PDA

Bekijk Volledige Versie : Webcheck gevraagd!



bluepark
16/08/03, 00:27
Hi,

Zouden jullie de volgende site kritisch onder de loep willen nemen?

http://www.bluepark.nl

N.B.: Graag alleen beoordelen op opmaak, navigatie, HTML, etc. Meningen over de inhoud (zoals spellingsfouten) zijn niet gewenst.

Plons
16/08/03, 00:46
opmerkingen over spellingsfouten zijn toch alleen maar mooi meegenomen?

paulmatthijs
16/08/03, 00:46
ik zie twee scrollbalken midden in je website :?

(is in opera btw)

bluepark
16/08/03, 00:57
Origineel geplaatst door Plons
opmerkingen over spellingsfouten zijn toch alleen maar mooi meegenomen?

Dat is wel zo, maar het kan ook uitlopen op veel gezeur waar de maker van de site helemaal niets aan heeft. Vandaar de waarschuwing, blijven we een beetje on-topic.

Clearhosting
16/08/03, 01:24
"... site is 24x7 up, nooit gecrashed en de mail wordt supersnel afgehandeld. Grote hoeveelheden dataverkeer zijn geen probleem ..."

De heer J.A. Zijderveld
www.sexcomplex.nl

Een reactie van een klant is prima maar ik denk dat niet iedereen gecharmeerd is van de site waar deze van vandaan komt.

bluepark
16/08/03, 01:26
Origineel geplaatst door paulmatthijs
ik zie twee scrollbalken midden in je website :?

(is in opera btw)

Ik heb Opera en Mozilla even geïnstalleerd. Zie het nu ook. Dat komt omdat de content in een iframe wordt opgeroepen. Met MS Explorer kun je de opmaak van deze schuifbalken nog bewerken, maar met Opera en Mozilla kan dat kennelijk niet.

Of weet iemand hoe dit wel kan? De stylesheet werkt namelijk deels wel, voor links bijvoorbeeld.

bluepark
16/08/03, 01:28
Origineel geplaatst door Clearhosting
Een reactie van een klant is prima maar ik denk dat niet iedereen gecharmeerd is van de site waar deze van vandaan komt. [/B]

Deze reactie gaat er binnenkort ook weer vanaf, maar we zijn een jong bedrijf en durfden het nog niet aan om meer klanten om hun ervaring te vragen. Deze klant was wel bereid om een ervaring te schrijven en deze hebben we maar aangenomen omdat het aantal ervaringen dat continu wisselt anders wel heel erg beperkt is.

Clearhosting
16/08/03, 18:11
Ook je site is wel heel erg smal, 640 - 480 is niet echt een resolutie die in mijn mening zo erg ondersteunt hoeft te worden pas je site aan op een min. res van 800-600 en je hebt 99% van je klanten die je site normaal kunnen bekijken.

Onze eigen site heeft de afgelopen maand dit:
1) 1024 x 768 2106 60%
2) 1280 x 1024 555 16%
3) 800 x 600 375 11%
4) 1152 x 864 307 9%
5) Unknown 139 4%
6) 640 x 480 8 0%

Clearhosting
16/08/03, 18:13
Ook je site is wel heel erg smal, 640 - 480 is niet echt een resolutie die in mijn mening zo erg ondersteunt hoeft te worden pas je site aan op een min. res van 800-600 en je hebt 99% van je klanten die je site normaal kunnen bekijken

bluepark
16/08/03, 18:16
ach, deze resolutie bevalt mij eigenlijk prima. het hoeft toch niet altijd groter? ongeacht de formaten van de beeldschermen? ik krijg juist veel reacties van klanten in de vorm van: "de site is nu veel overzichtelijker en minder schreeuwerig".

Gorg
16/08/03, 19:45
Wel leuk meisie :D

Gorg
16/08/03, 19:47
Maar effe serieus ik vind hem ook vrij smal de site, en ik vind het logo een beetje gek..... maar dat is een kwestie van smaak.

Gorg
16/08/03, 19:49
En nog een vraag, waarom kunnen jullie merken deponeren en naamnummers ritselen ? dat wil ik ook wel

host3000
16/08/03, 19:56
Origineel geplaatst door Gorg
En nog een vraag, waarom kunnen jullie merken deponeren en naamnummers ritselen ? dat wil ik ook wel
Iedereen kan een aanvraag voor een depot indienen bij (bijvoorbeeld) het Benelux merkenbureau. Daar heb je zeker geen advocaat of zo voor nodig.

Clearhosting
16/08/03, 20:31
Origineel geplaatst door bluepark
ach, deze resolutie bevalt mij eigenlijk prima. het hoeft toch niet altijd groter? ongeacht de formaten van de beeldschermen? ik krijg juist veel reacties van klanten in de vorm van: "de site is nu veel overzichtelijker en minder schreeuwerig".

Doet niks af van het feit dat zelfs al op 1024 x 768 hij in mijn mening gewoon te smal en daardoor ook een beetje prielig (is dit een woord) wordt.

[QWS]
16/08/03, 20:51
Origineel geplaatst door Plons
opmerkingen over spellingsfouten zijn toch alleen maar mooi meegenomen?

als een klant aan jouw vraagt om één hosting pakket geef je er toch ook geen twee....

rootservices
16/08/03, 22:55
Origineel geplaatst door Gorg
Wel leuk meisie :D

Dat meisje ken ik van ergens!

Ik was er bijna zeker van dat ik deze foto al eens ergens anders op een andere site gezien heb. En als ik me niet vergis was dit ook een hostingsite...

Komt deze layout misschien van zo'n site waar ze HTML templates verkopen?

bluepark
18/08/03, 02:28
wat is TE smal? te breed bestaat ook.

tuurlijk kan iedereen een merknaam deponeren. aan te raden is het alleen niet. want wat als je aansprakelijk wordt gesteld voor een merk dat verkeerd is gedeponeerd? door een multinational bijvoorbeeld? dan kun je het zaakje opdoeken en vele tienduizenden (zo niet honderdduizenden) euro's schadevergoeding betalen.

gelukkig hebben wij daar wat meer ervaring in dan de gemiddelde ondernemer.

bluepark
18/08/03, 02:30
Dat meisje ken ik van ergens!

Ik was er bijna zeker van dat ik deze foto al eens ergens anders op een andere site gezien heb. En als ik me niet vergis was dit ook een hostingsite...

Komt deze layout misschien van zo'n site waar ze HTML templates verkopen?


je bent er zeker van? kom maar op met de url... wij hebben de rechten overgenomen.

Ahead-IT
25/08/03, 23:18
De naam : bluepark
De kleur : paars

Het logo zou in blauwcontrast moeten ... ofwel de naam veranderen :)

Rik
27/08/03, 16:12
Origineel geplaatst door rootservices


Dat meisje ken ik van ergens!

Ik was er bijna zeker van dat ik deze foto al eens ergens anders op een andere site gezien heb. En als ik me niet vergis was dit ook een hostingsite...

Komt deze layout misschien van zo'n site waar ze HTML templates verkopen?

Ik ook.... kweet ook zeker dat ik het ergens anders heb gezien... altijd zo jammer meteen van een website....

Rik

bjorn
29/08/03, 03:11
Hij is knap! Alleen iets te hoog, neem 20 pixsels weg en je moet niet meer scrollen!

DaRamirez
02/09/03, 12:38
Site zit er een beetje erg basic uit moet ik zeggen. De navigatie is een beetje warrig en het is ook niet bepaalt erg duidenlijk.

Jozke
03/09/03, 14:28
Nog een vreemd puntje bij deze site:
Als ik op de Belgische vlag klik ga ik netjes naar het .be domein, maar in de breadcrumb blijft staan:
www.bluepark.nl - nieuwsbrief

Klein detail dat misschien aangepast kan worden?

Voor de rest ziet hij er rustig en duidelijk uit, zal zeker wel werken.