PDA

Bekijk Volledige Versie : Prijsvraag



Undo
17/08/03, 20:33
Hey,
heeft er iemand intresse in het volgende bod?:
Er komt een nieuw deel op een website van, hierbij kunnen mensen lid worden, we hebben veel leden nodig, dus houden we een prijsvraag: Wie het meeste leden werft, die wint een gratis domein naar keuze. Degene die ons dit domein gratis wil schenken krijgt een half jaar tot een jaar gratis banner op de eind oktober komende webmaster community Webbaa.com.
Heb je intresse? Laat dan hier je reactie achter of mail me: ooms_wm@hotmail.com

host3000
17/08/03, 20:37
Het is mij niet helemaal duidelijk, om welke site het gaat (webbaa.com is niet online?). Maar als je mij vooruitzicht op een redelijk aantal bezoekers kunt geven (ouder dan zo'n jaar of 13;) ), krijg je van mij een domeinnaam voor een jaar (tenzij het een .tm of .nu is natuurlijk; het gaat om de gebruikelijke tld's). Laat maar wat meer weten.

Undo
17/08/03, 20:41
Als je webbaa bedoeld: Webbaa word een zeer uitgebreide en waarschijnlijk druk bezochte webmaster community, zeg maar een 'vernieuwende' webmaster community.
De site waar de prijsvraag zelf word gehouden is een Harry Potter site, daar is het meeste bezoek tussen de 13 en 20 jaar oud.

host3000
17/08/03, 20:48
Origineel geplaatst door Undo
Als je webbaa bedoeld: Webbaa word een zeer uitgebreide en waarschijnlijk druk bezochte webmaster community, zeg maar een 'vernieuwende' webmaster community.
De site waar de prijsvraag zelf word gehouden is een Harry Potter site, daar is het meeste bezoek tussen de 13 en 20 jaar oud.
Het gaat mij dus even om de site waar de banner op komt ;) .
Dat wordt een niet alleen vernieuwende maar ook een nieuwe site, begrijp ik? Zonder een idee van het volk dat er komt?
Heb je wel meer sites onder je beheer, zodat ik een idee heb hoe je het doet?
Overigens, wat mij betreft komen we er wel uit. Gaat het om een .nl naam?

Undo
17/08/03, 20:54
Het gaat om een .com of .nl domeinnaam. Over webbaa.com:
Webbaa word een webmastercommunity die alles heeft wat de oude webmaster communities al hadden, maar wij gaan meer bieden, nieuwe dingen, die webmaster communities nog nooit hebben geboden. Het heeft een crew van tot nu toe zeven man, waar ik bij aan het hoofd sta. Oftewel, veel mensen met verschillende kwaliteiten, die allemaal ook nog eens goed zijn in wat ze doen. Webbaa.com dat gaat wel lukken.

host3000
18/08/03, 12:09
Afspraak gemaakt, deal rond.