PDA

Bekijk Volledige Versie : Onze website



WebBizz
19/12/02, 00:12
Graag jullie -beargumenteerde- mening over onze website met eventuele tips om e.e.a. nog te verbeteren. Ik ben benieuwd!

http://www.webbizz.nl

ric0
19/12/02, 10:35
Tekstueel kwam ik dit tegen "Goedemorgen en en welkom op..."
Wel lullig omdat je gelijk bij de opening al een tekstfout hebt.

Verder... een duidelijke structuur.

Kwa design, kleurkeuze en opzet wel wat saai, strak en zakelijk.
Daardoor spring je er misschien wat weinig uit t.o.v. de concurrentie.
Er komt geen eigen karakter uit naar voren. Behalve misschien degelijk en zakelijk.

uFx
19/12/02, 10:39
Wat ik persoonlijk gevaarlijk vind is wanneer er staat: "Wij antwoorden altijd binnen 12 uur op uw e-mail". Dat is natuurlijk geen probleem met een autoresponder :) Maar ik denk dat je een écht antwoord bedoelt: ga jij de eerste en tweede kerstdag ook achter je computer zitten? Of met nieuwjaarsdag?

Er zal dan wel niet veel e-mail staan, maar daarom hoop ik ook niet dat je dat ook in je AV hebt staan :) Net zo gevaarlijk als een uptime garantie ;)

Verder is het in ieder geval wel een duidelijke website (dat is heel belangrijk). Misschien iets te blauw, maar verder wel ok :)

WebBizz
19/12/02, 11:10
Tekstfout is verholpen. Was me zelf nog niet opgevallen.... Bedankt!
Wij werken niet met autoresponders. Binnen 12 uur een inhoudelijk antwoord. Ook in het weekend en op feestdagen. Ik leeg de email zeker twee keer per dag, ook op feestdagen. Deze belofte staat niet in de AV, en een uptime garantie evenmin :).

Tsja... blauw ja. Ik moet nog eens gaan bekijken of ik er wat meer kleur in kan brengen binnen het huidige design. In ieder geval alvast bedankt voor het kijken. Nog meer mensen??

Domenico
19/12/02, 11:43
Binnen 12 uur een reactie! :)
Eerst even wat eten...

WebBizz
19/12/02, 11:58
Hoe snel antwoorden jullie dan op email?
Vaak zit ik ver onder die 12 uur die ik nastreef.

Deimos
19/12/02, 14:36
Site ziet er netjes uit. is welliswaar niet al te flitsend maar de content is duidelijk en helder. verder een andere kleur dan blauw zou wel handig zijn ja,


Wat betreft emails zo snel mogelijk. meestal binnen 3 uur een antwoord. Maar kan ook langer duren, daarom geen garantie mbt resposne tijd.

Domenico
19/12/02, 21:16
Ik bedoelde eigenlijk dat ik binnen 12 uur een reactie zou geven. ;)

Eerlijk gezegd vind ik hem een beetje saai maar dat is natuurlijk wel heel persoonlijk natuurlijk. Ik denk wel dat de hoeveelheid tekst de meeste mensen afschrikt.
In tegenstelling tot mensen zoals ons willen ze gewoon zo min mogelijk tekst en wat meer plaatjes om alsnog de vragen die ze hebben te stellen via email of telefoon ondank dat de betreffende info gewoon op de site staat. Mensen houden nu eenmaal van een persoonlijke touch.

Ikzelf vind het allemaal duidelijk genoeg maar flitsend is het allemaal niet hoewel ik denk dat dat ook niet de bedoeling is.

Is dit een nieuw design of al een tijdje oud? Zelf gemaakt?

WebBizz
19/12/02, 21:52
Dat is juist het lastige he... Enerzijds zijn er mensen die weten hoe alles in elkaar zit en die willen specificaties, voorwaarden en prijzen hebben, maar anderzijds zijn er de mensen voor wie e.e.a. nog helemaal nieuw is en die wat meer uitleg nodig hebben. Daarom heb ik die kopjes er tussen staan; mensen die al wat kennis hebben slaan de tekst gewoon over.

Het is in ieder geval duidelijk: het mag wat kleurrijker en wat flitsender, wat attractiever. Er moeten zowiezo wat meer afbeeldingen op gezet worden en daar zijn we mee bezig. Bedankt voor jullie reacties!

Zietuwel.nl
24/12/02, 00:47
12 uur reactie in 99% van de gevallen zeker? Garanderen moet je nooit aan beginnen zeker niet als beginner. Stel je heb een avond feest gaat laat naar bed zit smorgens achter je computer en ziet iets wat je even niet meer uit je hoofd weet en even op moet zoeken. Stel je daarnaast dan nog even voor dat je 200 klanten hebt en dus 12 van dit soort emailtjes. Stuur je dan eerst terug meneer ik ben het aan het uitzoeken? Of kun je er altijd meteen vanuit gaan dat je binnen 12 uur antwoord? Je pakket altijd binnen 24 uur geactiveerd. Dat is snel. Maar je website ziet er goed uit, en als ik kijk naar de referenties heb je al genoeg ervaring met zaken. Je wou alleen reacties op de layout en werking van je site? Nou dat ik zeur over die e-mail zegt al genoeg, ik vind je site wel oke.

Ik ben met dit soort zaken net begonnen. Tot nu toe heb ik elke keer nog wel binnen 10 uur email beantwoord ja. Ik heb echter niet genoeg technologie, kennis, tijd achter de hand om 12 uur te garanderen, mocht er bij mij stroomstoring zijn. Maja.

cridea
24/12/02, 08:52
Nog een spelfoutje: "Wij hebbben" in regel 3.

WebBizz
24/12/02, 10:25
Bedankt, is nu gewijzigd!

Toch jammer dat er in Dreamweaver geen spellingschecker zit ;)

RobbertC
24/12/02, 11:40
Origineel geplaatst door WebBizz
Bedankt, is nu gewijzigd!

Toch jammer dat er in Dreamweaver geen spellingschecker zit ;) Lijkt me dan ook vrij verstandig om al je teksten eerst in Word te typen.

Lorenzo
27/12/02, 05:12
ehmm... >> http://www.site-brokers.com/index.html

Domenico
27/12/02, 12:22
Origineel geplaatst door Lorenzo
ehmm... >> http://www.site-brokers.com/index.html

Tja, ik weet niet wie je deze site hebt laten maken maar een draai om de oortjes is hier zeker op zijn plaats. :)