PDA

Bekijk Volledige Versie : Coloheaven is nog steeds Beyonder, en definitief geen stichting.



Gompie
21/08/03, 19:22
Moet ik nu echt met 25 man personeel terugkomen van vakantie om jullie allemaal te vertellen dat er geen enkele stichting in het webhosting gebeuren opereert, en dat Beyonder gewoon verder gaat met zijn praktijken vanuit de Redbus ????????????????????

Coloheaven staat ook helemaal niet geregistreerd als stichting.

Er is geen enkele geregistreerde stichting actief in dit gebeuren.

Coloheaven gaat gewoon door.

xserve
21/08/03, 19:32
Was te verwachten Ferry.

[Elwin]
21/08/03, 19:38
Origineel geplaatst door Gompie
[B]Moet ik nu echt met 25 man personeel terugkomen van vakantie om jullie allemaal te vertellen dat er geen enkele stichting in het webhosting gebeuren opereert, en dat Beyonder gewoon verder gaat met zijn praktijken vanuit de Redbus ????????????????????

Ik vraag me inderdaad dat af ja. Waarom moet jij dat? Kijk ik praat natuurlijk de dingen van Coloheaven niet goed voor zover deze verkeerde dingen hebben gedaan. Blijkbaar wel want anders was er niet zoveel gezeur over het woord Coloheaven of Remon Akkermans.

Ik vraag me wel af waarom dat elke keer maar weer naar boven moet worden gebracht. Volgens mij kun je beter juridische stappen tegen hem ondernemen dan op een forum elke keer weer hetzelfde verhaal te doen.

Niet als flame bedoeld maar het is elke keer weer hetzelfde verhaal...

Gompie
21/08/03, 19:42
Origineel geplaatst door [Elwin]


Niet als flame bedoeld maar het is elke keer weer hetzelfde verhaal...

Ook niet als flame bedoeld ?

Hoe kan ik in Godsnaam, met alleen maar 25 man in dienst, een grootheid als Beyonder juridisch aanpakken ?

Maak het geld van mijn klanten liever op door met 25 man, nee sorry, het zijn er inmiddels 250, naar Turkije op vakantie te gaan

[Elwin]
21/08/03, 19:44
Origineel geplaatst door Gompie


Ook niet als flame bedoeld ?

Hoe kan ik in Godsnaam, met alleen maar 25 man in dienst, een grootheid als Beyonder juridisch aanpakken ?

Maak het geld van mijn klanten liever op door met 25 man, nee sorry, het zijn er inmiddels 250, naar Turkije op vakantie te gaan

Tuurlijk snap ik best dat het allemaal een beetje raar klinkt wat Remon allemaal verteld. Oke ben ik helemaal met je eens. Maar wat wij elke keer weer horen zijn precies dezelfde verhalen. Kijk iedereen had kunnen verwachten dat er geen stichting is of misschien wel niet gaat komen.

InstantXs
21/08/03, 19:44
Volgens mij weet iedereen ondertussen wel hoe er over coloheaven gedacht wordt.. hier zijn toch geen 823648217354 topics voor nodig?

Gompie
21/08/03, 19:46
Origineel geplaatst door [Elwin]


Kijk ik praat natuurlijk de dingen van Coloheaven niet goed voor zover deze verkeerde dingen hebben gedaan. Blijkbaar wel want anders was er niet zoveel gezeur over het woord Coloheaven of Remon Akkermans.



Allemaal gelogen, inderdaad. (Flame, flame !!!!!!!!)
Wordt wakker, of hang je nog bij de ''stichting'' ?????????

[Elwin]
21/08/03, 19:48
Origineel geplaatst door Gompie


Allemaal gelogen, inderdaad. (Flame, flame !!!!!!!!)
Wordt wakker, of hang je nog bij de ''stichting'' ?????????

Wat ik niet snap is dat als het allemaal zo erg is nog niemand juridische stappen heeft ondernomen tegen hem. Als bijna iedereen zegt dat hij toch niks is en toch niks heeft wat valt er dan te verliezen?

Maar goed, moest gewoon even mijn mening kwijt :) Ga nu even fijn mijn andere werkzaamheden weer afmaken :D

Gompie
21/08/03, 19:51
Origineel geplaatst door [Elwin]


Tuurlijk snap ik best dat het allemaal een beetje raar klinkt wat Remon allemaal verteld. Oke ben ik helemaal met je eens. Maar wat wij elke keer weer horen zijn precies dezelfde verhalen. Kijk iedereen had kunnen verwachten dat er geen stichting is of misschien wel niet gaat komen.

Als het om een massa moordenaar zou gaan, zou je reactie ook zo zijn ?

We moeten nieuwkomers blijven herinneren aan het feit dat we met een minder eerlijk persoon te doen hebben.

Ik ben genaaid, maar te jong om er iets aan te kunnen doen.
Ik ben genaaid, maar te weinig geld om er iets aan te doen.
Ik ben genaaid en wens andere oprechte personen te waarschuwen, en dat blijf ik doen, totdat mijn punten op zijn, totdat ik niet meer op vakantie kan.

RobbertC
21/08/03, 20:05
Er loopt al een topic over Coloheaven, dat weet jij als geen ander.

Dit kan prima in die thread, mits iets minder flamerig gebracht. Voor deze thread heb je 6 punten verdiend.

Overigens weten we nu wel wat je van Coloheaven denkt, kun je daar niet eens mee ophouden?