PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: .com domein + url forwarding



Anoniem
18/08/03, 16:47
Ik ben op zoek naar een domeinnaam(.com) + URL forwarding (waarbij 't lange "lelijke" xs4all.nl/~blablabla/ja adres niet zichtbaar is)

Via hostwise ben ik meerdere sites terecht gekomen, waaronder deze, met vele aanbieders. Op het moment dat mijn interesse naar bepaalde aanbieders uitging zag ik later een negatief bericht over de aanbieder.

Hopelijk scheppen reacties op mijn vraag meer vertrouwen.
De aanbieders waar mijn oog op viel vroeg ongeveer €15/jaar maar 't was bij sommigen onduidelijk hoeveel ze voor url/mail forwarding vragen.

Alvast bedankt.

paulmatthijs
18/08/03, 17:09
12 euro per jaar excl btw, url + mail forwarding is gratis.

Albert
18/08/03, 17:42
Beste Nagoo,

Het redirecten van een domein kan ik je aanbieden icm het control panel plesk 6.0 , je kan dan 24x7 persoonlijk je domein forwarding veranderen, mail accounts instellen.. Daarnaast kun je ook gebruik maken van webmail (5 mb max) . Dit alles ;) , voor 50 euro per jaar.

Voor 20 euro meer heb je 15 mb ruimte + 1 gyg data er bij, ik weet niet of dit interessant voor je is.

Laat me het weten als je geïnteresseerd bent.

Betaling per jaar, prijzen exclusief BTW.



Met vriendelijke groet,

Albert Struijk

cridea
18/08/03, 18:41
Hele eenvoudige oplossing is hiervoor een domeinnaam + hostingpakketje van 10 mb schijfruimte en 100 mb dataverkeer.

Je plaatst zelf een index met een frameset erin (dit zorgt ervoor dat de url verborgen blijft) en je kunt mailforwarding helemaal zelf instellen, een catchall, of meerdere forwarders, wat je wil.

Kost 20 euro ex BTW per jaar. (15 euro domein + 5 euro pakket)

[QWS]
18/08/03, 18:53
iedereen verzint hier altijd zijn eigen varianten om wat de klant vraagt... ;) hij wil gewoon een .com domein forwarden.

PlugInInfo
18/08/03, 19:34
Origineel geplaatst door [Liver]
iedereen verzint hier altijd zijn eigen varianten om wat de klant vraagt... ;) hij wil gewoon een .com domein forwarden.

Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Sommige antwoorden op deze post dragen niet echt bij aan de vraag.

Ik heb hele goede ervaringen met Webbizz Internet (http://www.webbizz.nl).

Als je goedkoop een domein wil kan Trans IP (http://www.transip.nl) je misschien verder helpen, alleen heb ik mijn twijfels bij hun service (ze zijn misschien te goedkoop).

Albert
18/08/03, 19:41
Beste plugin en liver,

Ik ben het dus niet met jullie eens. Aangezien mijn redirect service al zo aangekleed is het aditionele bedrag voor webhosting relatief niks. Daarnaast heeft het alleen voordelen betreft de meta waardoor zoek machines beter reageren e.d.

Gewoon mijn mening ;)..


Gr.

Alb

host3000
18/08/03, 20:43
Voor € 12,50 excl btw per jaar zonder eenmalige kosten heb je een .com met frame forwarding bij mij.

Anoniem
19/08/03, 00:51
Tot nu toe bedankt voor de reacties. tja en voor de varianten op mijn vraag, ook bedankt! 't Is goed om er op gewezen te worden dat forwarding vaak een html pagina is. Dacht ik niet zo snel bij na. Tevens zijn de META tags voor mij van belang voor de search engines. Tkz Albert en byh.

paulmatthijs, host3000 goed aanbod! Hoe zit het met de meta tags? Kan ik alles zelf instellen, zoals Albert vermeld met zijn control panel of gewoon één index pagina? Hebben jullie ook de Voorwaarden voor me? Ben benieuwd wanneer jullie sites online gaan.

En hoe weet ik hoe betrouwbaar de aanbieders zijn... iemand ervaring met de mensen in deze thread?

eXite
19/08/03, 01:19
Oke, laat ik dan ook eens met een aanbieding komen.

- COM domeinnaam op eigen naam
- 100MB dataverkeer/maand
- 10MB webruimte
- Ensim Pro control panel
- Webmail / POP3 / Forwarding / Catch-all
- PHP/CGI ondersteuning
- Nederlandse server: Locatie Novaxess

In feite dus gewoon een klein hosting pakketje :)

€20/jaar excl. BTW

Wat FutureFlex info:
KvK FutureFlex te Gooi- en Eemland nr: 32095794
Rabobank rek. nr. 33.99.72.122
BTW Nr: NL8120.02.490.B01

host3000
19/08/03, 01:45
Origineel geplaatst door nagoo
paulmatthijs, host3000 goed aanbod! Hoe zit het met de meta tags? Kan ik alles zelf instellen, zoals Albert vermeld met zijn control panel of gewoon één index pagina? Hebben jullie ook de Voorwaarden voor me? Ben benieuwd wanneer jullie sites online gaan.

Het aanbod betreft een eenvoudige frame forwarding, waarbij de pagina in het oorspronkelijke domeinadres geladen wordt.

Als je met metatags wilt werken, kan dat niet met deze forwarding. Dan zal je een (klein) hostingpakketje 'moeten' nemen; daarbij kan je alles zelf doen als je wilt. Maar, dat hostingpakketje (met CPanel en o.a. gebruik van de eigen smtp server en webmail) komt dan boven de kostprijs van de domeinnaam, en kost € 1,25 per maand (maar gezien het lage bedrag wel per jaar te betalen).

Web123.nl
19/08/03, 13:52
Beste Nagoo,

Pakket: domeinforwarding nl/be/com/net/org (betalen per jaar)
- registratie .nl of .be of .net of .com of .org domeinnaam
- mailforwarding
- webforwarding

Eenmalige kosten: € 5,00
Prijs per jaar: € 25,00

Om te bestellen, kun je een offerte opvragen via onze website.


Indien je enkel domein + webforwarding wilt, kan ik je het volgende aanbieden:

Maatwerk: (betalen per jaar)
- registratie .com domeinnaam
- webforwarding

Eenmalige kosten: € 5,00
Prijs per jaar: € 22,50

Web123.nl
19/08/03, 13:57
Origineel geplaatst door nagoo
Tevens zijn de META tags voor mij van belang voor de search engines.

Standaard kun je gebruik maken van META-tags 'description' en 'keywords' in ons webforwardingscript.



Origineel geplaatst door nagoo
Kan ik alles zelf instellen, zoals Albert vermeld met zijn control panel of gewoon één index pagina? Hebben jullie ook de Voorwaarden voor me? Ben benieuwd wanneer jullie sites online gaan.

Voor webforwarding is nog geen module beschikbaar in ons (zelfgemaakte) control panel. Hier wordt wel aan gewerkt. Instellingen kun je mailen naar onze helpdesk en worden binnen 48 uur geactiveerd.



Origineel geplaatst door nagoo
En hoe weet ik hoe betrouwbaar de aanbieders zijn... iemand ervaring met de mensen in deze thread?

Een klant van ons heeft volgens mij weleens een bericht gepost op webhosters.nl of webselect. Wij zijn erg klantgericht, ons doel is niet spotgoedkoop te leveren, maar klanten tevreden te houden.

Anoniem
19/08/03, 14:20
Wederom bedankt voor de reacties. Bij Web123 zag ik dat jullie per 8september nieuwe aanvragen verwerken. 1 September begint er een beurs, en dan moet de site zeker actief zijn.

Wie van jullie kan deze levertijd waarmaken?

Trouwens web123 klein verschil in jou prijsopgaaf en die op de offerte. ;)

Web123.nl
19/08/03, 14:23
De melding is vroegtijdig op onze website gezet en gaat in per 8 sept.

Als je de fax voor 17.00 uur opstuurt, is je domeinnaam morgen operationeel. Anders wordt het donderdag.

Excuus voor de verkeerde prijsopgave.

host3000
19/08/03, 14:23
Origineel geplaatst door nagoo
Wederom bedankt voor de reacties. Bij Web123 zag ik dat jullie per 8september nieuwe aanvragen verwerken. 1 September begint er een beurs, en dan moet de site zeker actief zijn.

Wie van jullie kan deze levertijd waarmaken?

Trouwens web123 klein verschil in jou prijsopgaaf en die op de offerte. ;)
Voor alleen de naam en forwarding zoals door mij beschreven, is het vanmiddag klaar. Dan moet alleen de dns nog verspreid worden, en houd daarvoor zo'n 12-16 uur aan.

Web123.nl
19/08/03, 14:26
Betreft de prijsopgave.

De prijsopgave betrof het standaard pakket domeinforwarding nl/be/com/net/org. De door u opgevraagde offerte was op basis van maatwerk samengesteld (andere optie in de offertemodule)

paulmatthijs
19/08/03, 18:36
om nog even een reactie te geven:

metatags: in principe stellen wij een frameset beschikbaar die je zelf kan vullen op de manier die je wilt. je mailt deze terug en wij zetten hem voor je online.

leveringsperiode: per direct (los van de zonefileupdate). 1 september is wel haalbaar gok ik ;)