PDA

Bekijk Volledige Versie : lanthost.com



excistor
15/08/03, 16:05
wie heeft ervaring met deze host?
ik kwam het maar 1 x tegen met de search optie en ook op google lijkt er niets van te vinden.. webhosters geeft wel een record maar heeft geen ervaringen staan..

ik wil graag ervaringen danwel info erover? :)

Savvas
15/08/03, 16:19
Origineel geplaatst door excistor
wie heeft ervaring met deze host?
ik kwam het maar 1 x tegen met de search optie en ook op google lijkt er niets van te vinden.. webhosters geeft wel een record maar heeft geen ervaringen staan..

ik wil graag ervaringen danwel info erover? :)

Ben nu sinds een maand klant van Lanthost.com, helaas vanaf volgende maand niet meer vanwege overstappen op colocation, waarbij ik voor een ander netwerk heb gekozen.

Alexander Lantink (directeur) levert naar mijn idee goede services en heb tot nu toe werkelijk geen enkele klacht of ook maar opmerking over hun diensten.

Om nou te zeggen, ik raad het je zeker aan...Nee, want dat valt moeilijk te bepalen in zo'n korte tijd. maar ik zou zeker even contact met ze opnemen over de mogelijkheden.

Ik hoop dat je hier wat aan heb.

excistor
15/08/03, 16:28
Origineel geplaatst door Intrahost


Ben nu sinds een maand klant van Lanthost.com, helaas vanaf volgende maand niet meer vanwege overstappen op colocation, waarbij ik voor een ander netwerk heb gekozen.

Alexander Lantink (directeur) levert naar mijn idee goede services en heb tot nu toe werkelijk geen enkele klacht of ook maar opmerking over hun diensten.

Om nou te zeggen, ik raad het je zeker aan...Nee, want dat valt moeilijk te bepalen in zo'n korte tijd. maar ik zou zeker even contact met ze opnemen over de mogelijkheden.

Ik hoop dat je hier wat aan heb.

nou het zit eigenlijk zo..
ik zat eerst bij xventus.nl maar desmond heeft een zoon gekregen en daarom is xventus network overgenomen door lanthost sinds 26 juli.

ik ben nu pardoes klant van lanthost omdat de klanten ook gewoon meegaan. ik zit dedicated en heb soms nogal wat vragen. maar hij antwoord nergens op.. ik vind het een brakke service.

de eerste x kreeg ik nog een mail terug, maar daarna is het gewoon stil aan die kant..

vandaar dat ik nog even wou informeren naar anderen, want 1 januari vervalt mijn dedicated en als ik dan een ander kan vinden zal ik dat doen als deze situatie niet verandert. *zucht*

Savvas
15/08/03, 17:12
hmmm...Daar heb ik zelf nog geen last mee gehad, maar ik stel meestal mijn vragen via msn..

excistor
15/08/03, 17:18
Origineel geplaatst door Intrahost
hmmm...Daar heb ik zelf nog geen last mee gehad, maar ik stel meestal mijn vragen via msn..
wil je me misschien een pm sturen met zijn msn? :)

excistor
16/08/03, 00:09
ik heb antwoord via mail gekregen na x dagen.. 1 probleem is opgelost.. nu nog het andere..

Alexander
20/08/03, 15:12
Dan moet je er natuurlijk wel even bij vermelden dat je me zat te mailen met een email adres die niet werkte. Dan lijkt het erg snel dat ik niet reageer.