PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat te doen als je een zoon krijgt?



cridea
15/08/03, 17:33
N.a.v. dit topic:

http://www.webhostingtalk.nl//showthread.php?threadid=27775

De volgende vraag (aan de webhosters alhier uiteraard):

Wat zou jij doen als je een zoon kreeg?

Ook je hostingbedrijf ter overname aanbieden en de hele dag luiers verschonen?

Of (even wat serieuzer) onder welke omstandigheden denken jullie je hostingbedrijf van de hand te gaan doen?

Tegen je pensioen?
Liever vandaag dan morgen?

Een beetje gaar topic, maar goed.

host3000
15/08/03, 17:42
:D
Of juist méér gaan werken als je een zoon krijgt? BTW, is het met dochters anders?

cridea
15/08/03, 17:47
Dat je ff een tijdje minder werkt en dan wat mensen inhuurt ok, maar meteen je toko verkopen is wel erg rigoreus...

electric
15/08/03, 19:35
ALS ik ooit een kind zou krijgen zou ik wel meer tijd spenderen aan het gezin, maar de zaak gaat natuurlijk ook wel door.
ik zelf zou misschien iemand in dienst nemen die enkele uren werkt zodat het voor me zelf dan wat lichter is en dat ik dan meer tijd heb voor het gezin. maar zo ver is het voor mij nog niet :p ben pas 21 dus ik zie wel ;) ( maar dit is gewoon verder mijn idee er over )

[QWS]
15/08/03, 22:07
een hoster kan toch weel binnen zijn eigen huis doen? en mochten er externe problemen zijn huur je iemand in. ( wel makkelijk om dat van tevoren af te spreken , zodat het direct opgelost kan worden ;))

Clearhosting
16/08/03, 01:27
Bij een mooi overnamebod zou ik eruit stappen. Maar dan alleen als de situatie er echt om vraagt.

Sphynx
18/08/03, 12:18
Hier is een zoon onderweg. Wat wij gaan doen, is gewoon zoals altijd. Vertrouwen op je werknemers, en veel van thuis uit werken :)

Niet moeilijk, toch ???

lifeforms
18/08/03, 21:58
Op Ebay zetten en een Juniper kopen? ;)