je lokken (zogezegd om over iets anders te spreken), om dan met plots met een supergoedkope offerte af te komen, en om leugens te verkondigen over die andere.

Juan is een "doorzettertje", en ik heb ook al meermaals niet opgenomen als ik zag dat hij belde, maar euh, bekijk je eigen "marketing strategie" even voor je dergelijke uitspraken doet.

Jefke
24/08/03, 15:35
Origineel geplaatst door wimg
Enkele redenen waarom wij resoluut ervoor kozen NIET naar Interxion te gaan :
1 Enorm aggresief in verkoop ('je moet hier komen', 'zal ik het contract even opstellen', enz.)
2 Duur in setup-kosten en bekabeling
3 Geen redundant airco-circuit (slechts 1 condenser op het dak)
4 Zeer trage (10-14 voor een ethernet-kabel)
5 Totaal niet flexibel

(Voor de eenvoud heb ik uw puntjes genummerd)

1. Niet akkoord. Ik heb graag met InterXion onderhandeld. Je mag natuurlijk niet bang zijn om hun contract een paar keer opnieuw te laten opstellen.
2. Juist. Dit is echter maar eenmalig, en weegt niet op tegen de totale contractwaarde. Je zit dan ook in een “five 9’s” datacenter die heel wat meer garanties kan geven dan “de buren”. Met alle respect Wim, maar als je de specs van het datacenter van LvR naast dat van InterXion legt, heb ik het vlug gezien. Het enige verschil is inderdaad de prijs.
3. Eu… er staan er drie (of vier) voor het gebouw.
4. Nog geen slechte ervaringen gehad.
5. Zou ik ook niet durven zeggen. Wij hebben heel wat zaken bekomen waarvoor toch wel wat flexibiliteit nodig was.

wimg
24/08/03, 22:54
Origineel geplaatst door frankske


No offence, maar euh, look who's talking!

Als je weet dat je een offerte verloren hebt, en je weet dat de klant toegezegd heeft (schriftelijk) aan een ander, ga je die klant NIET met valse voorwensels tot bij je lokken (zogezegd om over iets anders te spreken), om dan met plots met een supergoedkope offerte af te komen, en om leugens te verkondigen over die andere.

Juan is een "doorzettertje", en ik heb ook al meermaals niet opgenomen als ik zag dat hij belde, maar euh, bekijk je eigen "marketing strategie" even voor je dergelijke uitspraken doet.

Frank,

Over welke 'leugens' je het hebt, weet ik niet, maar ik zou het graag eens vernemen.
En er is wel degelijk over die andere dingen gesproken. Het voorstel dat ik hen gedaan heb, was trouwens van heel andere aard dan voorheen, vandaar dat ik hen ook uitgenodigd heb... en vandaar dat ze ook op die uitnodiging ingingen. Ik wist goed dat ze bij jou gingen colocatie nemen en heb daarom ook niet zwaar gepushed om hen op andere gedachten te brengen. 'k Heb gewoon een alternatieve werkwijze voorgesteld, waarin ze eenvoudiger konden groeien, meer niet.

Groetjes,

Wim

frankske
24/08/03, 23:00
Wim,

dit is niet de plaats noch de tijd om dit "uit te vechten", dus ga ik er niet verder op in. Ik wou gewoon even aanhalen dat je best eerst naar je eigen taktieken kijkt voor je IX.BE beschuldigt van "agressieve verkoopstechnieken"...

(BTW: over de airco's: die bakken links van de "sluis" zijn toch ook airco units?)

tom
25/08/03, 00:06
/me presents redundant airco foto (http://sleeps.be.priorweb.net/~tom/redundant-airco.JPG) :)

wimg
25/08/03, 00:09
Origineel geplaatst door frankske
Wim,

dit is niet de plaats noch de tijd om dit "uit te vechten", dus ga ik er niet verder op in. Ik wou gewoon even aanhalen dat je best eerst naar je eigen taktieken kijkt voor je IX.BE beschuldigt van "agressieve verkoopstechnieken"...

(BTW: over de airco's: die bakken links van de "sluis" zijn toch ook airco units?)

Ik had van 2 bronnen gehoord dat ze maar 1 condenser hadden, maar schijnbaar klopt dat dus niet... mijn excuses.

Pantsy
25/08/03, 00:25
Eerst zien dan geloven is een leuk gezegde :)

wimg
25/08/03, 00:36
Moeilijk te zien eh... ben paar keer bij Interxion geweest, maar aan het gebouw op zich kan je niet echt zien hoeveel stuks er van elk op het dak staan ofzo...

frankske
25/08/03, 00:40
Origineel geplaatst door wimg
Moeilijk te zien eh... ben paar keer bij Interxion geweest, maar aan het gebouw op zich kan je niet echt zien hoeveel stuks er van elk op het dak staan ofzo...

wim, er staan er 3 VOOR het gebouw, kloef naast de sluis. Ge kunt nie missen :)

tom
25/08/03, 00:52
Origineel geplaatst door TrancePitt
Eerst zien dan geloven is een leuk gezegde :)

Ik wist dat er koppige mensen waren, maar nu zo koppig...

Wil je ze nog horen blazen ook?

wimg
25/08/03, 01:02
Lol, toch niet snel gaan nemen hoop ik ? ;)

Wist wel dat daar toestellen stonden, maar nooit op gelet wat het in feite was... ook niet evident als je met je armen vol door die sluis probeert te manouvreren :)

frankske
25/08/03, 01:05
misschien tijd je andere "waarheden" uit "onafhankelijke bronnen" eens te dubbelchecken, wim...

tom
25/08/03, 01:05
Origineel geplaatst door wimg
Lol, toch niet snel gaan nemen hoop ik ? ;)

nee, is genomen bij "de" verhuis van nl naar be :)


Origineel geplaatst door wimg
Wist wel dat daar toestellen stonden, maar nooit op gelet wat het in feite was... ook niet evident als je met je armen vol door die sluis probeert te manouvreren :)

Je kan ook vragen de poort open te doen wanneer je veel stuff bijhebt :)

tom
25/08/03, 01:06
Origineel geplaatst door wimg


Ik had van 2 bronnen gehoord dat ze maar 1 condenser hadden, maar schijnbaar klopt dat dus niet... mijn excuses.

Ik hoor ook zo het één en ander ;)

Pantsy
25/08/03, 01:39
Origineel geplaatst door tom


Ik wist dat er koppige mensen waren, maar nu zo koppig...

Wil je ze nog horen blazen ook?

Dan moet je mijn post niet quoten tom ;) ff lezen en je snapt mijn opmerking en op wie die slaat.

brambi
28/08/03, 16:39
Origineel geplaatst door wimg
Enkele redenen waarom wij resoluut ervoor kozen NIET naar Interxion te gaan :
- Enorm aggresief in verkoop ('je moet hier komen', 'zal ik het contract even opstellen', enz.)
- Duur in setup-kosten en bekabeling
- Geen redundant airco-circuit (slechts 1 condenser op het dak)
- Zeer trage (10-14 voor een ethernet-kabel)
- Totaal niet flexibel

De laatste keer dat we een kabel hebben aangevraagd, lag hij er in minder dan 8 uur. Bekabeling is inderdaad duur maar dit weegt, in ons geval, niet door als je de hele prijsstructuur bekijkt.

Over het algemeen zijn we redelijk positief over de service dat we krijgen en over flexibiliteit hebben we ook zeker niet te klagen. YMMV.

BartC
28/08/03, 16:48
Origineel geplaatst door wimg
Ik had van 2 bronnen gehoord dat ze maar 1 condenser hadden, maar schijnbaar klopt dat dus niet... mijn excuses.
Eerst beschuldigen, dat lekker laten rondgaan en dan plots op je uitspraken terugkomen...
(Ich habe es nicht gewusst)
Geen al te mooie manier van werken als je 't mij vraagt...

Een van m'n favoriete quote's : "je maakt jezelf niet beter door een ander in slecht daglicht te plaatsen"

wimg
28/08/03, 18:00
Heb geen zin om hier verder over te discussieren. Ik heb direct mijn fout toegegeven, de hele discussie heeft amper een uur geduurd. Er is dus niets 'rondgegaan'.
Iedereen vergist zich wel eens. Als mijn verontschuldigingen niet volstaan, zal niets volstaan.