PDA

Bekijk Volledige Versie : gezocht scripting mannetje



HBCS
18/08/03, 10:34
wie o wie kan er een script maken voor een site die beperkt toegang bied voor ongeveer 50 users
die users mogen een text wijziggen en opslaan en moet dan ook zichtbaar op een site zichtbaar worden
de text lengte zal ongeveer een max van 200 a 300 worden zijn
die moet ook in een data base weg worden geschreven voor latere statistieken het liefst een script via een webinterface

de kosten mogen niet al te veel oplopen (iets mag het wel kosten) daar het een vrijwilliggers en een kosteloos iets moet worden indien mogelijk
ik hoor wel wie of wat wil doen

Icheb
18/08/03, 10:45
Dus kort samengevat zoek je een persoon die kan maken :

* Userlogin
* Script dat per user een te veranderen tekst toelaat

Om dan ook in staat te zijn deze tekst later nog weer te geven.

Welke talen zijn er toegestaan ?
Als PHP en MySQL mogen wil ik wel wat meer informatie hebben... ;)

HBCS
18/08/03, 10:48
php en mysql is geen probleem
en als er perl nodig is is dat ook nog wel te regelen denk ik

PimEffting
18/08/03, 19:50
Zoiets is eenvoudig te maken. De basisroutines heb ik al op de plank liggen, daar ik deze ook voor een ander project heb ontwikkeld.

Zou je contact met mij op willen nemen over de details omtrent het te leveren product?

MacLeod
18/08/03, 19:53
Yo,

kijk ff allemaal goed, hoe je het op deze manier errug netjes en goed doet, geen overbodige fratsen en schreeuwende (ik weet het beter dan jij etc) texten, behalve deze dan, sorry :W:

Hulde voor bovenstaande forum members!

xserve
18/08/03, 22:09
Ik kan je dit ook leveren. Ik heb net een website gemaakt met zoiets dus de code heb ik liggen. Het hoeft dus ook niet veel te kosten. Als je nog even wat duidelijker maakt wat je precies bedoelt kan ik er beter op ingaan. Of op het forum of prive.

HBCS
19/08/03, 16:14
ik heb inmiddels het mannetje gevonden (Icheb)en de script werkt ook al kost wat maar dan heb je het ook snel
dus dit topic is klaar
met dank aan de mede forum members voor het schoon houden van dit topic zo kan het dus ook