PDA

Bekijk Volledige Versie : User/account restricties



Domenico
29/11/02, 15:02
Wij vragen ons af of andere hosters het toestaan dat een user met een hosting pakket daar meerdere sites van verschillende mensen op zet.

Dus zijn er hosters die dit verbieden (als dat al zou kunnen!)?

Aan de ene kant heb ik het gevoel dat iemand zelf moet weten wat hij/zij met het account doet (geen warez!) maar ik weet ook niet of iemand met een account hoster moet gaan spelen voor bijv. tien anderen.

Naja, ik ben er nog niet over uit maar misschien julie wel...

uFx
29/11/02, 17:12
Altijd een hekel punt... Je wilt natuurlijk lieverd 10 x een hostingpakket verkopen dan 10 redirects. Wij hebben meestal de regel dat het wel mogelijk is om een redirect te maken naar een submap binnen het hostingpakket, maar dan mis je dus wel de e-mailfunctionaliteiten, statistieken, etc,etc voor deze domeinnaam...

Dus als ze echt alles willen hebben, wordt het toch een los hostingpakket. Als iemand pakketjes wil verkopen moeten ze maar een Plesk licentie met een linux server afnemen :P

Deimos
29/11/02, 17:13
Zelfde hier, alhoewel wij ook een limiet hebben op het aantal extra domeinen per pakket. Zo mag er op het goedkoopste pakket slechts 1 domeinnaam. EN op het duurste pakket 5. (of meer in overleg).

almar
30/11/02, 13:09
Bij ons maakt dat weinig uit. Als je strikte regels gaat stellen dan houdt een klant het vrij snel voor gezien. Dat zou ik zelf ook doen. Wij hebben een flexibele oplossing. De ene klant maakt geen gebruik van deze optie, en de andere wel. Zo kan wat ons betreft de ene klant wel 100 websites op zijn server plaatsen, als 50 andere klanten hier geen gebruik van maken.

Almar

Deimos
30/11/02, 14:28
MM, persoonlijk weet ik liever waar ik aan toe ben. Want dat zou betekenen dat wanneer 1 iemand er heel veel heeft ik er eigenlijk gene meer kan. Dan krijg je scheve verhoudingen. Want waarom bij de 1 wel en bij de ander niet. Dat valt niet echt te verantwoorden tegenover de klant als je het mij vraagt.