PDA

Bekijk Volledige Versie : Sponseringscontract



Deimos
18/12/02, 00:03
Ik sta op het punt om een website te gaan Sponsoren en nu heb ik een contractje opgesteld en nu vroeg ik me eigenlijk af wat jullie ervan vinden.

Op en aanmerkingen betreffende het contract zijn meer dan welkom. Indien anderen dit contract ook willen gebruiken dat mag indien je het maar even laat weten d.m.v. een mailtje naar elsten [at] starhost.nl

Contract is in de laatste post te vinden als bijlage.

Deimos
18/12/02, 11:22
Niemand suggesties?? Dat bestaat toch niet, of ben ik echt zo goed als ik zou willen :*)

WebBizz
18/12/02, 11:38
Rustig maar, het is nog vroeg :) Ik heb het doorgelezen en zal er straks even inhoudelijk op reageren.

Deimos
18/12/02, 11:43
Weet dat het vroeg is maar wil zo snel mogelijk alles de deur uithebben voordat de site zich bedenkt >:)

Domenico
18/12/02, 12:25
Zal er vandaag ook nog naar kijken. :)

RobbertC
18/12/02, 14:52
Volgens Word is het 'De gesponsorde ontvangt:' ipv 'De gesponserde ontvangt:' :)

Ziet er verder wel goed uit.

WebBizz
18/12/02, 18:02
Enkele adviezen van mijn kant: minimaal drie keer per jaar een webhostingpakket; ik zou er ook een maximum bij zetten. Hetzelfde geldt voor de inhoud van het pakket waarop de website geplaatst wordt. Als die site straks 20 GB dataverkeer genereert wordt de sponsoring wellicht al minder interessant...

Mogelijkheid tot het plaatsen van ee nieuwsbericht: frequentie? grootte?
Wat versta je onder een website goed onderhouden? Beetje vage bepaling m.i.

Opzegging: 1 maand of 1 kalendermaand?

"Indien Xxxxxx zich niet houdt aan bovenstaande eisen kan Starhost per direct eenzijdig de overeenkomst beƫindigen"--> overbodig daar een tekortkoming in de nakoming van een overeenkomst na het sturen van een ingebrekestelling altijd kan leiden tot ontbinding van de overeenkomst. (art. 6:265 BW)

ric0
18/12/02, 18:10
Origineel geplaatst door WebBizz
Als die site straks 20 GB dataverkeer genereert wordt de sponsoring wellicht al minder interessant...


Hmmmz... veel verkeer betekent, even simpel geredeneerd, toch ook meer bezoekers en dus meer reclame?

WebBizz
18/12/02, 18:12
Ja, en als die reclame weinig oplevert heb je hoge kosten en weinig inkomsten. Beter het zekere voor het onzekere zou ik zeggen...

Deimos
18/12/02, 18:28
WebBizz bedankt voor de tips, heb het aangepast en nieuwe (aangepaste) versie staat online.

Domenico
18/12/02, 18:37
Origineel geplaatst door WebBizz
Enkele adviezen van mijn kant: minimaal drie keer per jaar een webhostingpakket; ik zou er ook een maximum bij zetten. Hetzelfde geldt voor de inhoud van het pakket waarop de website geplaatst wordt. Als die site straks 20 GB dataverkeer genereert wordt de sponsoring wellicht al minder interessant...

Mogelijkheid tot het plaatsen van ee nieuwsbericht: frequentie? grootte?
Wat versta je onder een website goed onderhouden? Beetje vage bepaling m.i.

Opzegging: 1 maand of 1 kalendermaand?

"Indien Xxxxxx zich niet houdt aan bovenstaande eisen kan Starhost per direct eenzijdig de overeenkomst beƫindigen"--> overbodig daar een tekortkoming in de nakoming van een overeenkomst na het sturen van een ingebrekestelling altijd kan leiden tot ontbinding van de overeenkomst. (art. 6:265 BW)

WebBizz heeft gelijk!
Je moet jezelf zoveel mogelijk indekken hoe raar dat er soms ook uitziet maar zo werkt het nu eenmaal. Dus naast minimaal ook zeker maximaal gebruiken.

En wat dacht je van de verbruikte bandbreedte? Zou je daar niet een maximum aan verbinden en daarbij de optie om opnieuw rond de tafel te gaan zitten?

Vergeet je ook niet de exacte INGANGSDATUM te noteren?
"voor een periode van 12 maanden" Wanneer gaat deze periode in?

WebBizz
18/12/02, 18:42
Prima zo! Nu zou ik de overeenkomst ook wel willen gebruiken :) Met name de maximale hoeveelheid dataverkeer lijkt me een zinnige aanvulling.

Deimos
18/12/02, 18:57
Heb nog even wat zaken aangepast zoals het maximum aantal weg te geven hosting pakketten. Overige suggesties zijn nog welkom. Wat betreft datum van ingang, zodra het contract ondertekend is ingevult. Datum moet worden ingevuld zie ook 2de pagina van het document. Verder gewoon de AV van toepassing.

Deimos
09/02/03, 16:12
Het contract :)

Ahead-IT
09/08/03, 22:07
Origineel geplaatst door Deimos
Het contract :)

Kun je de niet-pdf versie eens posten :)

Pantsy
09/08/03, 22:12
/offtopic

Download Acrobat Reader eens :)

/offtopic

Ziet er netjes uit Deimos, ik zou er persoonlijk nog wat strengere puntjes bijzetten zoals, account word afgesloten als dit dit en dat word overtreden zus en zo. Maar je AV zal hier ook wel van toepassing op zijn.

Ahead-IT
09/08/03, 22:15
Origineel geplaatst door TrancePitt
/offtopic

Download Acrobat Reader eens :)


We begrijpen elkaar verkeerd, nu moet ik het overtypen :)
Als het in gewone tekst staat moet er gewoon wat aangepast worden.

superior-is
10/08/03, 18:30
Maar...

Klik op icoon "T met klein gekaderd vierkantje", selecteer tekst en copy ende paste.