PDA

Bekijk Volledige Versie : Zeik forum?



ric0
19/08/03, 13:17
Sinds ongeveer een half jaar lijkt de sfeer hier compleet omgeslagen en schieten er links en rechts afzeik threads uit de grond.

Nu wordt Coloheaven weer compleet helemaal in de zeik gezet. Even los van wat er waar van is en wat niet, dit is toch geen roddelforum voor de hosterswereld?

Moderators, ik dacht dat er ongeveer een maand geleden gezegd is dat er hard opgetreden zou worden. Wordt het geen tijd om de daad bij het woord te voegen?

Geen discussie's meer over "hoe kun jij dat verantwoorden?" als iemand een goedkope aanbieding doet.

HBCS
19/08/03, 13:23
ben ik het helemaal mee eens

host3000
19/08/03, 13:28
Origineel geplaatst door herman
ben ik het helemaal mee eens
yep

®on
19/08/03, 13:50
Origineel geplaatst door ric0
Geen discussie's meer over "hoe kun jij dat verantwoorden?" als iemand een goedkope aanbieding doet.
Ik heb gezien dat dat ook consequent wordt aangepakt. In de aanbiedingssectie wordt dat ook niet meer getolereerd.

Op de rest van het forum mag het wel :D

Zolang een discussie met argumenten en feiten onderbouwd wordt heb ik er geen problemen mee. Je noemt het voorbeeld van coloheaven. Zolang beyonder zelf weinig ingaat op feiten die hem voorgeschoteld worden, krijg je al snel een afzeik topic. Beyonder heeft daar mi zelf schuld aan, door nergens op in te gaan.

Domenico
19/08/03, 14:07
Dit forum is steeds in ontwikkeling en op dit moment treden we strenger op dan voorheen. Wegens vakanties zijn de regels nog niet aangepast maar heel snel zullen er duidelijker regels komen.

Mensen die alleen maar 'zeiken' zul je altijd houden en waar nodig zullen wij daar ook streng tegen optreden. Ik kan voor nu alleen maar een tip geven aan zogenaamde 'afzeikers', stop hiermee nu het nog kan...

ric0
19/08/03, 14:48
Origineel geplaatst door headout

Zolang een discussie met argumenten en feiten onderbouwd wordt heb ik er geen problemen mee. Je noemt het voorbeeld van coloheaven. Zolang beyonder zelf weinig ingaat op feiten die hem voorgeschoteld worden, krijg je al snel een afzeik topic. Beyonder heeft daar mi zelf schuld aan, door nergens op in te gaan.

Een discussie is wel wat anders dan een flame. Mensen zitten elkaar soms compleet onderuit te halen.

Overigens vind ik het vrij onverstandig om op een openbaar forum te gaan spuien over een concurrent. Naar mijn idee is dat niet echt positieve reclame, ook al heb je gelijk.

®on
19/08/03, 15:08
Origineel geplaatst door ric0
Overigens vind ik het vrij onverstandig om op een openbaar forum te gaan spuien over een concurrent. Naar mijn idee is dat niet echt positieve reclame, ook al heb je gelijk.
Volledig mee eens, als ik hier een host alleen maar zie spuie, is die host zeker geen optie voor me (als klant), ook al biedt diegen alles wat ik wil.

Jimmy
22/08/03, 18:34
misschien optie om niet te kunnen replyen in aanbiedingen forum?

Pantsy
22/08/03, 22:41
Origineel geplaatst door Jimmy
misschien optie om niet te kunnen replyen in aanbiedingen forum?

Vraagje Jimmy, waarom is er dan een aanbiedingen forum? Als je meer van het product wilt weten, maar je weet je weg niet op het forum (de www/email buttons) dan kan je niks vragen.