PDA

Bekijk Volledige Versie : Flamen Maar :)



Desmond
26/12/02, 23:59
Ik ben met een nieuw projectje bezig om mijn colocated en dedicated hosting wat meer aan de man te brengen...

2e kerstdag, lekker binnen zitten en site bouwen. Domeintje is gekocht...

home, contact en traffic doen het nu...

wat vinden jullie ervan?

www.dezmond.org


greets Desmond

Deimos
27/12/02, 04:05
Ziet er goed uit alleen nogal blauw :) Misschien een idee om een kleur te nemen die dat blauw wat breekt zodat het iets speelser/aantrekkerlijker om te kijken wordt. Verder niet echt suggesties.

hvr1985
27/12/02, 12:21
Wat mij betreft kan je de kleuren zo laten! Echt een mooie frisse website. Alleen het logo oogt een beetje simpel en amateuristisch, en waarom heb je in de menu'tjes zo'n grote witte ruimte links naast die stipjes?

Desmond
27/12/02, 12:32
Dat vraag ik me ook af eigenlijk :) Zal er ff naar kijken... misschien alle links #ff0000 maken ...
Dat breekt wel mooi

skoop
29/12/02, 12:30
ziet er goed uit. lekker gelikt.

Desmond
29/12/02, 16:08
Hij is af !!
http://www.colocenter.nl/

Nog aan/opmerkingen?

uFx
30/12/02, 09:13
Lekker duidelijke site! Eén tip: haal je MRTG grafieken eraf, want zo kan iedereen het verkeer van je klanten bekijken; niet erg netjes :)

Desmond
30/12/02, 10:27
Ja das waar ;)

ric0
30/12/02, 13:00
Op een hoge resolutie hangt de site een beetje raar in de linkerbovenhoek. Plaatjes, lijnen e.d. houden daar gewoon ineens op.

Ik zou voor een bedrijf waar internet core-business (heeft al iemand bull-bingo?) is nooit een site actief zetten waar een groot deel van de pagina's het simpelweg niet doet, dan wel "under construction". Je gaat toch ook geen folders die half af zijn verspreiden.

Verder vind ik het geheel tekstueel wat maf. In de kaders staan allemaal zwaar technische dingen, terwijl je in de opening zowaar dingen gaat uitleggen op beginnersnivo.

Misschien moet je voor die tekst eens een tekstschrijver raadplegen.

Desmond
30/12/02, 13:26
Waar staan pagina's die niet werken?

En als je niets uitlegt weten sommige mensen ook niet waar het over gaat.
Je hebt wel gelijk dat de grens een beetje vaag is :)

superior-is
30/12/02, 13:37
Leuk dat bestelformulier -- als je niks invult verstuurd ii 'm toch.

Btw .. laat 'ns bij de home pagina de alinea's inspringen met 2 spaties ipv 1.

Verder een duidelijke site! Maar als je nog eens een ander logo bedenkt, dan zal denk'k niemand de huidige missen. :)

Desmond
30/12/02, 14:10
daar moet ik nog even een java scripje ingooien :D

Die alinea's zal ik ook nog even doen ..

Dat logo is best klein dus kan lastig zijn

ric0
30/12/02, 14:53
Wat die "under construction" melding betreft... dat was alleen op dezmond... sorry :)