PDA

Bekijk Volledige Versie : postcount



paulmatthijs
21/08/03, 23:02
ik weet dat het niet heel moeilijk is om te implementeren, vandaar dit verzoek:

kunnen posts in de adverteerforums voortaan niet meer meegeteld worden?

dit geeft een stuk beter beeld van bijdragendheid (vaag woord) van een lid. ik heb namelijk het idee dat er best een aantal leden zijn die voor het grootste deel hun postcount te danken hebben aan het posten van 'speciale aanbiedingen' :O

Shr3d
21/08/03, 23:15
Opzich is het met een klik gefixxed, maar het draagt toch wel wat bij aan het forum?

superior-is
22/08/03, 10:25
Hmm zit wel wat in. Volgens mij doen ze dat ook bij de engelse variant van dit forum. Zeker het overwegen waard.

Wezz6400
22/08/03, 17:28
Lijkt mij een prima idee. Om de redenen die paulmatthijs aangeeft. :)

Domenico
24/08/03, 23:08
Ok, bij deze worden posts in het 'speciale aanbiedingen' forum niet meer geteld bij het totaal van de gebruiker.

Overigens raken gebruikers die alleen maar gebruik maken van het advertentie forum over een tijdje dit privilege kwijt. Vraag me niet vanaf wanneer maar dat de dag komt is zeker. :)

Pantsy
24/08/03, 23:38
Goede beslissing domenico! van A naar Beter ;)

host3000
25/08/03, 02:31
Origineel geplaatst door Domenico
Ok, bij deze worden posts in het 'speciale aanbiedingen' forum niet meer geteld bij het totaal van de gebruiker.

Overigens raken gebruikers die alleen maar gebruik maken van het advertentie forum over een tijdje dit privilege kwijt. Vraag me niet vanaf wanneer maar dat de dag komt is zeker. :)
Zie ook mijn post bij vertrek eXite.

Je creëert alleen maar een extra arbitraire regel. Hoeveel posts moet je buiten het adv. forum hebben? Gooi dat hele advertentie gedoe de deur uit of kleed het fors uit. Misschien is het juist wel verstandig om hosters al die zooi buiten het forum te laten houden en één keer in de zoveel tijd juist wèl een link naar een aanbieding te laten plaatsen. Klanten kunnen dat toch gewoon buiten het forum met de hoster afdoen? Of ben je bang dat je een hoop bezoek kwijtraakt?:p

Domenico
25/08/03, 17:20
Dit forum staat of valt echt niet met het speciale aanbiedingen forum. Ik vind dat het gewoon bij het geheel hoort en wat ik nog beter vind is dat bepaalde hosters niet door hebben dat ze zich buitenspel zetten door alleen maar te adverteren en ander asociaal gedrag.

Ik heb al meerdere keren gezegd dat hosters dit privilege gaan kwijtraken als ze alleen maar blijven adverteren zonder enig andere vorm van participatie.